Achizitie publica - Lucrari de reparatii generale si renovare sediu A.J.O.F.M. Suceava
Detaliu pentru invitatia numarul 320295
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320295/16.02.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii generale si renovare sediu A.J.O.F.M. Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Judeteana Pentru Ocuparea Fortei de Munca SuceavaCod fiscal: 7588430, Adresa: Suceava Str Tudor Vladimirescu FN, Suceava, Telefon: 0230523279, Fax: 0230530128
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Suceava Str Tudor Vladimirescu FN, Suceava, Romania, cod postal: 720026, telefon: +40 230523279, fax: +40 230530128, persoana de contact: Dumitru Morosan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul AJOFM Suceava din Municipiul Suceava Str Tudor Vladimirescu FN, Suceava, Romania, cod postal: 720026
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii generale si renovare sediu A.J.O.F.M. Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii generale si renovare sediu AJOFM Suceava - etaj 3 si casa scarilor
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 320.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui pentru suma de 3000 Lei cu valabilitate 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor indicata in Invitatia de participare publicata in SEAP.Se va constitui intr-una din urmatoarele forme: a)scrisoare de garantie pentru participarea cu oferta emisa de catre o institutie financiara (Banca sau societate de asigurari)in favoarea Autoritatii Contractanteb)ordin de plata in contul Autoritatii Contractante IBAN RO96TREZ5915005XXX000150 deschis la Trezoreria Suceava.c) plata in numerar la casieria autotitatii contractanteOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.Garantia de participare va fi retinuta de autoritatea contractanta (in totalitate sau partial)atunci cand ofertantul se afla intr-una din situatiile: a)revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;c)oferantul castigator nu constituie garantia de buna executie conform prevederilor documentatiei de atribuired)ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278/1 din OUG 34/2006 , suma care se retine se calculeaza conform Art. 2781 alin 1 litera a) din OUG 34/2006Garantia de participare se restituie in 3 zile de la semnarea Contractului de lucrari si constituirea garantiei de buna executie.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA. Se va constitui in favoarea autoritatii contractante intr-una din urmatoarele forme: -Scrisoare de garantie de buna executie sau-Retineri succesive din plata facturilor partiale.Contractantul are obligatia de a deschide la Trezorerie un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Contractantul va depune initial o suma echivalenta cu 0, 5% din pretul contractului. Autoritatea contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contul deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Garantia de buna executie se va restitui astfel: 70% in 14 zile de la receptia lucrarii30% in termen de 3 zile de la receptia finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Formularul A2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formular B;3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatiile scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei)4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local - eliberat de Primaria locala (prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatiile scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei)5.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314/12.10.2010 al ANRMAP Formular nr. 206.Certificat de cazier fiscal emis de ANAF7.Declaratie pe propria raspundere referitor la incompatibilitatile prezentate de Art. 69/1 din OUG 34/2006 ? Formular 21.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante fata de care se va raporta ofertatul la completarea Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 69/1 din OUG 34/2006 sunt: Director - Aurelia FocsaDirector adjunct ? Adomnicai MirelaSef Serviciu Financiar - Romascan Genoveva IulianaSef Agentie locala - Coroama MariaResponsabil achizitie ? Morosanu DumitruSef Serviciu MMFPICMA ? Vizitiu Oana Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului (obiect principal sau activitati autorizate) corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane juridice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratii bancare / Documente care demonstreaza capacitatea de finantare a lucrarilor pentru cel putin suma de 200.000 Lei, cu valabilitate pe intreaga durata de realizare a lucrarii de 15 zile, Situatia financiara pentru ultimii 3 ani de activitate sau perioada de activitate daca aceasta este mai mica de 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari similare finalizate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;Cerinta minima obligatorie ?lucrari similare finalizate - renovari/reparatii/modernizare la cladiri civile de minim 200.000 Lei faraTVA aferente a cel putin unumaxim 3 Contracte derulate in ultimii 5 ani .Pentru Contractele incheiate in Euro , valoarea in Lei se va stabili conform curs BCE aferent lunii si anului semnarii contractului., Declaratie pe propria raspunderereferitoare la resursele, echipamentele tehnice angajate pentru ducerea la indeplinire a contractului de lucrari.Se solicita ca resurse minime obligatorii: Autovehiculpentru transport materiale, instalatie de ridicat (automacara / bob elevator/ alte echipamente de ridicat), echipamente specifice pentru executia lucrarilor de tencuire, pardoseli reci si calde, tamplarie., Declaratie pe propria raspundere referitoare personalul tehnic de specialitate angajat in executia contractului si persoana responsabila cu indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Personal de specialitate solicitat: RTE lucrari constructii civile ? studii superiaore, Atestat/Autorizatie emisa de MLPATCQ ? lucrari constructii civile si produse pentru constructii ? Ing. Specializare constructii civile cu Atestat/Autorizatie (ISC) sau Decizie de numire.Sef santier ? inginer specializare Constructii civilePersonal specializat pe linie de SSM (securitate si sanatate in munca)., Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora Certificarea standardelor privind managementul calitatii si de mediu (Certificare ISO 9001 si ISO 14001)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcare de pe SEAP - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.02.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2012 10:55