Achizitie publica - Lucrari de ?REPARATII GENERALE SI RENOVARE TROTUAR ?str.1 Decembrie 1918 (intre str Fagetului si str. Muresului-partea stanga spre Timisoara) - conform caietului de sarcini nr. 264 / 06.03.2012
Detaliu pentru invitatia numarul 327072
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327072/16.05.2012
Denumire contract: Lucrari de ?REPARATII GENERALE SI RENOVARE TROTUAR ?str.1 Decembrie 1918 (intre str Fagetului si str. Muresului-partea stanga spre Timisoara) - conform caietului de sarcini nr. 264 / 06.03.2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE GOSPODARIE COMUNALACod fiscal: 3472261, Adresa: STRADA CEAHLAU, NR.2, Bocsa, Telefon: 0255/525011, Fax: 0255/525453
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA CEAHLAU, NR.2, Bocsa, Romania, cod postal: 325300, telefon: +04 0355566633, fax: +04 0355566632, persoana de contact: GABRIELA ZOLLER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SERVICIULUI PUBLIC DE GOSPODARIE COMUNALA, Str. Ceahlau, nr.2, Bocsa, jud. Caras Severin cod postal 325300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SERVICII DE SUSTINERE A ADMINISTRATIIEI PUBLICE LOCALE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de ?REPARATII GENERALE SI RENOVARE TROTUAR ?str.1 Decembrie 1918 (intre str Fagetului si str. Muresului-partea stanga spre Timisoara) - conform caietului de sarcini nr. 264 / 06.03.2012
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de REPARATII GENERALE SI RENOVARE TROTUAR ? str. 1 Decembrie 1918 (intre str. Fagetului si str. Muresului- partea stangaspre Timisoara), in localitatea Bocsa, jud. Caras Severin, cu prefabricate din beton (dale si borduri) - conform caietului de sarcini nr. 264/06.03.2012
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 115, 066 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui prin virament bancar cu OP in contul RO67TREZ1815006XXX003538 Trez. Resita, cuconditiaconfirmariidecatrebancapanaladatadeschideriiofertelor sau sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Cuantumul garantiei de participare este in suma de 2301 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.In oricare din modalitatile de constituire enumerate mai sus, dovada constituirii garantiei de participarese va depune in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA.- reducere 50% pentru IMM-uri definite conform legii nr.346/2004, actualizata.Obs. In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM, oferta acestuia va fi respinsa la deschidereOfertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse la deschidere (conf. prevederilor art. 33 din H.G. 925/2006 actualizata).In cazul asocierilor, garantia de participareva fi constituita de liderul asocieriiAC are dreptul de a retine garantia pentru participare in conditiile legii.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executieeste de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constitituie, in maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de lucrari. Modalitatea de constituire conform art. 90din HG nr. 925/2006 actualizata care devine anexa la contract. Garantia de buna executie este valabila pe toata perioada de garantie a lucrarii executate.Ofertantii din categoria IMM (facind dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004), beneficiaza de reduceri cu -50% pentru garantia de participare si pentru garantia de buna executie din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Garantia de buna executie se elibereaza : - 70% din valoarea garantiei de buna executie, in termen de 14 zile de la data intocmirii PV de receptie la terminarea lucrarilor, - 30% din valoarea garantiei de buna executie, la emiterea PV de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie pe proprie raspunderesau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006.-Se va prezenta Formular nr.12AAceasta declaratie se va depune de catre ofertant si terti sustinatori (daca e cazul)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe careautoritatea contractanta le va solicita suplimentar , pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.2)Declaratie pe proprie raspundere, in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr34/2006 vor fi solicitate si de tertul sustinator (daca este cazul).In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Declaratia trebuie sa se refere la situatia platilor la o data ce nu poate fi mai inainte de 30 zile de la data depunerii ofertelor.-se va prezenta Formularul nr.12 B.3)Declaratie pe propria raspundere, in original, privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน(evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular nr. 12J (acest formular va fi prezentat de catre toti ofertantii/candidatii/ofertantii asociati/subcontrctantii/tertii sustinatori, dupa caz). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director - Mischie Gheorghe, Referent ? Chincea Cornel, Jurist ? Fratila Daiana, Referent - Zoller Gabriela, Referent - Rosiu Floarea, Referent ? Iorgovan Petru Florentin.4)Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Formular nr. 12 M - in original Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele se vor prezenta in original sau copie certificata prin semnatura si stampila, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii.Certificatul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila certificata "conform cu originalul". Atentie! Ofertantul este obligat sa informeze Autoritatea contractanta despre orice modificare intervenita cu privire la situatiile certificate prin documentele solicitate mai sus, in termen de maxim 7 zile lucratoare de la interventia sau, dupa caz, luarea la cunostinta asupra acestor modificari.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straineOfertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate in caietul de sarcini.Ofertantul va prezenta : a. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data depunerii ofertelor.b. Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru : a1.- ca in termen de 30 zile de la comunicarea instiintarii, vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b1.- inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa fie depuse in original sau copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul stampilata si semnata de reprezentantul legal al societatii sau imputerniciti ai acestuia, insotite de traducerea autorizata in limba romanaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care autoritatea contractanta le va cere suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu acordul de asociere, din care reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 2Declaratie referitoare la utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.: -minim 1 autobasculanta ;
-minim 1 placa vibratoare;
- minim 1 rulou compresor acoperit cu cauciuc de protectie ;
-minim 1 betoniera - minim 1 polizor unghiular;Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune (in dotarea sa sau prin contracte, conventii de inchiriere) de dotarea tehnica necesara indeplinirii contractului . Se va completa formularul nr.12H (in cazul asocierii acest formular va fi completat de catre liderul asoc.)Pentru utilajjele si mijloacele de transport mentionate , se vor prezenta doc. care sa ateste ca utilajele/mijloacele de transport solicitate corespund din pct. de vedere teh. normativelor in vigoare, prin prezentarea pentru fiecare dintre aceste utilaje/mijloace transport (dupa caz) de: licente de transport pt. mijloacele de transport se vor prezenta copii conf cu originalul, C.I.mij.transp.cf.orig., Cerinta nr. 3Informatii privind sustinerea de catre o alta persoana a capacitatii tehnice si/sau profesionale-Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm autentificat al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele tehnice si profesionale invocate (formular 30 B). Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle intr-o situatie care determina excluderea din procedura de atribuire., Cerinta nr. 4Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultiSe va completa formularul 12I (in cazul asocierii acest formular va fi completat de catre liderul asocierii).mii 3 ani., Cerinta nr. 5Lista personalului responsabil??cheie? care va fi angajat in cadrul contractului este: -Sef santier- inginer absolvent al facultatii de constructii;
-Responsabil tehnic cu executia-minim 1 persoana;
-Responsabil autorizat sa desfasoare activitatea de control calitate-minim 1 persoana.Inf. ref. la personalul de conducere si la persoanele responsabile pt indeplinirea contractului :1.Sef santier - ing.absolvent al facultatii de constructii: copie conf. cu orig. dupa actul de studii (diploma) , CV-ul (se prezinta in original) semnat si datat, intocmit in vederea participarii la procedura de achizitie publica insotit de declaratia de disponibilitate pe propia raspundere.2.Responsabil tehnic cu executia: copie conf. cu orig. dupa certif. de atestare tehnico-profesionala (RTE), eliberate de org.competente, pentru calitatea de resp. tehnic cu executia, valabil la data deschiderii ofertei, CV-ul (se prezinta in orig.semnat semnat si datat, insotit de decl.pe propia rasp., Cerinta nr. 6Inf. priv. subcontr.(daca este cazul)Inf. privind partea din contract ce urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontr.si specializarea acestora(formular 12G).In cazul in care o parte din contr. va fi indeplinita de catre un subcontr.se va preciza partea din contract care urmeaza sa se subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontr.propusi , in acest caz, se va prezenta completat: acordul de subcontr.( formular 35).Pe parcursul derularii contr., contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontr.nomin. in oferta fara acceptul autoritatii contractante.Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modif. prop.tehn.sau financiare initiale.Orice op. ec. are dreptul de a participa individual sau intr-un grup de operatori la procedura de atribuire. Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candid./oferteindividuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauz, Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani .Se vor prezenta pagini relevante din contract/contracte care au avut ca obiect executia unor lucrari similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.Se vor prezenta, inclusiv, PV de receptie la terminarea lucrarilor, aferentecontractelor similareSe va completa formularul 12D si anexaRecomandarea/Recomandarile se vor prezenta in original/copielegalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cuoriginalul, intocmite conform prevederilor art.97^1, alin.(1)din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si trebuie sa precizeze urmatoarele: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursulderularii contractului;
- daca au fost inregistrate neconformitati care au condus larefaceri partiale/totale de lucrari;
-cazuri de accidente tehnice din cauza nerespectarii parametrilor de calitate. Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie semnata si stampilata conform cuoriginalul.Daca certificatele sunt redactate intr-o limba straina acestea trebuie traduse in limba romana, de catre un traducator autorizat., Cerinta nr. 2Certificat ISO 14001 sau echivalent valabil la data limita dedepunere a ofertelor, in copie semnata si stampilata conform cu originalul.Daca certificatele sunt redactate intr-o limba straina acestea trebuie traduse in limba romana, de catre un traducator autorizat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare?Pretul ofertei? se acorda astfel : a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b)Pentru alt pret decat cel prevazut la litera a)punctajul se acorda astfel : Punctaj pentru pretul n= (pret minim / pret n ) x 80
Garantia lucrarilor
10
Descriere: Perioada de garantie a lucrarii executate este de minim 24 de luni (durata de garantie sub care oferta va fi declarata neconforma) si maxim 60 de luni (durata de garantie peste care oferta nu va fi punctata suplimentar) de la data receptiei la terminarea lucrarii si pana la data receptiei finale. Punctajul pentru factorul de evaluare : ?Garantia lucrarii? se acorda astfel: Punctaj Garantia lucrarii n = (garantia lucrarii n/garantia lucrarii cea mai mare)x10.
3.)Durata de executie a lucrarii
10
Descriere: Durata de executie a lucrarii este de minim 30 de zile, maxim 60 de zile de la data predarii amplasamentului si emiterea ordinului de incepere a lucrarii de catre autoritatea contractanta.a) Ofertantul care va avea cea mai scurta durata de executie a lucrarii i se va acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respective;b) Pentru o durata de executie a lucrarii mai mare decat cel prevazut la litera a) se acorda punctajul astfel: Punctaj durata de executie a lucrarii n = (durata de executie a lucrarii minim /durata de executie a lucrarii n) x 10.Punctaj pret oferta + Punctaj garantia lucrarii + Punctaj durata de executie a lucrarii =Punctaj total.Oferta desemnata castigatoare in urma aplicarii criteriului de atribuire oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic va fi cea care va acumula maximul de puncte din totalul de 100.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP, www.e-licitatii.ro, solicitarile de clarificari vor fi transmise la fax 0355566632.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 12:54