Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii imbracaminti asfaltice - plombari pe raza municipiului Moinesti


Detaliu pentru invitatia numarul 325175
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria municipiului Moinesti
Numar invitatie: 325175/27.04.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii imbracaminti asfaltice - plombari pe raza municipiului Moinesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria municipiului MoinestiCod fiscal: 4591490, Adresa: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Telefon: 0234363680, Fax: 0234365428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii imbracaminti asfaltice - plombari pe raza municipiului Moinesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de reparatii a strazilor cu imbracaminti asfaltice constau in: plombari covoare asfaltice degradate, covoare bituminoase foarte subtiri executate la cald intr-un strat. Suprafata estimata 15250 mp.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 860, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
17.000 lei Perioada de valabilitate: egala cu perioada de valabilitate a ofertei- 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Formele de constituire care vor fi acceptate: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform Formular nr. 24. Nota: in cazul in care se opteaza pt constituirea garantiei prin aceasta modalitate, scrisoarea de garantie va fi transmisa in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de deschidere (vizualizare) a ofertelor in SEAP mentionate in invitatia de participare. -prin depunerea unui ordin de plata / fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de participare: RO 90TREZ0635006XXX000061, deschis la Trezoreria Municipiului Moinesti) , CF 4591490. Nota: in aceasta situatie se va atasa la documentele depuse si dovada constituirii garantiei de participare in format electronic.Daca din motive tehnice nu este posibil se va transmite prin fax la nr.0234365428 pana la data si ora limita de deschidere (vizualizare) a ofertelor in SEAP mentionate in invitatia de participare. Nota: in cazul in care se depune o contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4640 lei cf. Art.2781 , alin.(1), litera a din OUG 34/2006, introdus prin OUG 76/2010. Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare. Grupul format exclusiv din operatori economici in categoria IMM, persoane juridice romane ori straine care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare. Pentru a face dovada incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor completa Anexa A din sectiunea Formulare.
Garantie de buna executie
10% din val contr fara TVA.Se va constitui fie prin: scrisoare de garantie bancara de buna executie, emisa in cond. legii de o soc. bancara sau o soc. de asigurari?Formular 26 din sectiunea Formulare; fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia A.C., la Trezorerie iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr). Ofertantul va opta pentru una din cele doua modalitati de constituire si va mentiona acest lucru intr-un formular?model propriu, in cadrul prop tehnice.Nota: IMM-urile/grupul format exclusiv din op.ec. incadrati in cat. IMM, pers fizice/jur romane ori straine care depun oferta comuna beneficiaza de reducere de 50%
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180(Formular 1) si 181(formular 2) din OUG 34/2006; Certificat eliberat de ANAF privind indepl. oblig. fiscale de plata la bugetul consolidat de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat eliberat de APL privind indepl. oblig. fiscale de plata catre bugetele locale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Documente echivalente pt operatori economici nerezidenti + certificat de rezidenta fiscala(valabil)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 3; Declaratie privind neincadrarea ofertantilor/asociatilor/subcontractantilor si tertilor sustinatori in prevederile art. 69*1 din OUG 34/2006 - Formular 4; Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar: Ing. Viorel Ilie, Secretar: Jr. Neculai Catana, Consilier juridic: Anghel Elena, Sef Serviciu UATAPC: Ing. Iustina Petecuta, Director Economic: Ec. Gheorghe Chirea, Sef Serviciu IRLDC - Ing.Valerica Dospinescu.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 5 Certificat constatator ORC (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN); documente echivalente pentru persoane fizice / juridice straine valabile, sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit - Documente valabile la data deschiderii ofertelor.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs) trebuie sa fie cel putin 1.700.000 lei. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR http: //www.bnr.ro, Informatii privind asocierea: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in cat. IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM acestia pot beneficia de reducerea de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri, Informatii privind sustinerea economica si financiara: Capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind capacitatea tehnica Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa demonstreze ca au capacitatea si experienta necesara sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de lucrari., Cerinta 2: Experienta similara: Operatorii economici vor face dovada executarii in ultimii 5 ani a unor lucrari de natura similara, duse la bun sfarsit, in valoare de 850.000 lei fara TVA. Se vor prezenta maximum 3 contracte (parti relevante ale acestora) insotite de recomandari ale beneficiarilor / procese-verbale de receptie la terminarea lucrarilor / procese-verbale de receptie finala pentru demonstrarea nivelului minim solicitat., Cerinta 3: Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii Ofertantul trebuie sa dispuna de personal necesar pentru indeplinirea contractului.Persoanele propuse pot fi angajati proprii sau colaboratori. Se solicita cel putin un responsabil cu controlul calitatii CQ(inginer/subinginer constructor), avand in vedere obiectul contractului., Cerinta 4: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor Ofertantul trebuie sa aiba in componenta personalul necesar pentru indeplinirea contractului(angajati proprii sau colaboratori), respectiv: - Sef santier cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier, dovedita prin participarea in cel putin un contract de lucrari similare; - Inginer/subinginer CFDP; - Responsabil tehnic cu executia in domeniul obiectului contractului atestat MDRT., Cerinta 5: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de cel putin urmatoarele echipamente / mijloace fixe: statie fixa de preparare mixturi asfaltice, un repartizator finisor mixturi asfaltice cu motor termic, 2 rulouri -compresor, o autofreza pentru frezat betoane asfaltice, 2 autobasculante, o matura mecanica pentru curatat fundatii de drumuri, o autocisterna, laboratoare autorizate de Inspectoratul Teritorial in Constructii avand gradul corespunzator lucrarilor.. Nota: Cerintele privitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice vor fi indeplinite si prin cumul de catre operatorii economici asociati, inclusiv de subcontractanti, Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontracteze In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 din HG 925/2006, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care sa reiasa clar partea pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art 188 alin (2) din OUG 34/2006., Informatii privind asocierea Operatorii eonomici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna., Informatii privind sustinerea tehnica si/sau profesionala: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ISO 9001 sau certificat echivalent. Operatorii economici vor face dovada implementarii sistemului de management al calitatii pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica., ISO 14001 sau certificat echivalent. Operatorii economici vor face dovada implementarii sistemului de management al mediului pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 08:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer