Achizitie publica - Lucrari de reparatii imbracaminti asfaltice (covoare bituminoase, plombe, etc), pe drumurile din Comuna Brazi, judetul Prahova.
Detaliu pentru invitatia numarul 352313
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352313/08.08.2013
Denumire contract: Lucrari de reparatii imbracaminti asfaltice (covoare bituminoase, plombe, etc), pe drumurile din Comuna Brazi, judetul Prahova.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BRAZICod fiscal: 2845290, Adresa: comuna Brazi sat Brazii de Jos strada Teilor nr. 45, Brazi, Telefon: +40 0244480607, Fax: +40 0244480631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Brazi sat Brazii de Jos strada Teilor nr. 45, Brazi, Romania, cod postal: 107083, telefon: +40 0244480607, fax: +40 0244480631, persoana de contact: Leonas Radu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei Brazi: str. Teilor , nr.45, sat Brazii de Jos, comuna Brazi , judet Prahova, sala de sedinte de la etajul 1.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii imbracaminti asfaltice (covoare bituminoase, plombe, etc), pe drumurile din Comuna Brazi, judetul Prahova.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii imbracaminti asfaltice (covoare bituminoase, plombe, etc), pe drumurile din Comuna Brazi, judetul Prahova conform cerintelor caietului de sarcini.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 3000000lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 067, 357 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
?Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o socetate bancara ori de o socetate de asigurari, care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Se poate constitui si cu ordin de plata (a se vedea art 86 alin.(5), art. 86 din HG.925/2006. Cuantumul garantiei de participare este de: 280000 lei valabila 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu preved. Legii 346/2003, ofertantii care fac dovada incadrarii in categoria IMM, vor depune 50% din valoarea garantiei de participare. In acest sens vor completa si depune Anexa 1 a Legii 346/2004 privind IMM ? DECLARATIE privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. NOTA: Autoritatea contractanta poate retine contestatorului o suma din garantia de participare in cf cu art 278^1), alin (1), lit c)si alin (2) din OUG 34/2006 adica :8966.74 lei.Ofertanti care depun garantia in valuta va avea in vedere caechivalenta leu/valuta sa fie la cursul BNR stabilit cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul fara TVA al contractului si va fi constituita prin Scrisoare de garantie bancara de buna executie in original sau polita de asigurare . In conformitate cu preved. Legii 346/2003, ofertantii care fac dovada incadrarii in categoria IMM, vor depune 50% din valoarea garantiei de buna executie. In acest sens vor completa si depune Anexa 1 a Legii 346/2004 privind IMM ? DECLARATIE privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii? Prezentare Formular 1? Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, sanatate si fond de somaj. Prezentati situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte, referitor la cele expuse mai sus. (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) in original , copii legalizate sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (cf Ordin 509/2011);Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular 2Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederileart 691 din O.U.G. 34 /2006 (evitarea conflictului de interese)Ofertantul va prezenta , ,Declaratie privind conflictul de interese" conform model formular DVor fi exclusi din procedura ofertantii care incalca prevederile art. 691 din ordonantaFactorii de decizie sunt: Primar Radu Leonas, viceprimar Ivan Nicolae, inspector birou Achizitii Publice Dafinescu Gheorghe, Sef serviciu Financiar -contabil : Rada Elena si consilierii locali: Constantin Stefan;Costea Mihalache Marian;Dumitru Ionut;Gheorghe Ciprian Daniel;Gheorghe Ion; Ionescu Ion; Ivana Marius; Maracineanu Dumitru; Mircescu Cristian Vasile;Popescu Nicolaie; Sima Valeriu; Stan Georgel; Vaduva Valerica si Stoicescu Mihaela.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCompletare Formular 8Cerinta nr. 5Calitatea de participant la proceduraCompletare Formular 7 Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata conform cu originalul din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. (copie semnata, stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?)Se va cere ofertantului castigator prezentarea Certificatul Constatator emis de ORC in original sau copie legalizata, inainte de incheierea raportului procedurii; in cazul cand acesta a fost depus in copie lizibila certificata conform cu originalul.Cerinta nr. 2. Persoane juridice /fizice straineModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 2 Fisa de informatii generale, Cerinta nr. 1 Se va prezenta bilantul contabilla 31.12.2012, Cerinta nr. 3 Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani(2012, 2011, 2010) sa fie de minim 6000000lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 4 Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr. 3 . Lista principalelor lucrari din ultimi 5 aniLucrarile executate in ultimi 5 ani se confirma prin prezentarea de certificari de buna executie in copii semnate, stampilate cu mentiunea ?conform cu originalul?).NOTA: ?Cei 5 ani se vor calcula tinind cont de data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 5 Declaratie referitoare la efectivele personalului utilizat pentru indeplinirea contractului. -se va preciza responsabilul tehnic cu executia lucrarilor, seful punctului de lucru si managerul de proiect(cel care coordoneaza logistic intreaga activitate).CV-urile personalului utilizat pentru indeplinirea contractului, copii contracte de colaborare sau contractelor personalului angajat, copii ale autorizatiilor personalului folosit , prezentati angajamentul de participare pentru personalulul tehnic de specialitate pe care il folositi pentru executarea lucrarii. (copie semnata, stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?), Cerinta nr.6 Declaratie referitoare la utilajele, instalatiilor, echipamentele tehnice folosite pentru indeplinirea contractului.Pentru utilajele din proprietate necesare indeplinirii contractului, ofertantul va prezentalista acestora semnata si stampilatasi pentru cele care nu sunt proprietate , copia contractului de colaborare/inchiriere (semnate pe fiecare fila , stampilate si cu mentiunea conform cu originalul)sau prezentarea unui angajamentul ca in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare va prezenta contracte de colaborare /inchiriere cu referire la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice folosite ptr. indeplinirea contractului, inainte de incheierea contractului., Cerinta 2 Dovada existentei experientei ofertantului Cerinta obligatorie: se va permite prezentarea unui numar de maximum ?2? contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 3000000 lei fara TVA.Certificarile de buna executie se transmit in copie semnata, stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul? sau copii dupa informatii relevante din contractul respectiv(copie semnata, stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?), Cerinta nr. 1 Experienta similara-formular Cerinta nr. 1 Certificate ISO 9001 si ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2013 14:07