Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii imbracaminti asfaltice (plombari) pe raza municipiului Moinesti


Detaliu pentru invitatia numarul 343705
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Moinesti
Numar invitatie: 343705/11.03.2013
Denumire contract: Lucrari de reparatii imbracaminti asfaltice (plombari) pe raza municipiului Moinesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul MoinestiCod fiscal: 4591490, Adresa: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Telefon: +40 0234363680, Fax: +40 0234365428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii imbracaminti asfaltice (plombari) pe raza municipiului Moinesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de reparatii a strazilor cu imbracaminti asfaltice constau in: plombari covoare asfaltice degradate, covoare bituminoase foarte subtiri executate la cald intr-un strat. Suprafata estimata 3300 mp. Valoarea estimata totala a lucrarilor de 354860 lei contine si suma de 32260 lei aferenta procentului de 10% reprezentand "Cheltuieli diverse si neprevazute" raportate la valoarea estimata a contractului asa cum au fost definite de proiectant in Devizul general.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 354, 860 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6452 lei. Pt. calc. echiv. leu/alta valuta se va tine cont de cursul de schimb comunicat de BNR la data de 04.03.2013.Perioada de valab: egala cu perioada de valabilitate a ofertei- 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Formele de constituire care vor fi acceptate: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarasau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cf Formular 24. Nota: in cazul in care se opteaza pt constituirea garantiei prin aceasta modalitate, scrisoarea de garantie va fi transmisa in original la sediul AC pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. -prin depunerea unui ordin de plata / fila CEC cu conditia confirmariiacestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de participare: RO 90TREZ0635006XXX000061, deschis la Trez Mun Moinesti) , CF 4591490. Nota: in aceasta situatie se va atasa la doc depuse si dovada constituirii garantiei de participare in format electronic. Nota: in cazul in care se depune o contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa cf art. 278^1 alin.(1) sau a fost retrasa cf.art. 278^1 alin. (2) din OUG 34/2006 cu modif si completarile ulterioare, AC va retine contestatorului din garantia de participare suma de 3548, 60 RON conform art. 278*1, alin.(1) lit. a din OUG 34/2006, introdus prin OUG 76 pe 2010 si modificat prin OUG 77/2012. Nota: IMMurile / Grupul format exclusiv din op ec incadrati in categoria IMM vor constitui garantia de participare in cuantum de cel putin 3548, 60. Pentru a face dovada incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor completa Anexa A din sect Formulare.
Garantie de buna executie
10% din val contr fara TVA.Se va constitui fie prin: scrisoare de garantie bancara de buna executie, emisa in cond. legii de o soc. bancara sau o soc. de asigurari?Formular 26 din sectiunea Formulare; fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia A.C., la Trezorerie iar suma initiala care se depune nutrebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr). Ofertantul va opta pentru una din cele doua modalitati de constituire si va mentiona acest lucru intr-un formular?model propriu, in cadrul prop tehnice.Nota: IMM-urile/grupul format exclusiv din op.ec. incadrati in cat. IMM, pers fizice/jur romane ori straine care depun oferta comuna beneficiaza de reducere de 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180(Formularul 1) si 181(Formularul 2) din OUG 34/2006; Certificat eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata la bugetul consolidat de stat scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor; Cetificat eliberat de APL privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata catre bugetele locale scadente in lunaanterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor;Doc. echivalente pentru op. ec. nerezidenti + certificat de rezidenta fiscala valabil la data limita de depunere a ofertelor - se accepta ca alternativa o declaratie a ofertantului ca in cazul in care va fi declarat castigator va prezenta certificatul de rezidenta fiscala la data semnarii contractului;declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 3;declaratie privind neincadrarea ofertantilor/asociatilor/subcontractantilor si tertilor sustinatori in prevederile art. 69*1 din OUG 34/2006 -Formular 4;Persoane cu functii de decizie in cadrul aut. contr. in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii: Viorel Ilie- Primar, Consilieri locali care aproba bugetul: Apostu Radu, Botezatu Sorin, Busuioc Iulian, Chirea Mihaela, Cojocaru Florinel, Enea Pavel Iulian, Ilie Vasile, Irimia Dumitru, Ladaru Daniela, Manolache Ionica, Nimerceag Ioan, Pascalini Nini Alexandru, Romascanu Mircea, Sandu Teodor, Spataru Eugen, Tincu Liliana Angela, Vascan Stefan Cezar, Vieru Valentin, Talpau Sorin Ciprian; membri comisiei de evaluare: Petecuta Iustina ? Sef Serviciu UATAPC, Dospinescu Valerica ? Consilier Serviciu IRLDC, Toma Valentina ? inspector Serviciu IRLDC, Alazaroaie Costica -referent Serviciul Buget Contabilitate, Bejan Rodica - inspector Serviciu UATAPC, Ghinet Laura Ioana - inspector Serviciu UATAPC, Padureanu Gabriela - Sef Serviciu Buget Contabilitate, Popescu Gabriela - consilier Serviciu UATAPC, Motei Adrian - inspector Serviciu UATAPC. Certificat de participare la licitatie cuoferta independenta - Formular 5 Persoane juridice / fizice romane : Certificat constatator ORC / autorizatii de functionare(obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN); Persoane juridice / fizice straine: Documente echivalente din care sa reiasa o forma legala de inregistrare sau apartenenta din punct de vedereprofesional precum si faptul ca pot executa obiectul contractului din punct de vedere juridic. Documentele trebuie sa contina informatii reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor. Fiind o procedura desfasurata integral prin mijloace electronice A C va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind situatia economico-financiara: Media cifrei deafaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin 645.000 lei.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat deBNR http: //www.bnr.roOperatorii economici participanti la procedura vor completa Formularul nr. 6 ? Informatii generale.Pentru indeplinirea cerintei operatorii economici vor prezenta documente pe care le au la dispozitie (ex: bilanturi/ extrase de bilant/rapoarte de audit/ balante etc)., Informatii privind asocierea: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in cat. IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM acestia pot beneficia de reducerea de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri., Informatii privind sustinerea economica si financiara: Capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind capacitatea tehnica. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa demonstreze ca au capacitatea si experienta necesara sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de lucrari. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 2: Experienta similara: Operatorii economici vor face dovada executarii in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor a unor lucrari de natura similara, duse la bun sfarsit, in valoare de minim 300.000 lei fara TVA. Se vor prezenta certificari de buna executie pentru cel putin un contract sau mai multe contracte prin care sa se confirme executarea de lucrari similare cu cele care fac obiectul contractului in valoare / valoare cumulata de minim 300.000 lei., Cerinta 3: Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant. Ofertantul trebuie sa dispuna de personal necesar pentru indeplinirea contractului. Persoanele propuse pot fi angajati proprii, colaboratori, sau sa prezinte angajament de participare la executarea obiectului contractului.Operatorii economici vor prezenta Formularul nr. 9 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere si Anexa cu privire la personalul de specialitate care va fi implicat in realizarea contractului precum si documentele care atesta expertiza acestora (CV, autorizatii, diplome, certificari, decizii interne de numire etc). Se va prezenta si Formularul nr. 10 ? Declaratia de angajament privind resursele umane.Se solicita: - cel putin un responsabil cu controlul calitatii CQ(inginer/subinginerconstructor CFDP), avand in vedere obiectul contractului.- Sef santier cu experienta profesionala in lucrari de drumuri, dovedita prin participarea in cel putin un contract de lucrari similare; - Inginer/subinginer CFDP; - Responsabil tehnic cu executia atestat MDRT in domeniul II - Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele conform Ordin MDLPL 777/2003 modificat si completat prin Ordin MDLPL 651/2007.Se vor prezenta CV-urile persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului conform Formularului nr. 11 insotite de Declaratia de disponibilitate ? conform Formularului nr. 12, aferente fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat decatre fiecare titular in parte. CV-ul va fi insotit de: - pentru responsabilul CQ diploma de studii care atesta specializarea inginer / subinginer CFDP;
- pentru seful de santiercontract de colaborare / contract de prestari servicii / angajament de participare;
- pentru inginer / subinginer CFDP diploma destudii;
-pentru RTE atestatul si legitimatia valabile la data limita de depunere a ofertelor.Dupa semnarea contractului ofertantul castigator va prezenta decizia de numire a responsabilului CQ in cadrul contractului ce face obiectul prezentei documentatii., Cerinta 4: Informatii privind masurile pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari conform art 188 alin(3) lit e) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta - Declaratie privind protectia mediului., Cerinta 5: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de cel putin urmatoarele : - statie de preparare mixturi asfaltice - 1 buc- repartizator finisoe mixturi asfaltice cu motor termic - 1 buc- rulou compresor - 1 buc- autofreza pt frezat betoane asfaltice - 1 buc;
- autocisterna - 1 buc;
- autobasculanta - 1 buc;
- matura mecanica pt curatat fundatii de drumuri- 1 buc;
- autogudronator - 1buc;
- laboratoare autorizate de catre Inspectoratul de stat in constructii avand gradul corespunzator lucrarilor (cf prevederilor Legii 10/*1995 art. 15 si HG 808/2005).Nota: Cerintele privitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice vor fiindeplinite si prin cumul de catre operatorii economici asociati, inclusiv desubcontractanti., Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontracteze.In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 alin(7)din HG 925/2006, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care sa reiasa clar partea pe care o doreste sa osubcontracteze, conform art 188 alin (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorii economici participanti la procedura vor prezenta: - Formularul nr. 14 ? Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti .- Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Formularul nr. 15 ?Acordul de subcontractare., Informatii privind asocierea: Operatorii eonomici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna., Informatii privind sustinerea tehnica si/sau profesionala: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic sau agrupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare.Angajamentul privind sustinerea tehnica si/sau profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici va fi prezentat in forma autentica conform legii 36/1995 actualizata, art. 65 sectiunea II ?Autentificarea actelor?, la data limita de depunere a ofertelor si in conformitate cu formularul atasat la sectiunea ?Formulare? a prezentei documentatii de atribuire.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.03.2013 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer