Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii interioare si exterioare la Liceul Gr. Moisil


Detaliu pentru invitatia numarul 189019
Autoritate contractanta
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Lucrari de reparatii interioare si exterioare la Liceul Gr. Moisil
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: lucrari de reparatii la magazie, perete, gard, exterioare, laborator chimie, vestiare fete/baieti, tencuieli la fatada, la Liceul Grigore Moisil, conform caietului de sarcini.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 09.12.2008 12:03
Data limita de depunere a ofertelor: 22.12.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Timisoara, bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, 300030, Camera 12, ghiseul 9 sau 10
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.12.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Timisoara, cam. 229, Serviciul Achizitii Publice
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratii pe propria raspundere conform art.180 si 181 din OUG nr.34/2006; Certificate fiscale - obligatii la bugetul de stat si bugetul local; informatii generale; in cazul ofertantilor straini declaratie pe propria raspundere/autentificata la notar/de o autoritate administrativa/judiciara (daca este cazul);2. Certificat constatator - O.R.C.;3. Sit. economico-fin.: bilant cont. vizat la sem.I 2008, balanta pt. sept. 2008-cont121 cu sold creditor;4.Informatii personal: declaratie personal, lista persoanele responsabile pentru executie -16 muncitori din care minim: 3 zidari, 1 instalator, 2 zugravi-vopsitori; informatii privind subcontractantii, acorduri de subcontractare, acorduri de asociere;5. Standarde de asigurare a calitatii pentru executie lucrari similare: copii certificat ISO 9001, 14001, 18001 pentru lucrari similare sau contract consultanta pt. obtinere certif.; conform documentatiei de atribuire
Primaria Timisoara, cam. 229.Cost: 50 lei.Plata/ridicare doc./orar: numerar/11:00-12:30, marti, joi si intre 15:00-17:00;virament/08:00-14:00, marti, joi si intre 15:00-17:00. Inform: www.primariatm.ro
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer