Achizitie publica - LUCRARI de REPARATII, INTRETINERE-DRUMURI IN COMUNA ION ROATA(IALOMITA)
Detaliu pentru invitatia numarul 325939
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325939/09.05.2012
Denumire contract: LUCRARI de REPARATII, INTRETINERE-DRUMURI IN COMUNA ION ROATA(IALOMITA)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Ion RoataCod fiscal: 4365107, Adresa: com. Ion Roata; jud. Ialomita, Ion Roata, Telefon: +40 0243269300, Fax: +40 0243269300
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Ion Roata; jud. Ialomitastr. sos. Bucuresti-Constanta, nr.50, Ion Roata, Romania, cod postal: 927150, telefon: +40 243269300, fax: +40 243269300, persoana de contact: oprea stelian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Ion Roata, sos. Bucuresti-Constanta, nr.50, cod postal 927150, Ion Roata, Sala de sedinta a aConsiliului Local Ion Roata.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie Publica Locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI de REPARATII, INTRETINERE-DRUMURI IN COMUNA ION ROATA(IALOMITA)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de infrastructura a drumurilor stradale din localitatile Ion Roata si Brosteni.
II.1.6) CPV: 45233160-8 - Drumuri si alte suprafete pietruite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 505, 954.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Constituiregarantie de participare10000 RON.a) virament bancar in cont RO71TREZ3935006XXX000507 deschis la Trezoreria Urziceni;b) scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari - in original, cu valabilitate dede 60 zile de la data depunerii ofertei.In cazul unei contestatii, respinsa ca nefondata de CNS, ofertantul caruia i s-a respins contestatia i se retine suma de 5000 lei.
Garantie de buna executie
Se va constituiin procent de 5% din valoarea contractului, fara TVA.-instrument de garantare, emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale acceptate la plata. In acest caz contractantulva deschide la Trezoreria Urziceni un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractului pana la obtinerea sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Perioada garantiei de buna executie -24 luni, de la data semnarii PV de receptie la terminarea lucrarilor, fara obiectiuni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea in original - Formularul nr. 1 din sectiuneaFormulare.(DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA) completat, semnat si stampilat.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare.Prerzentare in original-Formualarul nr. 2 din sectiunea Formulare.(DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006, APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR. 337/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE) completat, semnat si stampilat.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat.Prezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila. Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local eliberat de Primarie pentru puntul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, sediile principale si secundare declarate.Prezentare document-in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila. Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Daca este cazul , ofertantul va indica punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, precizand aceasta printr-o declaratie pe propria raspundere, semnata si stampilata.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Prezentare document- in original, copletat in conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 314/ din oct.2010-Formular CPI din sectiunea Formulare ?semnat si stampilat.Declaratie pe propria raspundere privind evitarea conflictelor de interese-neincadrare in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Prezentare document-in original intocmit in conformitate cu art. 69^1 din OUG 34/2006, completat, semnat si stampilat.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceeace priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primarul; Presedintele comisiei de evaluare , membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie in ceeace priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: GHITA MIHAI-Primar; Comisia de evaluare a ofertelor : Oprea Stelian-presedintele comisiei, Iordache Darius, Vasilescu Narcis, Radu Alexandru si Alexe Polixenia-membrii.Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura(ofertanti, asociati, subcontractanti, terti sustinatori.) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Certificat constatator, emis de catre ONRC.Prezentare document-Certificat constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul? semnata si stampilata, emis de Oficiul Registrului ComertuluiDocumentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat copie cu mentiunea?conform cu originalul?, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, comisia de evaluare va solicita pentru conformitate, certificatul constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1)Bilanturile contabile si rapoartele auditorilor/comisiei de cenzori aferente bilanturilor contabile respective pe ultimii 3 ani.2)Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani.Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie egala sau mai mare decat 500000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Fisa de informmatii privind experienta similara-declaratie privind lista principalelor lucrari prestate in ultimii 2 ani2.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii.3.Ofertantul va face dovada ca detine acele echipamente, utilaje tehnice, mijloace fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct de pe site-ul: www.e-licitatie.ro la sectiunea "Documentatie si clarificari" sau direct de la sediul Primariei Ion Roata-biroul Urbanism si Amenajarea Teritoiului
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 14:05