Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Lucrari de reparatii la Cazanul de abur tip CR 15, nr.3, de 50T/h ? CET Gavana?


Detaliu pentru invitatia numarul 338322
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Termo Calor Confort S.A.
Numar invitatie: 338322/29.10.2012
Denumire contract: ?Lucrari de reparatii la Cazanul de abur tip CR 15, nr.3, de 50T/h ? CET Gavana?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTermo Calor Confort S.A.Cod fiscal: RO 27374805, Adresa: Str. Calea Bucuresti, Bl. U4, mezanin, Pitesti, Telefon: 0248.222956, Fax: 0248.222965
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Calea Bucuresti, Bl. U4, mezanin, Pitesti, Romania, cod postal: 110134, telefon: +40 0248222956, fax: +40 0248222965, Registratua -parter- persoana de contact: luca gh.Biroul Achizitii: +40 0729980360
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. TERMO CALOR CONFORT S.A., localitatea PITESTI, Str. Calea Bucuresti, Bl. U4, mezanin, - Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Lucrari de reparatii la Cazanul de abur tip CR 15, nr.3, de 50T/h ? CET Gavana?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari conform caietului de sarcini, respectiv: -lista cu cantitati de lucrari F3-(deviz si antemasuratoare) nr. CAZ108, inlocuit tevi ecrane laterale si spate sistem fierbator la cazan tip CR 15-50 T/H-lista servicii prestate (anexa 1 A).
II.1.6) CPV: 45232141-2 - Instalatii de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 380, 895.15 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valab.a garan. de participare este de 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertei.Cuantumul garantiei de participare este de 7.617lei si se constituie prin virament bancar (Cont.IBAN, nr. RO48 RZBR 0000 0600 1286 7452, deschis la Raiffeisen Bank - Agentia Pitesti) in favoarea S.C.TERMO CALOR CONFORT S.A., sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul, forma si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire(model de scrisoare- formular 17).Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.1. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. d) in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului (conform art. 278^1 , alin 1 lit.a) din OUG 34/2006), suma de 3.808 lei.Ofert tip I.M.M. care indepl preved legisl in vig si prez.anexa la lic. beneficiaza de reducerea garantiilor cu 50% conf. Lege nr.346/2004. .In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu.
Garantie de buna executie
In cuantum de 8% din val.contract.fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in per.de valab.a ofertei, in max.15 zile de la semn.contract.prin : a) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz Contract.va deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org.fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia aut.contract.in care va depune o suma initiala de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Aut.contract.urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul ofertantilor din categoria IMM garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta in original Formularul nr.1. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat si de fiecare tert sustinator in parte.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original - formularul nr.2. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat/tert sustinator in parte;3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original - formularul nr.3.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Aurelian NITA - Director general, Constantin STRIGOIU ? Director Economic, Gheorghe LUCA- Sef Birou Achizitii, Ion COMAN - Sef Sectie CET Gavana;Constantin Popescu CIOACA- Consilier Juridic, Violeta HURDUC? Birou Achizitii. Formularul va fi completat de catre participantul la procedura, indiferent de calitatea in care participa (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator).4.Certificat de participare cu oferta independenta. Se va completa si prezenta in original - formularul nr.4. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte;5.Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa si prezenta formularul nr. 5 -completat si semnat de reprezentantul legal al operatorului economic. In cazul participarii la procedura cu oferta comuna fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice/fizice romane : Certificatul constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de catre Oficiul National al Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.-Persoane juridice /fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, insotite de traducerea autorizata in limba romana.-Atestate/Autorizatii/Certificate.Ofertantii vor prezenta , in copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul", la licitatie: 1.AutorizatiiISCIR / echivalentin conformitate cu : -Prescriptia tehnicaPT - C 1 ? 2010- pentru instalarea, montarea, punerea in functiune, autorizarea/admiterea functionarii, supraveghere si verificare tehnica in utilizare, revizia, repararea, si lucrarile de intretinere pentru cazanele de abur, cazanele de apa fierbinte, supraincalzitoarele si economizoarele independente ;
-Prescriptia tehnicaPT ? C 11 ? 2010- pentru montarea, punerea in functiune, repararea, utilizarea si intretinerea pentru sistemele de automatizare care echipeaza cazanele si instalatiile termomecanice anexe din centrala termica, precum si pentru instalatiile de ardere aferente acestor cazane in conformitate cu PT C11 - 2010 / echivalent.-Prescriptia tehnicaPT - C 7 ? 2010 -pentru utilizare, verificare la deschidere/inchidere, reparare si reglare si scoatere din uz si casarea dispozitivelor de siguranta pentru dispozitive de siguranta.Conform art.8 alin.(2) si art.13.alin.(2) din Prescriptia Tehnica PT C11 - 2010 instalarea, montarea, punerea in functiune si admiterea functionarii (obtinerea autorizatiei de functionare) se efectueaza numai de persoane juridice autorizate de catre ISCIR sau de catre autoritati competente din statele membre.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati /respectiv subcontractantul detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari debuna executie pentru cele mai importante lucrari.Nu se solicita o valoareminima a lucrarilor executate.Se vor prezentacontracte ( minim 1 contract)executate si finalizatein ultimii 5 anidenatura si complexitate similare lucrarilor ce fac obiectul contractului, respectiv lucrari de reparatii la Cazane de abur.Prin sintagma finalizat se intelege ca se permite indeplinirea cerintei conf.art.12-14 din Ordin 509/2011-ANRMAP., 2.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloace de transport si alte mijloace de care dispune ofertantul pentrurealizarea lucrarilor., 3.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat sial cadrelor de conducere, 4.Informatii privind subcontractantii (dupa caz), 5.Informatii privind asociatii (dupa caz), 6.Sustinere capacitate tehnica si profesionala.Capacitatea tehnica siprofesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinireaunui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridiceexistente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. 1.Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu SREN ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentuluicontract, respectivpentru proiectare si executare lucrari de instalare de echipamente deincalzire.In cazulunei asocieri, fiecare asociat este obligat saprezinte aceste documente., 2.Certificarea sistemului de management de mediu din seria ISO 14001 sauechivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.10.2012 09:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer