Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii la Cladirea ,situata in str. A. Iancu , nr. 31, Cluj-Napoca


Detaliu pentru invitatia numarul 320741
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-Napoca
Numar invitatie: 320741/23.02.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii la Cladirea , situata in str. A. Iancu , nr. 31, Cluj-Napoca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-NapocaCod fiscal: 4288047, Adresa: str. Emil Isac, nr. 13, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.430.896, Fax: 0264.430.896
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. V. Babes nr.8, Cluj-Napoca, Romania, Registratura UMF "Iuliu Hatieganu"
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Emil Isac, nr. 13, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400023, telefon: +40 264597256/2430, fax: +40 264430896, Sala senatului
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii la Cladirea , situata in str. A. Iancu , nr. 31, Cluj-Napoca
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii la Cladirea , situata in str. A. Iancu , nr. 31, Cluj-Napoca
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 123, 911.13 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2000.00 lei, Forma de constituire: Prin virament bancar sau printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Contul in care se va face viramentuleste contul de TREZORERIE CLUJ RO76TREZ2165005XXX006882.Valabilitatea: 90 zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare prin instrumente de garantare emise de societati bancaresau societati de asigurari, acestea se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus.- In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentruconfirmare.Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilormici si mijlocii intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare.Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii operatorii economici au obligatiade a prezenta la data si ora stablite pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderiiin categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004.III.1.1.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA. Se va constitui in conformitate cu art art. 90 din H.G. nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii privind asociereaSe va completa: a) Lista cuprinzand asociatii (Formularul 9b Declaratie privind lista asociatilor), completata de ofertant sau imputernicitul acestuia, indiferentdaca are sau nu asociati. In situatia in care nu foloseste asociati, ofertantul va face mentiunea ?NU ESTE CAZUL? in tabelul inclus informular.b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere (Formularul 9c) ? Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara deasociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderulasociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si innumele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati saramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.c) Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin carese obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentatAutoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.Informatii privind subcontractareaSe va completa: a)Lista cuprinzand subcontractantii (Formularul 9a Declaratie privind lista subcontractantilor), completata de ofertant indiferent daca are saunu subcontractanti. In situatia in care nu foloseste subcontractanti, ofertantul va face mentiunea ?NU ESTE CAZUL? in tabelul inclus informular.b) Acord de subcontractare ? Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de subcontractare in care sa se mentioneze partea din contractce face obiectul subcontractarii, datele de recunoastere ale sucontractantilor si asumarea raspunderii pentru indeplinirea partii din contractcare-i revine spre executare. In cazul in care oferta devine castigatoare, acordul de subcontractare, semnat si stampilat atat de ofertant catsi de subcontractant, devine anexa la contractul de achizitie publica.Nota: Autoritatea contractanta nu solicita indeplinirea criteriilor de calificare pentru subcontractanti, dar resursele umane si materiale alesubcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca suntprezentate documente relevante in acest sens.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate maijos, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor, cu exceptia cerintei nr.3.Nu se solicita demonstrarea indeplinirii cerintelor eventualilor subcontractanti, cu exceptia cerintei nr.4, respectiv neincadrarea in dispozitiileart. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/ sustinuta financiar si/sau tehnic/profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinatorare obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor nr.1, 2 si 4 respectiv neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art.180, art.181lit.a), c1) si d) precum si neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se vaatasa o imputernicire pentru acesta.III.1.5) Legislatia aplicabilaa) Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucraripublice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare;b) Hotararea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitiepublica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiunede lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii;c) Ordinul ANRMAP nr.314/2010d) Ordinul ANRMAP nr.509/2011e) Ordinul ANRMAP nr.302/2011f) Legea 279/09.12.2011site-ul www.anrmap.roToate declaratiile ofertantilor, asociatilor, subcontractamtilor, sustinatorilor (dupa caz) vor fi prezentate in original.Certificatele/documentele emise de autoritati competente solicitate, trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor pot fi prezentate inoricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru prezentarea situatiei personale, eliberate de autoritati ale tarii deorigine (cazier judiciar, cazier fiscal, certificate de atestare fiscala, certificate de plata a impozitelor si taxelor locale, alte documenteechivalente), in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nuvizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar a unei autoritati administrative sau judiciaresau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de laautoritatile competente.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 69^1, 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarilesi completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului sau dupa caz ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinatordin procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, cu exceptia obligatiilor referitoare la plata impozitelor si taxelorpentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordareaacestora.Cerinta nr.1: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe vor prezenta urmatoarele documente: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarileulterioare - completare Formular 5.12. cazier judiciar pentru persoana juridica, emis de serviciile de cazier judiciar de la nivelul inspectoratelor de politie judetene in a carui razateritoriala operatorul economic isi are sediul.Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/asociati/terti sustinatori.Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe vor prezenta urmatoarele documente: 1.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarileulterioare - completare Formular 5.22. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celeiin care se depun ofertele, emis de administratia finantelor publice in a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.3. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele, emis de serviciul de taxe si impozite din localitatea in a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/asociati.Tertii sustinatori vor depune doar Formularul 5.2 cu referire exclusiv la neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 lit.a), c1) si d)Cerinta nr.3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa Formularul 16 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Nota: Documentul de mai sus va fi depus numai de reprezentantul/reprezentantii ofertantului sau ai asocierii.Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa Formularul 6 ? Declaratie privind evitarea conflictului de interesePersoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitiepublica in cauza sunt: RECTOR Conf. Dr. Irimie AlexandruDIRECTOR GEN. ADM Dr. Ec. IOAN POPDIRECTOR ECONOMIC Ec. SORINA TECARDIRECTOR ADJ. Ec. PETRU SUSCASef Birou Achizitii-Investitii-Lucrari Ing. Nicoleta AlbuSef Serviciu Tehnic Ing. Emil PascConsilier juridic Adelina PopoviciDocumentul de mai sus va fi depus de ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru asociat este obligat sa demonstreze indeplinirea cerinteiprin depunerea documentelor de mai jos, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualiisubcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;Documentele de confirmare trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si pot fi prezentate in oricare din formele: original/copielegalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau, dupa caz, transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata aacestora in limba romana.Cerinta nr. 1Respectarea prevederilor art.183 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOfertantii trebuie sa dovedeasca ca sunt inregistrati cu obiect de activitate (CAEN rev.2)principal sau secundar corespunzator obiectuluicontractului de lucrari supus achizitiei.Vor fi excluse ofertele operatorilor economici care nu sunt inregistrati cu activitati corespunzatoare obiectului achizitiei, respectiv nu suntinregistrate in domeniul de activitate codul/codurile CAEN necesare executarii lucrarii supuse achizitiei, conform Cod CAEN rev.2. sauperioada de valabilitate a acestora a expirat.In cazul persoanelor juridice/fizice romane se solicita: Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Documente de confirmare :1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate, numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, nu areactivitatea suspendata.IN CAZUL OFERTANTULUI CLASAT PE PRIMUL LOC, INAINTE DE TRANSMITEREA COMUNICARII PRIVIND REZULTATULPROCEDURII DE ATRIBUIRE, AUTORITATEA CONTRACTANTA VA SOLICITA ACESTUIA PREZENTAREA IN ORIGINAL SAU COPIELEGALIZATA A CERTIFICATULUI CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRUL COMERTULUI.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punctde vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1.Informatii privind situatia economico-financiara.Cifra medie de afaceriglobala pentru ultimii trei ani :2008, 2009, 2010.Pentru situatiile financiare intocmite in alta moneda(valuta), la echivalenta inRON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat deBNR/BCE pentru anul respectiv., Optional: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiarainvocand si sustinerea din partea altei persoane indiferent de naturarelatiilor existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta areobligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unuiangajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, princare aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resurselefinanciare invocate.In cazul depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinereasituatiei economice si financiare, cerinta privind cifra de afaceri se consideraindeplinita numai in conditiile in care cuantumul acesteia este acoperit de unsingur sustinator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 anipentru dovedirea experientei similare.(Detalierea celor mai importante contracteincluse in Formularul 10), la care se va atasa cel putin un document suport in oricare dinvariantele: contract/recomandare/certificatconstatatoar/proces(e)-verbal(e) de receptie la terminarealucrarilor, care vor contine obligatoriu date referitoare la: o beneficiarul lucrariloro tipul lucrariloro perioada si locul in care s-au realizat lucrarile;o valoarea lucrarilor.o calitatea/stadiul lucrarilor executateNota: In cazul in care beneficiarul lucrarilor este client privat sidin motive obiective nu se poate obtine o confirmare din parteaacestuia, documentul suport pentru sustinerea experienteisimilare il poate constitui si declaratia pe proprie raspundere aofertantului.Declaratiile, formularele intocmite de ofertanti/ofertanti asociatise vor prezenta in original., Cerinta nr. 2 Informatii privind capacitatea profesionala, cu indicarea personalului propus pentru indeplinirea contractuluiSe vor completa si depune : Declaratie privind efectivul mediu anual alpersonalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniDeclaratie privind personalul responsabil pentruindeplinirea contractuluiCV pentru persoanele implicate in derularea contractuluiCopie dupa diplome/certificate de atestare/alte documentecare sa certifice specializarileAngajament de participare alpersoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinireacontractului (pentru persoanele care nu sunt angajateleofertantului).Declaratiile, formularele intocmite de ofertanti/ofertanti asociatise vor prezenta in original.Documentele suport emise de alte autoritati vor fi prezentate incopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?., Cerinta nr. 3Informatii privind echipamentele tehnice si utilajeleOfertantul(operator economic sau membrii asocierii de operatori economiciimpreuna) trebuie sa faca dovada ca dispune de utilajele, echipamenteletehnice necesare pentru realizarea obiectului contractului.Declaratiile, formularele intocmite de ofertanti/ofertanti asociatise vor prezenta in original., OptionalCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentruindeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in careofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocandsi sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatiade a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unuiangajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, princare aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resurseletehnice si profesionale invocate.Documentul va fi prezentat in original de tertul sustinator alofertantului. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul/ofertantul asociat trebuie sa dovedeasca ca are implementat simentine, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management alcalitatii pentru activitatile specifice obiectului contractului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza doveziprin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nuurmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca caindeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Implementarea si mentinerea standardelor de asigurarea calitatii nu pot fiindeplinite de tertul sustinator in favoarea ofertantului.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privindstandardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru alasocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiStandarde de asigurare a managementului de mediuOfertantul/ofertantul asociat trebuie sa dovedeasca ca are implementat simentine, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management demediu sau echivalent, pentru activitatile specifice obiectului contractului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza doveziprin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nuurmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca caindeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Implementarea si mentinerea standardelor de management de mediu nu potfi indeplinite de tertul sustinator in favoarea ofertantului.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privindstandardele de asigurare a managementului de mediu trebuie indeplinita defiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.02.2012 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer