Achizitie publica - Lucrari de reparatii la Clinica a IV-a Medicina Interna Pavilionul L
Detaliu pentru invitatia numarul 331110
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331110/05.07.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii la Clinica a IV-a Medicina Interna Pavilionul L
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASICod fiscal: 4701312, Adresa: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Iasi, Telefon: 0232267706, Fax: 0232267706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700111, telefon: +40 0232267706, fax: +40 0232267706, persoana de contact: MONICA VICOL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: iasi, b-dul independentei nr 1, serv. achizitii publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii la Clinica a IV-a Medicina Interna Pavilionul L
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii curente in spatiile de la demisol, parter si etaj 1 in Pavilionul L pentru Clinica a IV-a Medicina Interna.
II.1.6) CPV: 45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie gr de part val 90 de zile de la term limita de primire a ofertelor in suma de 6000 lei.GP se exprima in lei si poate fi const, in urm forme: a) scr de gr emisa de o soc bancara sau de o soc de asigurari in favoarea AC - original;Scr de garantie va fi emisa de o soc bancara sau de o soc de asigurari care nu se afla in procedura de reorganizare sau faliment si se va intocmi respectand strict modelul prevazut in Sectiunea Formulare.b) ordin de plata in contul autorit contract in contul de garantii al Sp ?Sf. Spiridona? Iasi, respectiv RO18TREZ4065005XXX000414 deschis la Trez Mun Iasi ? in copie;Acesta se va emite astfel incat la data deschiderii ofertelor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont al AC. Pe oOP este obligatorie mentionarea denumirii obiectului procedurii pentru care se constituie.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii GP vor fi respinse conform art. 33, alin. 3, lit. b) din HG 925/2006.Dovada constituirii garantiei de participare se prezinta in plic nesigilat in exteriorul plicului cu oferta.Cf art.278^1 din OUG 34/2006, in conditiile formularii unei contestatii si respingerii acesteia de catre CNSC, AC va retine contestatorului din gr de part in raport cu val estim a fiecarui lot pe care a participat ofertantul urmatoarele sume : a)intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv ? 1% din aceasta valoare;b)intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei ;c)intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei ? inclusiv 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei ;d)intre 42.000.001 lei si 420.000.000 lei inclusiv ? 11.760 lei + 0, 001% din ceea ce depaseste 42.000.001 lei ;e) intre 420.000.001 lei si 4.200.000.000 lei inclusiv 15.540 lei + 0, 0001% din ceea ce depaseste 420.000.0001 lei ;f)peste 4.200.000.001 lei ? 19.320 lei + 0, 00001% din ceea ce depaseste 4.200.000.001 lei .
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o socientate de asigurari, care devine anexa la contract si este de 5% din val fara TVA a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul A dinSectiunea Formulare. ? in original ;Cerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completat conform Formularului A1 din Sectiunea Formulare ? in original.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B dinSectiunea Formulare. ? in originalCerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj) - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, certificatul fiscal sa prezintesituatiadatoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul(semnatasi stampilata de catre persoana autorizata)Cerinta nr. 5Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala - Eliberat de Primaria locala, certificatul fiscal sa prezintesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul(semnata si stampilata de catre persoana autorizata)Cerinta nr. 6Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B3 din Sectiunea Formulare. ? in original ;Persoanele cu functie de decizie implicate in in procedura de achizitie sunt: Manager Dr. Ec. Ioan Barliba, Director Medical Conf. Dr.Camelia Bogdanici, Director Fin. Contabil Ec. Mariana Loghin, Sef Serv. Achizitii Publice Ec. Monica Vicol, ing. Ioan Chirvase.Pentru Cerintele 1, 3, 6, facem urmatoarea precizare: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Pentru Cerintele 4 si 5 facem urmatoarea precizare: ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.1. din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii Certificat constatator- Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul lizibila (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Pentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenentaprofesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizatasau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.Autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator inoriginal sau copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilanturile contabile pe ultimii 3 ani fiscali.Ofertantul trebuie sa prezinte bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 30.06.2011 vizate si inregistrate de organele competente - in copie., declaratie privind cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului? se solicita ca media pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata fara TVA a investitiei ? 300.000 lei;Se va completa si depune, in original, Formularul B2 din Sectiunea Formulare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista a principalelor lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau finale - in copie -, beneficiari indiferent daca acestiasunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va completa si depune, in original, Formularul C1 din Sectiunea Formulare.Se voranexa un numar de maxim 3 recomandari emise de beneficiari la care se face referire in Formularul C1, in copie., declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare - in original;, declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii - in original;, certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, pentru asigurarea controlului calitatii - in copie legalizata sau copie conforma cu originalul(semnata sistampilata de persoana autorizata)., eclaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor? in original, declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? in original; Se vor prezenta, in copie certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001:2000 (2008) sau echivalent, pentru un domeniu ce include activitatile necesare realizarii lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri. Se va prezenta, certificatul de atestarea implementarii standardului ISO 9001:2000(2008) sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 09:13