Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii la CRESA TITAN IV si subunitatea acesteia Cresa nr 35


Detaliu pentru invitatia numarul 301770
Autoritate contractanta
CRESA TITAN IV
Cod de identificare fiscala: 14082914
Adresa: Str. Al Lunca Bradului Nr 1A, Bucuresti
Telefon: 3403364
Fax: 3403364
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Lucrari de reparatii la CRESA TITAN IV si subunitatea acesteia Cresa nr 35
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de reparatii la CRESA TITAN IV si subunitatea acesteia Cresa nr 35
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 24.06.2011 11:36
Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: CRESA TITAN IV, Str. Lunca Bradului Nr 1A, Sector 3, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CRESA TITAN IV, Str. Lunca Bradului Nr 1A, Sector 3, Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Asistenta medico-sociala)
Valoare estimata: 1, 450, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Sit.pers. a ofertantului : Decl. de eligib, decl.neincadrare prev. art 181 din OUG34/2006, Certif. atestare fiscala-imp.si taxe locale, Certif.atestare fiscala-bug.gen.consolidat.Capac de exerc.a activ prof.: Certif.const.-CAEN, Certif.inreg.fiscala.Sit.ec.- financ.: bilantcontab.2008, 2009, 2010, decl.cifra medie de afaceri din cel mult ultimii 3 ani.Capac.tehnica/prof.: Fisa de inf. gen., lista princ.serv/lucrari prestate in ultimii 3/5ani, Oblig. contractuale in desf., exp.similara- formular 11C(se solicita indepl. si finalizarea unui contract delucrari similarea carui val. totala sa fie de 1450000 lei fara tva, Resurse umane si structura managementului : decl. efectivele medii anuale ale personalului si cadrelor de conduceredin ultimii 3 ani si inf. ref. la modul de organizare si personal.Inf. privind dotarile : decl.privind utilajele, instal. siechip.tehnice de care dispune pentru indepl. contractului .Instr.privind subcontractantii/asociatii,
SEAPGarantia de participare :29000RON
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Planul de securitate si sanatate in munca pe perioada de realizare a lucrarilor
6
Descriere: Cuprinde masuri generale de prevenire si protectie in timpul lucrarilor de executie , masuri de protectie individuala si colectiva
Planul de interventie in situatii de urgenta
9
Descriere: Cuprinde masuri ce se iau in caz de incendiu , accident, poluare accidentala , precum si persoanele responsabile cu aplicarea lor si datele de contact ale institutiilor cu autoritate in domediu: salvare, pompieri, aparare civila
Programul privind calitatea in constructii
30
Descriere: Managementul calitatii in constructii
Durata de executie
5
Descriere: Se urmareste realizarea lucrarilor intr-un timp cat mai scurt
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer