Achizitie publica - Lucrari de reparatii la fantanile din Statiunea Mamaia si din Municipiul Constanta la sfarsitul sezonului estival 2012, care s-au defectat si nu mai asigura functionarea in parametrii normali
Detaliu pentru invitatia numarul 337517
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337517/16.10.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii la fantanile din Statiunea Mamaia si din Municipiul Constanta la sfarsitul sezonului estival 2012, care s-au defectat si nu mai asigura functionarea in parametrii normali
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONFORT URBAN S.R.L.Cod fiscal: RO1875349, Adresa: Piata ovidiu nr.9, Constanta, Telefon: 0241/614973, Fax: 0241/672299
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata ovidiu nr.9, Constanta, Romania, cod postal: 900745, telefon: +40 0241614973, fax: +40 0241672299, persoana de contact: Lucia Andrei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata ovidiu nr.9, Constanta, Romania, cod postal: 900745, telefon: +40 0241614973, fax: +40 0241672299, et.II
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii la fantanile din Statiunea Mamaia si din Municipiul Constanta la sfarsitul sezonului estival 2012, care s-au defectat si nu mai asigura functionarea in parametrii normali
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de constructie pentru, ,Lucrari de reparatii la fantanile din Statiunea Mamaia si din Municipiul Constanta la sfarsitul sezonului estival 2012, care s-au defectat si nu mai asigura functionarea in parametrii normali?? includ : a) Lucrari de constructieb) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de 3 zileDescrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45259000-7 - Reparare si intretinere a echipamentelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 1.881 lei.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) garantia de participare se consituie in procent de 50% din cuantumulprecizat in documentatia de atribuire.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorIn cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 si H.G. 1045/2011.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.12A2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : operatorii economici vor depune documentele care trebuie sa atesteindeplinirea obligatiilor exigibile in lunaanterioara celei in care se depun ofertele .Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, conform prevederilor art.5 din Ordinul 509/2011 iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular nr.12B)Certificate de atestare fiscala1. Emis de MFP-DFP, Administratia Finantelor Publice unde isi desfasoara activitatea operatorul economic, obligatii de plata a datoriilor catre bugetul consolidat general, din care sa reiasa obligatiile exigibile lunii anterioare celei in care se depunofertele.2. Privind impozitele si taxele locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile lunii anterioare celei in care se depunofertele..3. Pentru persoanele juridice straine se accepta orice act doveditor privind situatia financiara, eliberat de catre organele competente din tara de origine a operatorului economic, in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul traduse si legalizate de un notar public din Romania.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competentein domeniu.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.C)4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareAnexa 3)Personalul cu atributii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire ale S.C. CONFORT URBAN S.R.L.: - Director general: ing. Farcas Cristinel Viorel-Director comercial prestatii: ing. Radulescu Claudiu-George-Director economic: ec. Vladu MIhaela Claudia-Sef serviciul administrarea domeniului public si licitatii: sing. Andrei Lucia-Consilier juridic: Caiali IldizBugetul aferentprezentei achizitiei a fost aprobat de Consiliul local al Municipiului Constanta prin H.C.L. nr.9/30.01.2012, Presdintele sedintei: POPESCU RADUCU, Contrasemneaza Secretar MARCELA ENACHE, Consiliul Local al Municipiului Constanta cu urmatoarea compenenta: Corneliu Dida ? deputat, Stoica Gheorghe, Alexandru Mazare ? deputat, Dragomir Nicolae Cristinel, Marian Foca, Aurelian Arghir, Felix Stroe, Gheorghe Farcasiu, Dumitru Calota, Nicolae Bileca, Nicolae Moga, Monica Jucan, Lucian Balut, Nurhan Ali, Gabriel Valentin Pirvulescu, Temur Ibram, Antonella Marinescu, Aurelian Butnaru, Gheorghe Vergil Serbu ? senator, Marin Emil, Tudor Topor, Victor Ilie Radulescu, Valentin Eugen Serbanescu, Nadrag Cornelius, Constantin Chirila, Danut Nicusor Moisoiu, Basescu Lenuta Doinita, Laurentiu Mironescu ? deputat, Horia Marius Caliminte, Adrian Itu, Tiberiu Nemet. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 250.800 leiDeclaratie privind cifra de afaceri globala( Completare Formular nr.3) va fi insotita de documente relevante: ? bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente.La calculul cifrei de afaceri globale pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte(Completare Formular nr.C3): Ofertantul a executat cel putin: ? un contract avand ca obiect lucrari similare in valoare de cel putin125.400 lei fara TVA mai multe contracte similare a caror valoare cumulata sa totalizeze aceasta valoare.Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei., Cerinta nr.2Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, respectiv Formular nr.12H, Cerinta nr.3Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant in special pentru asigurarea controlului calitatii privind efectuarea lucrarilor.Declaratia de disponibilitate a ofertantului privind personalul de specialitate va cuprinde informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile perntru executia lucrarilor, respectiv personalul de specialitate cu anumite certificari, responsabil tehnic cu executia categoria constructii si atestati in instalatii.Se va completa Formularul 12 I la care se vor anexa documente, CV-uri.Diploma de studii superioare, CV-uri. Angajamentul de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/e)., Cerinta nr. 4Operatorul economic va prezenta anumite certificari, responsabil tehnic cu executia categoria constructii si atestati in instalatii documente care vor fi depuse in copii certificate ?conform cu originalul.?, Cerinta 5Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora daca este cazul se va completa Formularul 12G. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 14:53