Achizitie publica - LUCRARI DE REPARATII LA SALA PALATULUI BUCURESTI ? CORP A SI B
Detaliu pentru invitatia numarul 353228
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353228/30.08.2013
Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII LA SALA PALATULUI BUCURESTI ? CORP A SI B
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat BucurestiCod fiscal: RO 2351555, Adresa: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212080414, Fax: +40 212080403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011964, telefon: +40 212080414, fax: +40 212080403, persoana de contact: Camelia Mirela Trandafir
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011964, telefon: +40 212080414, fax: +40 212080403, persoana de contact: Camelia Mirela Trandafir
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII LA SALA PALATULUI BUCURESTI ? CORP A SI B
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de reparatii la Imobil Sala Palatului, str. Ion Campineanu nr. 28, sect. 1, in conformitate cu caietul de sarcini-proiectul la faza DTE + CS.Valoarea minima a intervalului, respectiv 1629840 lei fara TVA, reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima, respectiv 2956315 lei fara TVA, reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, in temeiul prevederilor art. 122 lit. j din O.U.G. nr. 34/2006.Optiuni: 1629840=val estim prez proced. 2956315=val estim ce cupr si val suplim cf art.122 litJ OUG 34/06.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 629, 840 - 2, 956, 315 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 32.000 lei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantieide participare este de 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va prezenta garantia de participare constituita in conformitate cu art 86 din HG 925/2006.- contul in care se poate vira garantia de participare este RO05RNCB0082000367330001 deschis la BCR sucursala Unirea, CUI: 2351555.Este obligatoriu ca la data deschiderii ofertelor, sa fie prezentata garantia de participare, valabila, constituita prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici in Scrisoarea de Garantie, la denumirea ofertantului se va completa numele Liderului Asocierii care constituie garantia in numele tuturor membrilor Asocierii in conformitate cu Acordul de asociere.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare conform art.87, alin. (1) din HG nr.925/2006.In cazul in care ofertantul/ofertantii formuleaza in scris o contestatie catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, se vor aplica prevederile art.278^1alin (1)/ art.278^1 alin (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care CNSC respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, o suma calculata conform prevederilor art. 278^1alin (1) lit.b.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in termen de maxim 10 zile lucratoare de la semnarea contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie este in conformitate cu prevederile art 90 alin 1 din HG 925/2006.In cazul in care partile convin asupra modului de constituire a garantiei bancare prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art.I din HG nr.1045/2011 privind modificarea alin. (3) al art.90 din HG nr.925/2006 contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie, conform art.92 alin. (4) din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)1. Completarea si prezentarea Formularului ?Declaratie privind eligibilitatea?.2. Cazier judiciar al operatorului economic si cazierul judiciar pentru administratori/actionari se vor prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?3. Cazier fiscal al operatorului economic si cazier fiscal pentru administratori/actionari se vor prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Conform Art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? autoritatea contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180. Completarea si prezentarea Formularului ?Declaratie privind eligibilitatea? din partea tertului sustinator.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare1. Completarea si prezentarea Formularului ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?.Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, modificata, vor fi exclusi de la procedura de atribuire a contractului.Nota: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 lit a), c^1) si d). In acest sens se solicita completarea si prezentarea Formularului adaptat corespunzator, de catre tertul sustinator.2. Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emis de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare si O.G nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala republicata cu modificarile si completarile ulterioare. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Certificate privind plata impozitelor si taxelor locale eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatilor administrativ -teritoriale de pe raza careia Ofertantul are sediul principal, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare si O.G nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala republicata cu modificarile si completarile ulterioare. Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Aceste documente vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care s-a aprobat de catre organul fiscal o facilitate fiscala, se vor prezenta documentele aferente (decizia, conventia), precum si dovada respectarii facilitatii fiscale acordate, in copie legalizata sau copii lizibile certificate , ,conform cu originalul?Observatii: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat facilitati fiscale de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local(indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletarea si prezentarea Formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCompletarea si prezentarea Formularului ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea si prezentarea Formularului ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?.Nota: Aceasta declaratie va fi prezentata si de subcontractantii mentionati de ofertanti in ?Lista privind subcontractantii? cat si de tertul sustinator daca este cazul.Persoanele din cadrul Autoritatii contractante cu functie de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Georgian Gabriel Surdu ? Director General, Emilia Serban - Director Economic, Cristian Sebastian Mihai ? Director Juridic, Ion Sterian ? Director Tehnic, Radu Munteanu ? Director Directia Logistica Administrativ, Virginia Badea ? sef Serviciu Investitii Reparatii, Mirela Pavel? sef Birou Avizare Legislatie, Camelia Trandafir ? sef Serviciu Atribuire Contracte Achizitii, Monica Petrescu ? sef Birou Intocmire Documentatii.- Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acesta declaratie. Cerinta nr. 1Documente care dovedesc forma de inregistrarePersoane juridice/ fizice romaneModalitatea de indeplinire1. Certificat constatator in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a Certificatului Constatator in original/copie legalizata in cazul in care a fost prezentata o copie ?conform cu originalul? ;Persoane juridice/ fizice straineVor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriiDocumentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Declaratia va fi tradusa autorizat in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilor (daca este cazul). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraDeclararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani: 2010, 2011, 2012.Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 3.000.000 lei., Capacitatea economico - financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art. 186 din OUG nr. 34/2006, coroborat cu art.11^1 din HG nr. 925/2006, prin angajament ferm.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Se solicita ofertantului indeplinirea si finalizarea ca unic contractor, asociat, sau ca subcontractant, in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) a minim 1 si maxim 3 contracte de lucrari similare executate asupra unor obiective incadrate ca monumente istorice, a caror valoare cumulata sa insumeze minim 1.620.000 lei fara T.V.A., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani, Declaratie de disponibilitate pentru personalul cheie folosit la derularea contractului de executie, Lista cuprinzand personalul desemnat pentru executia lucrarii pe obiecte de activitate.Personal cheie1) Sef de santier- studii superioare - diplome care atesta specializarea personal (copii lizibile certificate ?conform cu originalul?);
- participarea in min 1 proiect similar cu cel al obiectului contractului.2) RTE in domeniul constructii civile industriale valabil la data limita de depunere a ofertelor, in cf cu prev Legii 10/1995 priv calitatea in constructii, cu modif ulter si Legii 50/1991 priv autoriz executarii lucr de constructii.- autorizatii/certificate de atestare profesionala specifice domeniului lucrarii care se va executa si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor (copii lizibile certificate ?conform cu originalul?).3) Expert arhitect sau specialist inginer constructor atestat de MCPN in specializarea E ? executie de lucrari in domeniul restaurare arhitectura conform Ordin 2495/2010 care treb sa se regaseasca in Registrul specialistilor si expertilor in domeniul protejarii monumentelor istorice- autorizatii/certificate de atestare profesionala specifice domeniului lucrarii care se va executa si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor (copii lizibile certificate ?conform cu originalul?).4) Responsabil cu calitatea (CQ) in constructii- studii superioare- diplome care atesta specializarea personal (copii lizibile certificate ?conform cu originalul?);
- participarea in min 1 proiect similar cu cel al obiectului contractului.5) Responsabil instalatii electrice ANRE ? atestat ANRE gradul II B, in conformitate cu prevederile Legii energiei electrice 13/2007 si Ordinului ANRE 90/2009 priv aprobarea Regulam pentru autorizarea electricienilor. (copii lizibile certificate ?conform cu originalul?).- autorizatii/certificate de atestare profesionala specifice domeniului lucrarii care se va executa si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor (copii lizibile certificate ?conform cu originalul?).6) Op ec executant al instalatieielectrice pana la 0.4 kv va prezenta autorizatia /atestatul tip B ? ANRE pentru executia de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0.4 kv in conf cu prev Regulam din 20.07.2007 pt atestarea op ec care proiecteaza, executa, verifica si expl instal electrice din sistemul electroenergetic emis in cf cu prev art. 11 al.2 lit. m din Leg energiei electrice 13/2007, cu modif si compl ult, precum si cu prev art.2 din H.G. 867/2003 pt aprob Regulam privind racordarea utilizatorilor la retelele electrice de interes public. (copii lizibile certificate ?conform cu originalul?).-autorizatii/certificate de atestare profesionala specif domeniului lucrarii care se va executa si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor (copii lizibile certificate ?conform cu originalul?).7) Responsab in materie de sanatate si securitate in munca, in conf cu prev H.G. 1425/2006, cu modif ulter.NOTA: Inainte de semnarea contractului, ofertant castig va prez autoritatii contractante, contractele de munca/prestari servicii/colaborare, incheiate cu personalul ?cheie? declarat, pentru care a obtinut si depus in cadrul ofertei, declaratia privind disponibilitatea de a lucra pe toata perioada in cadrul acestui contract, inregistrate cf legii. Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent.Poate constitui dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii orice document in care se mentioneaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca operatorul economic sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa.Nu se accepta un operator economic in curs de certificare pentru care auditul de certificare nu a fost finalizat, deoarece aceasta situatie nu este edificatoare asupra faptului ca acesta are/nu are neconformitati in ceea ce priveste asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 14001 sau echivalent.Poate constitui dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii orice document in care se mentioneaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca operatorul economic sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa.Nu se accepta un operator economic in curs de certificare pentru care auditul de certificare nu a fost finalizat, deoarece aceasta situatie nu este edificatoare asupra faptului ca acesta are/nu are neconformitati in ceea ce priveste respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2013 09:17