Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii la sediul Curtii de Conturi a Romaniei?


Detaliu pentru invitatia numarul 338195
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CURTEA DE CONTURI A ROMANIEI
Numar invitatie: 338195/24.10.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii la sediul Curtii de Conturi a Romaniei?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCURTEA DE CONTURI A ROMANIEICod fiscal: 4265922, Adresa: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 0213078874, Fax: 0213078880
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 011948, telefon: +04 0213078874, fax: +04 0213078880, persoana de contact: MARCEL BARBU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii la sediul Curtii de Conturi a Romaniei?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Lucrari de reparatii la sediul Curtii de Conturi a Romaniei
II.1.6) CPV: 45262600-7 - Diverse lucrari specializate de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 647, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul are obligatia de a constitui GP in cuantum de 12.948 lei.Pentru ofertantul care se incadreza in categoria IMM-urilor cuantumul este de 6.474 lei.Perioada de valabilitate a GP: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Constituirea GP se va face conform art.86 iar restituirea se face conform art.87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile asigurari, care se va prezenta in original la deschidere, conform Formularului 10Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertantul care se incadreaza in categoria IMM, va prezenta la deschiderea ofertelor o declaratie, conform Formularului 12, se prezinta in original.In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru liderul asocierii.
Garantie de buna executie
Ofertantul desemnat castigator trebuie sa constituie GBE a contractului in termenul de valab a of dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea acestuia. GBE se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.GBE se va constitui in cuantum de 10%, din pretul contractului, fara TVA. Daca contractantul (inclusiv asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-lor, persoane fizice sau juridice romane si/sau straine, care depun oferta comuna) se incadreaza in categoria IMM-lor, garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din pretul contractului fara TVA.In cazul nedepunerii garantiei de buna executie in termenul stabilit, Curtea de Conturi a Romaniei va retine garantia de participare constituita in favoarea sa si isi rezerva dreptul de a hotari anularea contractului de lucrari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69ยน din OUG nr. 34/2006, actualizata.Mod de dovedire: 1. Declaratie privind eligibilitateaOfertantii participanti la procedura vor face dovada ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 180, incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Se va completa Formularul 2, care se va depune in original.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, unde estecazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 al OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Se va completa Formularul 3, se va depune in original.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, unde estecazul.2.1 Prezentare Certificat de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) pentru indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, valabil pentru ultimul termen de scadenta al obligatiilor de plata anterior depunerii ofertelor, conform prevederilor legale in vigoare;2.2 Prezentare Certificat fiscal emis de structura deimpozite si taxe locale, pentru indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local, valabil pentru ultimul termen de scadenta al obligatiilor de plata anterior depunerii ofertelor, conform prevederilor legale in vigoare..Nota: a) Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;b) Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul/bugetele din tara de rezidenta fiscala a ofertantului. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. Traducerea va fi prezentata in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? conform ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCertificatul trebuie semnat de reprezentantul/reprezentantii legal(i) ai operatorului economic, asa cum este acesta reprezentant identificat in documentele prezentate pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilitCompletarea si prezentarea Formularului 4.Nota: In cazul unei asocieri, certificatul se va prezenta in numele asocierii si se va semna de persoana autorizata/ imputernicita de catre toti membrii asocierii sa semneze oferta.1) 4. Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, se va completa Formularul 5.Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, va fi exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie: 1. George PUFAN ? Secretar general2. Monica MITROI ? DirectorComisia de evaluare a ofertelor: Pascaru Aurelia?PresedinteDumitru Eugen?MembruMarza Florentina?MembruAnghel Ioana?MembruDemeAtila?MembruIonescu Catalin?Membru de rezervaValentina Hubati?Membru de rezerva Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada inregistrarii ca persoana fizica sau juridica , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Mod de dovedire: Pentru persoane juridiceromane / straine1.Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ echivalente - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani se completeaza conform Formularului 6 si se va depune in original., Valoarea medie globala a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati 2009, 2010 si 2011 trebuie sa fie cel putin egala cu1, 200.000 lei., Bilanturile contabile sau extrasele de bilant pentru anii2010 si 2011 vizate si inregistrate de organele competente se vor depune in copii legalizate, copie conform cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5aniDeclaratie privind lista cuprincipalele lucrari executate in ultimii 5 ani .Lista trebuie insotita de certificari de buna executie pentru celemai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clientiprivati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor siprecizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normeleprofesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit se va completaFormularul 7Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Experienta similara-ofertantul va prezenta 1/mai multe contracte, avand ca obiect : ?Lucrari de reparatii /similare?, in valoare totala minima de 600.000 lei fara TVA, insotite de recomandari din partea beneficiarilor, semnate si stampilate sau procese verbale de receptie semnate de catre ambele parti. Se considera cerinta indeplinita si pentru acel contract prezentat care a fostsemnat/incheiat si/sau sa fi fost inceput in urma cu mai mult de 5 ani, dar sapoata prezenta experienta similara realizata in perioada solicitata.Contractele si documentele care certifica executarea lucrarilor se vorprezenta in copie legalizata, copie conform cu originalul.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Se va completa Formularul 8 si 9Declaratie pe propria raspundere care sa cuprinda: 1.Lista cu personalul de specialitate pentru executie pe care il va folosiofertantul, pentru executarea lucrarii;2. Lista cu personalului responsabil pentru indeplinirea contractului. Informatii privind standarde de asigurare a calitatii.Documente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana , astfel: ? Certificat ISO 9001 :2008 sau echivalent privind Sistemul de Management al Calitatii emis de organisme de certificare acreditate;Se accepta echivalent al certificatului ISO 9001 cu precizarea ca acest echivalent sa fie emis de catre o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standarde europene de certificare, cu conditia de a se face dovada echivalarii acestora.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, sectiunea Documentatie, Clarificari.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2012 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer