Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - lucrari de reparatii la sediul Directiei Silvice SUCEAVA


Detaliu pentru invitatia numarul 330537
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 330537/27.06.2012
Denumire contract: lucrari de reparatii la sediul Directiei Silvice SUCEAVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: REGIA NATIONALA A PADURILOR -ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SUCEAVAAdresa postala: BDUL 1 MAI NR.6 , Localitatea: SUCEAVA , Cod postal: 720224 , Romania , Punct(e) de contact: Birou investitii , Tel.0230217685 , In atentia: ing.Prigoreanu Dan , Fax: 0230521783
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: REGIA NATIONALA A PADURILOR -ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SUCEAVABDUL 1 MAI NR.6 , Localitatea: SUCEAVA , Cod postal: 720224 , Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: lucrari de reparatii la sediul Directiei Silvice SUCEAVA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REPARATII LA SEDIUL DIRECTIEI SILVICE SUCEAVA-lucrari civile
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 299, 292 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Cuantumul garantiei de participareeste de 2990. lei .Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 ? Anexa 1 ? Declaratie privind incadrarea intreprinderilor in categoria intreprinderilor mici si mijlocii) prezentata in original, la vedere.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea DIRECTIEI SILVICE SUCEAVA. (adresa Bulevardul 1 Mai Nr.6, Suceava, cod postal 720224 jud.Suceava, ROMANIA)Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (60 zile), de la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
5% din valoarea de atribuire a contractului ( fara TVA) .Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreaga perioada de derulare a contractului ( conf.art.89 din OUG 34/2006)garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract in conformitate cu prevederile art.90 din HG.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP-Se va completa si depune Formularului F3 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuireCerinta nr. 2Declaratieprivind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 .Se va completa si depune FormularuluiF4 din SectiuneaFormularea prezentei documentatii de atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de lucrari.Persoane cu functie de decizie : Ing.Sorin CIOBANU-directorEc.Vasile Rusu-director economicIng.Valerian Solovastru-director tehnicIng.George Celsie-director comercialjr.Tironeac Aftanasie-sef birou juridicing.Lazar Constantin-responsabil achizitiiCerinta nr. 3Declaratie privind eligibilitatea -Se va completa si depune Formularul 12 A din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire..Se va prezenta si depune modelul tipizat de formular emis de autoritatile competente pentru: - Certificat de cazier fiscal-eliberat de Directia Generala aFinantelor Publice si Controlul Finantelor de StatCerinta nr. 4-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.-Se va completa si depune Formularul 12B din SectiuneaFormularea prezentei documentatii de atribuire.Se va prezenta si depune - confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea: -Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila Cerinta nr. 1Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire-respectiv cod CAEN, care sa corespunda cu obiectul proceduriiSe va prezenta si depune Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor-in copie conform cu originalul, urmand ca autoritatea contractante sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentareapentru conformitatea documentuluiin original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate lucrari ce fac obiectul procedurii de achizitie.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindbonitatea firmeiSe va prezenta si depune : declaratii bancare care sa ateste bonitatea firmei-conform formularelo tipizate specific unitatilor bancarePrezentarea acestor documentereprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., Cerinta nr. 2Declaratie privind cifrade afaceri, Se va complete si depune formularul B din sectiunea FORMULARESe va lua in calcul cursul BNR valabil pentru data de 31 decembrie al fiecarui an.Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.Cerinta minima obligatorie: - Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifrade afaceri globala, in ultimii 3 ani , cel putin egala cu 299.000, 00 lei .Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara - Olista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, e va complete si depune formularul 12 F din sectiunea FORMULARECerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani, minim un contract de executie similar cu obiectul prezentei proceduri, la care participarea ofertantului la acesta sa fi fost in valoare de minim 239.430, 00 lei exclusiv TVASe va prezenta si depune : a) copii dupa partile relevante alecontractul declarat ca experienta similarab) recomandare din partea beneficiarului ;c) procesul verbal de receptie de la terminarea lucrarii;Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., Cerinta nr. 2Dotarea tehnicaSe va complete si depune formularul 12 H din sectiunea FORMULARE, Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada asigurarii (in dotare proprie, in leasing prin contracte sau conventii de inchiriere, etc.) a acelor echipamente, utilaje, miloace de transport si alte mij fixe si dotari care sunt considerate absolut necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine (in dotare propriein leasing prin contracte sau conventii de inchiriere, etc.)un analizor de retea profesional , pentru certificarea retelei de date voce.Documente de confirmare ce trebuie prezentate in completarea formularului 12 H si dovedirii indeplinirii cerintei minime obligatorii: a)facturi de provenienta, contracte de leasing, contracte de inchiriere, sau alte forme de punere la dispozitie a utilajelor necesare pentru indeplinirea contractului de lucrarib)fise tehnice ale utilaj. prezentatePrezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minim obligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., Cerinta nr. 3Informatii privind capacitateaprofesionalaa) O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 anib) Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatiic)Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, Cerinta minima obligatorie: Operatorul economic trebuie sa demonstreze ca are personal suficient pentru executia lucrarii Se va complete si depune formularul 12 I din sectiunea FORMULARECerinta minima obligatorie: Ofertantii trebuie sa demonstrezeca dispune de urmatorii experti cheie : Experti cheie :1 absolvent studii superioare Responsabil tehnic cu executia (RTE) ;specialist IT/electrotehnica/telecomunicatii..2 persoanePersonal calificat: -dulgher.......1 persoana-zidar, zugrav...4 persoane-instalator.....1 persoana-muncitori calificati..5 persoaneDocumente de confirmare ce trebuie prezentate: - CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari;
- Documente suplimentare prin care se confirma competentele si abilitarile declarate in CV-urile prezentate (diplome, certificate, atestate, autorizare pentru persoana care este responsabila cu executia ?RTE, etc. dupa caz);
- Copie Contracte individuale de munca.- extras din prog .Cerinta nr. 1Certificare ISO 9001:2008, Se vor prezenta si depune documente emise de organisme acreditate care confirma Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001(sau echivalent)la ofertant.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Nota : Nu se admit operatori economici in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer