Achizitie publica - LUCRARI DE REPARATII LA STRAZILE SI BULEVARDELE DIN MUNICIPIUL DR.TR. SEVERIN, PRIN PLOMBARE CU MIXTURA ASFALTICA LA CALD
Detaliu pentru invitatia numarul 348063
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348063/05.06.2013
Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII LA STRAZILE SI BULEVARDELEDIN MUNICIPIULDR.TR. SEVERIN, PRIN PLOMBARE CU MIXTURA ASFALTICA LA CALD
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERINCod fiscal: 4426581, Adresa: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252/314379, Fax: 0252/316317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220131, telefon: +04 0252/314379, fax: +04 0252/316317, persoana de contact: LAURA SAMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sala de sedinte Orly, parter, str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII LA STRAZILE SI BULEVARDELEDIN MUNICIPIULDR.TR. SEVERIN, PRIN PLOMBARE CU MIXTURA ASFALTICA LA CALD
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii la strazile si bulevardele dinmunicipiul Dr.Tr.Severin, prin plombare cu mixtura asfaltica la cald conform caiet de sarcini.Nu se prevede nicio suma pentru cheltuieli diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de participare este de: 3.200 lei. Perioada de val a gar. part.va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: 1) Prin virament bancar in contul RO74TREZ4615006XXX000117, deschis la Trezoreria Dr.Tr Severin , C. F. 4426581. Se prezinta O.P. in original confirmat de emitent ; 2). Printr-un instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus, care se prezinta in original. In cazul in care emitentul este o banca/soc.bancara/soc.de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia instrumentul de garantare, prezentat in ORIGINAL poate fi exprimat si in euro astfel incat sa echivaleze garantia solicitata in lei la cursul stabilit de BNR ptr. data de 10.05.2013, respectiv 1 euro= 4.3241 lei.Instrum.de garantare emis in cond.legii, trebuie sa prevada faptul ca plata se va face conditionat/ neconditionat, in urmatoarea situatii de culpa ale celui care o constit.: a)ofertantul__si-a retras oferta in perioada de valabilitatea acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul__ nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul __a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valab.a ofertei.d)autorit. contract.va aplica prev.art.278^1 din OUG34/2006 modif., respectiv in cazul in care Consiliul va respinge contestatia, autorit.contract.va retine contestatorului din gar de part. suma de1.600 lei; In cazul of din categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in doc de atribuire, In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul fara TVA al contractului ? Modul de constituire a garantiei de buna executie: ? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, conf. art. 90, alin. (1) din HG. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? prezentat in original;? Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011 Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantiei de buna executie opteaza.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Prezentare: - Formular 1 ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 1.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 1.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Cerinta nr. 2: Prezentare: - Formular 2 - ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificari si completariIn cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 2.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 2, cu referire numai la art. 181 lit. a), c ^1) si d).Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinta nr.3 : Prezentare: Formular 3 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.4: Prezentare: Formular 4 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din OUG 34/2006?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti sau terti sustinatori, fiecare subcontractant si fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Persoanele cu functii de decizie in cadrul Municipiului Drobeta Turnu Severin care participa la atribuirea contractului de achizitie sunt: - Primar- Constantin Gherghe;
- Administrator Public - Paponiu Nicolaie- Viceprimar - Screciu Marius Vasile-Viceprimar- Carjan Daniel Olimpiu- Secretar - Iota Rogobete- Director executiv- Calianu Elena- Sef Birou Datorie Publica - Damian Emanuela- Sef Buget Finante - Domnulete Alexandrina- Sef Seviciu Administratie Publica-Pasat Mirela- Sef Serviciu Juridic Contencios - Prundeanu Marius Nicu- Sef birou Achizitii - Saman Eugenia Laura- Consilier Birou Achizitii: Marian Vasilica Mariana, Iovanescu Maria, - Director Executiv ? Directia Tehnica Staiculescu Gheorghe- Sef Serviciu Monitorizare - Popi Dumitru- Director Executiv Adj.- Teculescu Mianda- Inspector Seviciu Coordonare Activitati Gospodarie - Filip Cristian- Consilier Compartimentul Siguranta Circulatiei Urbane - Marc LeonConsilieri locali: Argintoianu Doru- AdrianBolocan ConstantinBudulan Radu Alin AlexandruButusina- Popescu ElenaCarindatoiu MarianFolescu Cornel VasileGolea Mihaela CarmenGrosu Mircea SevastianIordache IonMarculescu DumitruMedragoniu Gabi DamianMura CristianNanciu Antoaneta RenattaNicolae Veronica SimonaNicolicea Liviu GabrielRobu CosminStanisoara AndreiValcu RomulusVuvrea Nicolae Prezentare: Persoane juridice/fizice romane- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.Ofertantul are obligatia sa prezinte in original/copie legalizata sau copie certificata , ,conform cu originalul? certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritoriului ? formular tip emis de autoritatile competente, informatiile cuprinse in certificatului constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent cu codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Pentru asociati codul CAEN trebuie sa fie corespunzator activitatii pe care o realizeaza in cadrul contractului.In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident - documente prezentate original/copie legalizata sau copie certificata , ,conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Din certificatul constatator prezentat, trebuie sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate /administratori si ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei;Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa solicite ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentele in original.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind sustinerea tehnica si/sau profesionala: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoanarespectiva.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 69¹, art.180, art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Angajamentul privind sustinerea tehnica si/sauprofesionala a ofertantului/grupului de operatori economici va fi prezentat in forma autentica conform legii 36/1995 actualizata, art. 65 sectiunea II?Autentificarea actelor?, la data limita de depunere a ofertelor si in conformitate cu formularul atasat la sectiunea ?Formulare? a prezentei documentatii de atribuire.Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici - al persoanei respective-instrument juridic, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele invocate, conform prevederilor art.111 din HG 925/2006 mentionate in Formularul 19.1 sau Formularul 19.2, dupa caz. Angajamentul ferm privind sustinerea tehnica si/sau profesionala prezentat de ofertantul castigator in forma autentica se va constitui in document al contractului de achizitie publica., Cerinta 7Informatii privind asocierea: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante care sa ateste indeplinirea cerintelor 1, 2, 3, 4 si 5 de la punctul III.2.3 a. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in cat. IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM acestia pot beneficia de reducerea de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri., Cerinta6Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontracteze.In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 alin(7)din HG 925/2006, impreuna si inconformitate cu acordurile de subcontractare, din care sa reiasa clar partea pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art 188 alin (2) din OUG 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare., Cerinta 5: Informatii privind masurile pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari conform art 188 alin(3) lit e)din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta - Declaratie privind protectia mediului., Cerinta 4: Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant. Ofertantul trebuie sa dispuna de personal necesar pentru indeplinirea contractului. Persoanele propuse pot fi angajati proprii, colaboratori, sau sa prezinte angajament de participare la executarea obiectului contractului. Operatorii economici vor prezenta Formular nr.9- Informatii referitoare la personalul de conducere, si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului-? Formularnr. 10 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere precum si documentele care atesta expertiza acestora (CV, autorizatii, diplome, certificari, decizii interne de numire etc).Se solicita: - cel putin un responsabil cu controlul calitatii CQ (inginer/subinginer constructor CFDP), avand in vedere obiectul contractului.- Sef santier cu experienta profesionala in lucrari de drumuri, dovedita prin participarea in cel putin un contract de lucrari similare; - Inginer/subinginer CFDP;
-Responsabil tehnic cu executia atestat MDRT in domeniul II ? Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele conform Ordin MDLPL777/2003 modificat si completat prin Ordin MDLPL 651/2007.Se vor prezenta CV-urile persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului insotite de Declaratia de disponibilitate , aferente fiecarei persona propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte. CV-ul va fi insotit de: - pentru responsabilul CQ diploma de studii care atesta specializarea inginer / subinginer CFDP;
- pentru seful de santier contract de colaborare / contract de prestari servicii /angajament de participare;
- pentru inginer / subinginer CFDP diploma de studii;
-pentru RTE atestatul si legitimatia valabile la data limita de depunere a ofertelor.Dupa semnarea contractului ofertantul castigator va prezenta decizia de numire a responsabilului CQ in cadrul contractului ce face obiectul prezentei documentatii., Cerinta 3: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice si laboratoarele de care dispune operatorul economic pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantii trebuie safaca dovada ca dispun de cel putin urmatoarele : - statie de preparare mixturi asfaltice - 1 buc- repartizator finisoe mixturi asfaltice cu motor termic - 1 buc- rulou compresor - 1 buc- autofreza pt frezat betoane asfaltice - 1 buc;
- autocisterna - 1 buc;
- autobasculanta - 1 buc;
- matura mecanica pt curatat fundatii de drumuri- 1 buc;
- autogudronator - 1buc;
- laboratoare autorizate de catre Inspectoratul de stat in constructii avand gradul corespunzator lucrarilor (cf prevederilor Legii 10/*1995 art. 15 si HG808/2005).Nota: Cerintele privitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice vor fi indeplinite si prin cumul de catre operatorii economici asociati, inclusiv desubcontractanti.Se vor depune documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului., Cerinta 2: Experienta similara: Lista va fi insotita de cel putin un document [contract(e)/proces(e) verbal(e)de receptie etc.] prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare de minim 150.000 lei fara TVA. Se lasa la latitudinea ofertantilor modalitatea de indeplinire a cerintei, prin prezentarea de orice documente/ certificari., Cerinta 1: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit; Cerinta nr. 2Se solicita Certificat care sa ateste implementarea standardului demanagement al mediului SR EN ISO 14001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractului, Cerinta nr. 1 Certificarea sistemului calitatiiSe solicita ca ofertantul sa detina sistemul de Management al calitatii certificat conform standardului EN ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2013 09:33