Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii pentru amenajarea incaperii cu vestiare etaj 8


Detaliu pentru invitatia numarul 332724
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASI
Numar invitatie: 332724/31.07.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii pentru amenajarea incaperii cu vestiare etaj 8
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASICod fiscal: 4541092, Adresa: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Telefon: 0332410774, Fax: 0332410774
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700656, telefon: +40 0332410774, fax: +40 0332410774, persoana de contact: TUTA MOCANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii pentru amenajarea incaperii cu vestiare etaj 8
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii pentru amenajarea incaperii cu vestiare etaj 8, CU RESPECTAREA IN TOTALITATE A CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 104.12 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va prezenta dovada constituirii garantiei de participare.Cuantumul garantiei de participare este in suma fixa de3302 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare- minim 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei;
-modul de constituire a garantiei pentru participare: scrisoare de garantie bancara, instrumente de garantare emise de societati de Asigurari, conform Formularului eliberat, preferabil, de o banca din Romania, sau de societati de Asigurari OP in contul spitalului sau chitanta de depunere numerar la casieria spitalului, in conformitate cu art. 86 din HOT. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Lipsa garantiei de participare va conduce la eliminarea ofertantului, respectiv la descalificarea sa.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie egala cuperioada de valabilitate a ofertei(90 zile)? Formularul nr.12In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, in conformitate cu dispozitiile art 278 ^1 lit.) din OUG 34/2006, cu modificarile ulterioare , se va retine din garantia de participaresuma de 1651.04lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie: scrisoare de garantie bancara, instrumente de garantare emise de societati de Asigurari, conform Formularului eliberat de o banca, preferabil, din Romania sau de societati de Asigurari , OP in contul Autoritatii Contractante , chitanta de depunere numerar la casieria acesteia sau prin retineri succesive din suma datorata din factura emisa, in conformitate cu art. 90, alin. 1, 2, 3 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare si cu prevederile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr.2d;Declaratii privind eligibilitatea, Formularul nr. 2a;Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691Persoanele responsabile pentru organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ec. Carmen Marinela Cumpat ?manager;, Ec. Violetta Canila-director financiar contabil, Cons. jr. Nica Gabriela-compartiment juridic, ec. Daniela Hutu-sef serviciu administrativ, Ref. Mocanu Tuta ?referent achizitii, Ing. Vlad Bradeanu-responsabil pentru partea tehnica, Formularul nr.2c;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006, Formularul nr.2b;Certificate constatatoare, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, (formulare- tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) , din care sa rezultesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in copie lizibila ?conforma cu originalul? / copie legalizata sauin original, Prezentarea in copie lizibila ?conform cu originalul? / copie legalizata sauin original;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Formularul nr.2e. Persoane juridice/fizice romane1.certificat constator emis de Oficiul RegistruluiComertului dinsubordinea Ministerului Justitiei, Prezentarea in copie lizibila ?conform cu originalul? / copie legalizata sauin original. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele solicitate in original/copie legalizata, 2.Documente care atesta statutul de IMM- daca este cazul, prezentare de copii ale documentelor ?conform cu originalul?;Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare si exercitare a activitatii profesionale in conformitate cu prevederile legale din tara de provenienta. (documentul se va prezenta inoriginal/ copie legalizata, sau copie lizibila ? conform cu originalu?l, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani in domeniul aferent contractului sa fie cel putin egal cu 330208 lei.Pentru conversie se va folosi rata mediei anuale de schimb comunicata de BNR., Bilanturile contabile la data de 31.12.2010 si/sau 31.12.2011 vizate si inregistrate de organele competente si/sau , dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare, prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi situatia economica si financiara .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate din ultimii 5 ani. Ofertantii pot cumula valoarea lucrarilor similare care sa ajunga la valoarea de 165104 lei., Experienta similaraOfertantul trebuie se demonstreze experienta lui similara prin una sau mai multe lucrari similare, in valoare de min. 164104 lei executate in ultimii 5 ani. Pentru echivalenta se ca tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE., Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere, prin care sa demonstreze ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii la nivel national si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de lucrari ., Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere, prin care sa demonstreze ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de protectia mediului si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de lucrari, Ofertantul va prezenta o declaratie privind cunoasterea si respectarea legislatiei in vigoare in domeniul protectiei mediului si protectiei muncii, calitatii in constructii si in domeniul achizitiilor publice., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personaluluiPersonalulpropus trebuie sa aibaexperienta similara pentruexecutarea de lucrari similarecare fac obiectulprocedurii de achizitie.Personalul implicat in executarea contractuluice urmeaza a fi atribuit trebuie sa fie calificat si atestat corespunzator.Pentru persoanele implicate se vor prezenta CV insotite de certificate / atestate si Declaratii de disponibilitate , semnate in original.Pentru efectuarea acestor lucrari se solicita personal calificat cu experienta in realizarea acestui gen specific de lucrari, Declaratie care contine informatii privind instalatiile , utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie lucrari., Terti sustinatori/asociatiIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sutinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice invocate si datele de recunoastere ale tertilor propusi.Persoana care asigura sustinerea financiara/asociati nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art 181, lit a), c indice 1si d), art. 69 indice 1din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, Informatii privind subcontractantiiPrecizarea listei cu subcontractantii si specializarea acestorasi a acordurilor de subcontractare, pentru efectuarea lucrarilor. Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Certificat sistem de management al calitatii ISO 9001/2001 sau echivalent emis de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene cu valabilitate la data depunerii ofertei., Certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertate, respective ISO 14001/2004 sau echivalent emis de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene cu valabilitate la data depunerii ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 08:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer