Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii pentru mentinerea, inclusiv intretinerea sistemului de iluminat public in municipiul Constanta


Detaliu pentru invitatia numarul 356214
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL CONSTANTA
Numar invitatie: 356214/02.12.2013
Denumire contract: Lucrari de reparatii pentru mentinerea, inclusiv intretinerea sistemului de iluminat public in municipiul Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CONSTANTACod fiscal: 4785631, Adresa: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241488157, Fax: 0241488195
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 0241488157, fax: +40 0241488195, persoana de contact: GHIULNIHAL MUTALAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei din b-dul Tomis nr.51
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii pentru mentinerea, inclusiv intretinerea sistemului de iluminat public in municipiul Constanta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de reparatii pentru mentinerea inclusiv intretinerea sistemului de iluminat, cu o valoare estimata totala de5430000 lei fara TVA din care: 1. Lucrari ce se vor executa sunt urmatoarele: - inlocuit lampi de iluminat;
- inlocuit console;
- inlocuit stalpi;
- inlocuit corpuri de iluminat- inlocuit elemente corp iluminat (balasturi, ignitere, dulie, elemente de prindere);
- inlocuit elemente de conectica;
- reparatii cabluri aeriene si subterane(identificarea locului de defect, efectuarea mansonarii cablului, verificarea functionarii circuitului respectiv, etc.);
- inlocuit sigurante;
- inlocuit cutii de aprindere, etc.- inlocuirea elementelor sistemului de iluminat public (corpuri, stalpi, console sau subansamble ale acestora: capace corp iluminat, dispersor, capac stalp, etc.)datorata furturilor, vandalizarilor, accidentelor auto, fenomenelor meteorologice, lucrarilor edilitare efectuate de terti.Lista cu cantitatile delucrari este conformanexeila caietul de sarcini.Cu o valoare estimata de 3948978 lei fara TVANota: avand in vedere la lucrarile sunt de reparatii curente si nu se incadreaza in prevederile art.29, alin 2^1, din OUG 34/2006 ? nu au deviz general2. Intretinerea sistemului de iluminat public consta intr-un ansamblu de operatiuni executate periodic sau neprogramat pentru verificarea, curatarea, reglarea, etc., tuturor elementelor componente ale sistemului de iluminat in vederea functionarii corespunzatoare.Intretinerea lampilor si corpurilorIntretinerea prelungirilor cu bratIntretinerea stalpilorIntretinerea cablurilorIntretinerea cutiilorCu o valoare estimata de 1391022 lei fara TVAConform descrierii din anexa la caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 340, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 106800 lei.Perioada de valabilitate: 120 zile de la termenul limita pt depunerea ofertelor stabilit in inv.de participare. Mod de constituire: 1.Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul de 106800 lei, valabil pentru o perioada de 120 zile de la de la termenul limita de depunere a ofertelor. Instrumentul de garantare va contine, obligatoriu toate prevederile art 87 alin (1) din HG 925/2006 cu modif si complet ult, inclusiv angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 8093.99 lei, calculata conf preved art.278^1 din OUG nr.34/2006, cu modif si complet ult, in cazul in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta este respinsa pe fond de catre CNSC; 2. Prin depunerea unui OP cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (in contulIBAN RO29TREZ2315006XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta, cod fiscal 4785631); Potrivit art.16 alin (2) din Legea 346/2004, IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM alaturi de dovada constituirii garantiei de participare. Nota 1: Dovada const garantiei de participare va insoti oferta, neintroducandu-se in plicul exterior. In orice situatie, dovadaconstituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Nota 2: Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul comunicat de BNR, cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA si reprezinta garantia furnizata de catre executant inscopul asigurarii achizitorului de indeplinirea cantitativa, calitativa a lucrarilor si in perioada convenita a contractului. Garantia de bunaexecutie se va constitui astfel: a). Conform art. 90 alin. 1 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?printr-un instrumentde garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86alin. (2)-(4) se aplica in mod corespunzator?. Sau b). Se va constitui prin retineri succesuive din sumele datorate pentru facturile partiale curespectarea prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si cpmpletarile ulterioare. In acest caz contractantul areobligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibildistinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala, care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, nutrebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Diferenta de 4, 5% din garantia de buna executie se va retine de catreachizitor din plata cuvenita fiecarei facturi. Garantia se va vira in contul deschis de executant la unitatea Trezoreriei Statului din cadrulorganului fiscal competent. Potrivit art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% dingarantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea siMonitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va completa si prezenta in original formularul din sectiunea Modele de formulare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune acest certificat (fiecare membru al asociatiei).Cerinta nr.2: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia se va completa si prezenta ?olograf? (scris integral de mana) si se va intocmi conform modelului pus la dispozitie in sectiunea Modele formulare, tinand cont de informatiile precizate in tabelul anexat acesteia. Tabelul nu se completeaza olograf si se va anexa declaratiei semnat si stamiplat pe fiecare pagina.ANEXAMAZARE RADU STEFAN Primar, FAGADAU DECEBAL Viceprimar, STAN GABRIEL Viceprimar, ENACHE MARCELA Secretar Municipiu, RACU CONSTANTIN Director executiv, DINESCU FULVIA Dir. executiv adjunct, MERLA VIORICA ANI Director executiv, STAN MIHAELA Dir. executiv adjunct, PILAT IONEL Director executiv, TANASE LUIZA ELENA Arhitect Sef, DOSPINESCU DANIELA RAMONA Director executiv, NANU DANIELA Dir. executiv adjunct, FRIGIOIU MARCELA Director executiv , GHEORGHE GEORGETA Dir. executiv adjunct, BABUS CONSTANTIN Director executiv, PRIPISI IONUT Dir. executiv adjunct, TRASCA AURORA Director executiv, GHEONDEA DOINA Dir. executiv adjunct, STAMAT ADRIANA Director executiv, MUNTEANU PETRICA Director executiv, VELICA ECATERINA Dir. executiv adjunct, POPESCU CARMINA IONELA Sef serviciu, GAVRIZ IRINA Sef serviciu, BALTAG DAN Sef serviciu, BARDASU OCTAVIA Sef serviciu, BORALI VEAVEGHIUL Sef birou, BRATU DANIEL Director executiv adj, CONSTANTIN NICOLETA Sef serviciu, COMAN GHEORGHE Sef serviciu, CRACIUN ANA RODICA Sef serviciu, DUMITRU IONUT Sef serviciu, DUDAS DEZIDERIU Sef serviciu, DOBRE OANA Sef serviciu, DRECSAN DANIELA Sef serviciu, DUDAS CAMELIA Sef serviciu, PETCU LENUTA Sef serviciu, ENE SANZIANA Sef serviciu, FLORESCU NICOLETA Sef serviciu, MEREUTA EMIL ANDREI Sef serviciu, ITOAFA CRISTINA LAURENTIA Sef serviciu, VASCU-LACIUMADALINA Director executiv, LIUTA MIHAELA Sef serviciu, DANCU ANTUANELA Sef serviciu, MIHAI MIHAELA Sef birou, MUTALAP GHIULNIHAL Sef serviciu, MUNTEANU JENICA EUGENIA Sef serviciu, NUTU NICOLAI Sef serviciu, PATRASCU LIVIU Sef serviciu, PATRUTOIU MIHAELA Sef serviciu, PINZARIU IRINA ROXANA Sef serviciu, BOBES LAURA Sef serviciu, PETCU MUGUREL LEONARD Sef serviciu, MILITARU CRISTIAN ANDREI Sef serviciu, RUSU GRATIELA Sef serviciu, TARAN STEFAN Sef serviciu, TESULEANU GABRIELA Sef serviciu, TRAMUDANA LIVIU Sef serviciu, UNTARU ADRIAN CONSTANTIN Sef serviciu, VARLAN DOREL Sef serviciu , ZAHARICIUC IULIANA Sef serviciu, FETISLAM DAYAN Sef serviciu, SOARE GEORGIANA Sef serviciu, NACHE MIHAELA RODICA Sef birou, BRATU GEORGIANA Sef serviciu.LISTA cu componenta Consiliului local al Municipiului Constanta, dupa cum urmeaza: ALI DENIS ;BOIAGIAN HARRY MICHELLE; CANDINDATU GABRIEL ;CHESOI TUDOREL ; CHIRONDOJAN VASILE;CIORBEA VALENTIN ;COJOC MARIOARA ;DEDE PERODIN;DOBRE MIRCEA ;FAGADAU DECEBAL;GEORGESCU DANIEL; IBRAIM TEMUR ; LIXANDRU ION-VIRGIL; MARCU ANA; MATEI RADU-BOGDAN; ONCIU CARMEN; ROSU VASILE; PAPARI GEORGE-DANIEL; PIRVULESCU GABRIEL-VALENTIN; POPESCU RADUCU; RASAUTEANU COSTIN IOAN; ROMAN IUSTIN FABIAN;STAN GABRIEL-MARIUS; SURGHIE VALENTIN; TUSA SORINA; VISAN GEORGE-GABRIEL;Atentie: In cazul in care exista asociati/subcontrcatanti/terti sustinatori fiecare va completa si prezenta aceasta declaratie, in original, insotita de tabelul semnat si stamilat pe fiecare paginaCerinta nr.3: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta in original Formularul A - Declaratie privind eligibilitatea din sectiunea Modele formulare.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie, in original (fiecare membru al asociatiei cat si tertul sustinator).Cerinta nr.4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta in original Formularul B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din sectiunea Modele formulare.In cazul in care exista asociati fiecare membru al asocierii are obligatia de a completa si prezenta in original formularul B.Formularul B1 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 lit a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, din sectiunea Modele formulare va fi completat si prezentat in original de tertul sustinator (daca este cazul).Declaratia va fi insotita de : a. Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat ;b. Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catre bugetul local.Nota: Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Din certificatele de atestare fiscala prezentate sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este de 25 ale fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei) Cerinta nr.1: Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.1. Prezentare certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal teritorial.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale pana la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conformcu originalul?- cu precizarea ca, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc ise va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta, in situatia in care a prezentat aceste documente in copie.Cand se depune oferta comuna asociatii vor prezenta documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza.2.Certificate de Atestare ANRE, conform Ordinului nr. 23/2013, necesare lucrarilor de reparatii pentru mentinerea, inclusiv intretinerea sistemului de iluminat public in municipiul Constanta.- tip A1 incercari de echipamente si instalatii electrice de joasa tensiune;
- tip Be executare de instalatii electrice exterioare/interioare pentru incinte/constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV- C2Aexecutare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV รท 20 kV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV;Cerinta nr.3: Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce facobiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata - in original/ copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cuoriginalul?, cu precizarea ca , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc ise va solicita prezentarea traducerii aferente documentelor constatatoare in original, pentru verificarea conformitatii documentului depusodata cu oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima: Prezentarea de informatii generale si a declaratiei privindmedia cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani care sa fie de minim10.000.000, 00 lei fara TVA. Nota: Operatorii economici pot dovedi indeplinireanivelului minim impus prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2010, 2011, 2012. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% acifrei de afaceri. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociaticare se incadreaza in categoria IMM, fiecare asociat are obligatia de adepune declaratia de incadrare in categoria IMM, pentru a beneficia dereducerea cu 50% a cifrei de afaceri.Completare si prezentare in original a Formularului I dinsectiunea Modele formulare. Se va prezenta Declaratia privindincadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijocii, conformmodelului prevazut de lege, dupa caz, Prezentarea bilanturilor contabile (in forma prescurtata) pe ultimii trei anifinanciari incheiati ( 2010, 2011, 2012 ) vizate si inregistrate de organelecompetente. Se pot prezenta orice alte documente edificatoare prin careofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. In cazul incare legislatia tarii in care este stabilit ofertantul nu prevede publicareaacestor bilanturi, acesta poate prezenta alte documente edificatoare inmasura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice sifinanciare, daca, din motive obiective justificate corespunzator, operatoruleconomic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate. ValorileCA vor fi exprimate in lei si euro, la cursul de schimb mediu anual lei/eurocomunicat de BNR respectiv: pt. 2010 - 4, 2099 lei, pt.2011- 4, 2379, pt. 2012? 4.4560. Pentru alte monede decat euro, valorile CA se vor exprima inlei/alta valuta, la cursul de schimb mediu anual lei/alta valuta comunicat deBNR., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiarainvocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta areobligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin careaceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resurselefinanciare invocate. In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinireaunor cerinte minime de calificare, respectiv indeplinirea unui nivel minim alcifrei de afaceri, angajamentul ferm, prezentat de ofertant trebuie sagaranteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantulintampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoanasustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara aobligatiilor contractuale prin implicarea sa directa, Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilorart. 180 si art. 181 lit a, c*1, d si art. 69*1 din OUG nr. 34/2006, fapt pentrucare va prezenta declaratiile conform formularelor - formular A, formularulB1 privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 la lit. a, lit. c1 si lit. d dinO.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum sideclaratie olograf (scrisa integral de mana) pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) dinO.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Atunci cand ungrup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica sifinanciara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturormembrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de bunaexecutie pentru cele mai importante lucrari. Certificarile de buna executievor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractantesau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vorpreciza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normeleprofesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Ofertantii vor face dovada executarii in ultimii 5 ani, a unor lucrari similare(lucrari de instalatii electrice) in valoare totala de cel putin 3940000, 00 lei fara TVA, prin prezentarea unui contract. Lucrarile vor fi cerificate de documente(Procese Verbale de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala, semnate de ambele parti fara obiectiuni sau recomandari din parteabeneficiarului /informatii privind modul de indeplinire al obligatiilorcontractuale) din care sa reiasa ca, in ultimii 5 ani pana la data limita stabilitapentru depunerea ofertelor, au fost executate lucrari de natura sicomplexitatea celor care fac obiectul prezentei achizitii (lucrari de instalatii electrice), in valoare de cel putin3940000, 00 lei fara TVA . Documentele vor indica beneficiarii, indiferentdaca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca lucrarile au fostefectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca aufost duse la bun sfarsit. In cazul in care contractele au fost semnate inaintede perioada de 5 ani pana la data limita de depunere a ofertelor, autoritateacontractanta va lua in considerare lucrarile executate in ultimii 5 ani, lucraricare au fost duse la bun sfarsit pentru care prezinta certificari de bunaexecutie a lucrarilor: procese verbale de receptie partiala/la terminarealucrarilor/finala, semnate de ambele parti fara obiectiuni sau recomandari dinpartea beneficiarului/ informatii privind modul de indeplinire al obligatiilorcontractuale si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceastaperioada. Certificarile de buna executie vor preciza daca lucrarile au fostefectuate in conformitate cu normele din domeniu si daca au fost duse labun sfarsit. Pentru echivalenta preturile vor fi exprimate in lei si euro, lacursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR respectiv: pt. anul 2008 -3.6827, pt. 2009 ? 4, 2373 lei, pt. 2010 - 4, 2099 lei, pt.2011- 4, 2379, pt.2012- 4.4560., pt. 2013 - 4, 4048. Pentru alte monede decat euro, valorile pentruexperienta similara se vor exprima in lei/alta valuta, la cursul de schimbmediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR.Documentele care certifica executarealucrarilor se vor prezenta in copie lizibila, semnata si stampilatade ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?., In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minimede calificare, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garantezeautoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampinadificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obligasa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractualeprin implicarea sa directa.In cazul in care se depune oferta comunaresursele tehnice ale asociatilor se cumuleaza., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sauprofesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, si a declaratieitert sustinator tehnic si profesional, prin care aceasta confirma faptul ca vapune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate.Tertul sustinator va completa formularul A privind eligibilitatea, formularul B1privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 la lit. a, lit. c1 si lit. d din O.U.G.nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si declaratiepe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentruexecutia lucrarilor; Pentru personalul de conducere si personalulresponsabil pentru indeplinirea contractului de lucrari se vor prezenta CV-uri in original semnate de titulari, semnate si stampilate de ofertant., O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceinclusiv PRB-uri necesare pentru executia lucrarilor, de care poate dispune operatoruleconomic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;Ofertantul va prezenta forma de detinere a PRB-urilor. Daca operatorul economic nu le detine in proprietate se va/vorprezenta contractul/ contractele /precontractul/ precontractele de inchiriere/colaborare si/sau angajamente cu operatorii economici care vor pune la dispozitie PRB-urilepe parcursul executiei lucrarilor In cazul in care se depune oferta comuna, resursele tehnice ale asociatilor se cumuleaza. Documentele sevor prezenta in copii lizibile, semnate si stampilate de ofertant cumentiunea ?Conform cu originalul? Incazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand sisustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia dea dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajamental persoanei respective, prin care pune la dispozitie ofertantului resurseletehnice invocate, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul in care operatorul economicdoreste sa subcontracteze o parte din contract, acesta are obligatia de aprezenta o declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile dincontract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele derecunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestora.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa seindeplinesca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractantava solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentareacontractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantiinominalizati in oferta. Se va prezenta certificatul SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentvalabil la termenul limita de depunere a ofertelor ? in copielizibila, semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conformcu originalul?.In cazul unei asocieri se va prezenta de catrefiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza, Se va prezenta certificat SR EN ISO 14001:2004 sau echivalentvalabil la termenul limita de depunere a ofertelor ? in copielizibila, semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conformcu originalul?.In cazul unei asocieri se va prezenta de catrefiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.12.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2013 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer