Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii pod DN 1 km 138+850


Detaliu pentru invitatia numarul 335179
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 335179/11.09.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii pod DN 1 km 138+850
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul. Mihail Kogalniceanu nr. 13 bl. C2 sc. 1, et.VI, cam 10, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268547688, fax: +40 268547695, persoana de contact: Serviciul Licitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul. Mihail Kogalniceanu nr. 13 bl. C2 sc. 1, et.VI, cam 13, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268547688, fax: +40 268547695, persoana de contact: Serviciul Licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii pod DN 1 km 138+850
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii pod DN 1 km 138+850
II.1.6) CPV: 45221100-3 - Lucrari de constructii pentru poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 361, 103 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Autoritatea Contractanta solicita garantie de participare eliberata in numele ofertantului, in cuantum de: 5.400, 00 lei emise de catre o societate bancara/societate de asigurari autorizata. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare poate fi constituita: fie prin virament bancar in contul DRDP Brasov deschis la BCR Brasov cu numarul: RO 35 RNCB 0053 0485 9631 0001 LEI, (in acest caz, Ordinul de plata, cu viza bancii emitente, va fi prezentat in original, intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta), fie prin scrisoare de garantie de participare care se prezinta in original, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in Documentatia de atribuire, precum si in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? ? ?Formularul nr. 23 Garantia de Participare?.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Conform art. 278¹ dinOUG 34/2006, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC i se va retine suma de 3.611, 03 lei.
Garantie de buna executie
Of decl castigator va pune la dispozitia AC o gar de buna executie a contr in cuantum de 10% din val de contr acceptata fara TVA.Gar de buna exec se va prezenta AC in termen de 7 zile de la semnarea contr si se poate constitui: fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca/soc de asigurari, care devine anexa la contract.Scris de gar de buna executie se prezinta in original, conf F31, fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pe perioada de derulare a contractului. In acest caz executantul are obligatia de a deschide un cont, la dispozitia achizitorului, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, in termen de 7 zile de la semnarea prezentului contract. Executantul are obligatia de a depune in contul astfel deschis o suma initiala in cota de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare: 1. Situatia personala a ofertantului2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale3. Capacitatea economica si financiara4. Capacitatea tehnica5. Capacitatea profesionala6. Standardele de Asigurare a Calitatii7. Standardele de protectie a mediului.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 3 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 3 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 4 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original / copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original / copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare in original/ copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?, vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 4: Se vor aplica prevederile Ordinul Ministerului Transporturilor si infrastructurii nr. 261/06.04.2011 privind verificarea informatiilor privind insolventa/falimentul operatorilor economici ofertanti din statele membre ale Uniunii Europene prin accesarea adresei de web https: //e-justice.europa.eu, sectiunea registrele de insolventa in statele membre.Nota 5: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 6: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 4 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c¹), d).ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica.c. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/Ofertantului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul 2, din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire - Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul nr. 1 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire).? Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt: Director Regional Ing. Viorel Costea; Director Economic Ec. Mihaela Barbieru; Director Adjunct IntretinereIng. Adriana Nicula; Sef Dep. Juridic, Achizitii Terenuri Cons.Jur. Maria Veres; Sef Dep. Achizitii Publice, Administrativ Ing. Odeta Moldovanu; Sef Serviciu LA, BMS Ing. Marcela Bozesan, Sef Serviciu Licitatii Ing. Nicoleta Muraru.? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.-De asemenea ofertantii vor prezenta Formular nr.27 ?Informatii generale despre ofertant? completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Capitolul 3, ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire; Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatul Constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimiia). Ofertantul va prezenta Formularul nr. 5 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire ?Declaratia privind Cifra de Afaceri?.In cazul unei asocieri se va prezenta si Anexa Formularului nr. 5 completata in numele operatorului economic si semnata de catre reprezentantul legal al acestuia.Ofertantul va prezenta Formular nr.6 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire?Formular de identificare financiara?Nota: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2008, 2009, 2010 sau 2011 dupa caz). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro(2008-1 euro= 3, 6827 lei; 2009-1Euro=4, 2373 Lei; 2010?1 Euro=4, 2099 Lei; 2011?1Euro=4, 2379 Lei)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani (august 2007 - pana la depunerea ofertelor) cel putin 1 (unu) contract delucrari similare cu cele supuse prezentei proceduri, respectiv consolidari, reparatii capitale sau reabilitari depoduri sau pasaje, executate pe drumuri publice in valoare de 270.000, 00 lei., Cerinta nr. 1 - continuareOfertantul va prezenta: - copii dupa partile relevante ale contractului(lor) respectiv (e) (partile semnatare, durata contr, val, garantii si semnaturi), semnat si stampilat de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pag cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- copia PV de receptie la terminarea lucrarilor, semnat si stampilat de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pag cu ment ?conform cu originalul?- copie dupa Recomandare sau doc constatator emis de benef, in conf cu art. 97 ind 1 din HG 925/2006, cu modif si compl ulterioare (incl HG 834/2009)-Pt contr prev la alineatul anterior, se va prezenta F10 semnat si stampilat de catre reprez legal al Benef. Acest F se poate prezenta si in alta forma decat cea solicitata cu conditia sa contina toate elem/info cerute de catre AC in F10 si sa fie semnat si stampilat de catre Beneficiar., Cerinta nr. 2Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (august 2007-pana la data deschiderii ofertelor).In acest sens, ofertantul va prezenta Formularul nr. 9 si anexa Formularului nr.9 ?Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? din Capitolul 3, Formulare, al Documentatiei de Atribuire.Atentie: Anexa la acest formular va include si contractele similare aflate in derulare., Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare (sau are drept de folosinta) urmatoarele utilaje, instalatii, echipamente tehnice minime necesare pentruinjdeplinirea contractului, conform cerintelor din caietul de sarcini, si anume: -set semnalizare rutiera ? 1 set;
-moto-compresor aer mobil ? 1 buc;
- grup generator ? 1 buc;
- ciocan pneumatic ? 1 buc;
- instalatie mobila de sablare ? 1 buc;
- instalatie mobila pentru aplicare torcret ? 1 buc ;
- incarcator frontal ? 1 buc ;
- autobasculante ? 3 buc ;
- freza ? 1 buc;
- repartizator ? finisor ? 1 buc ;
- compactor autopropulsat pentru imbracaminti asfaltice ? 1 buc ;
- mai mecanic cu motor termic ? 1 buc ;
- excavator ? 1 buc ;
- autobetoniera ? 1 buc;
- autogudrunator ? 1 buc;
- laborator autorizat de grad II., Cerinta nr. 3-continuareOfertantii vor prezenta: -F12(Se va corela cu cerintele caietului de sarcini)-doc justif edificatoare prin care sa dem dreptul de proprietate sau de folosinta sau prezentarea unor angajamente privind punerea la disp pe intreaga durata de implementare a contr ale utilajelor/echipamentelor/instalatiilor.Pt toate utilajele se vor prez rapoartele de inspectie, valabile la data depunerii ofertelor.Ofertantii vor prezenta copii dupa contractele de inchiriere a autobasculantelor, (pt cazul in care nu sunt in proprietatea prestatorului) si /sau dupa angajamentele privind punerea la disp a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice solicitate, cu ment ?conform cu originalul".Ofertantul va prez F13.Nota: Of va face dovada ca are drept de fol sau detine un laborator autorizat de gradul II., Cerinta nr. 4Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani(august 2009-pana la datadeschiderii ofertelor)Ofertantul va prezenta : -Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani, ofertantul va prezenta Formularul nr.14 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de atribuire.Nota: Aceasta declaratie nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, Cerinta nr. 5Personal minim solicitat: .Un inginer de drumuri si poduri, in calitate de sef de santier.Cerinte: Studii: licentiat al unei Facultati de Constructii cu profil specific.Experienta profesionala specifica: - sa fi coordonat cel putin o lucrare similara cu cea care face obiectul acestei proceduri in calitate de sef de santier.Of va prez: -F15 si Anexa la F15; -F16 pt expertul cheie propus.F16 trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pt obiectul contr.Expertii cheie sunt direct responsabili cu executarea contractului si reprezinta minimum obligatoriu.-Copii lizibile conforme cu originalul dupa diplomeleobtinute /atestatelor/autorizarilor mentionate in CV.-F17 se va prezenta semnat in original de catre expertii cheie propusi in oferta., Cerinta nr. 6Personal minim solicitat: -Un responsabil tehnic cu executia (RTE ? categoria poduri).- cu atestatpublice valabil la data depunerii ofertelor.Of va prez: -F15 si Anexa la F15; -F16 pt expertul cheie propus.F16 trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pt obiectul contr.Expertii cheie sunt direct responsabili cu executarea contractului si reprezinta minimum obligatoriu.-Copii lizibile conforme cu originalul dupa diplomeleobtinute /atestatelor/autorizarilor mentionate in CV.-F17 se va prezenta semnat in original de catre expertii cheie propusi in oferta., Cerinta nr. 7Personal minim solicitat: Persoana responsabila cu Controlul CalitatiiStudii : Licentiat al unei Facultati de Constructii ;
- cu decizie de numire.Of va prez: -F15 si Anexa la F15; -F16 pt expertul cheie propus.F16 trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pt obiectul contr.Expertii cheie sunt direct responsabili cu executarea contractului si reprezinta minimum obligatoriu.-Copii lizibile conforme cu originalul dupa diplomeleobtinute /atestatelor/autorizarilor mentionate in CV.-F17 se va prezenta semnat in original de catre expertii cheie propusi in oferta., Cerinta nr. 8Personal minim solicitat: Un responsabil SSMStudii : sa fie cel putin absolvent cu diploma de bacalaureat a unui liceu.- sa detina atestat SSM valabil la data deschiderii ofertelor.Of va prez: -F15 si Anexa la F15; -F16 pt expertul cheie propus.F16 trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pt obiectul contr.Expertii cheie sunt direct responsabili cu executarea contractului si reprezinta minimum obligatoriu.-Copii lizibile conforme cu originalul dupa diplomeleobtinute /atestatelor/autorizarilor mentionate in CV.-F17 se va prezenta semnat in original de catre expertii cheie propusi in oferta., Cerinta nr. 9Info privind partea din contr pe care of are intentia sa o subcontracteze.a) AC are obligatia de a solicita, pt incheierea contr de ac publ, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contr prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contr de ac publ.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indepl a contr de ac publ nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.Of vor prezenta F18 si Anexa la F18 completata, semnata si stampilata in conf cu cerintele modelului prezentat in Cap "Formulare" al Doc de atribuire, in cazul subcontractarii unei parti din contract., Cerinta nr. 9-continuareSubcontractorul/rii va/vor prezenta F1 din Cap ?Formulare? al Doc de Atribuire prin care se atesta faptul ca acesta nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau desupervizare si/sau nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusive sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 ind 1 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Nota 1: In conditiile in care oferantul nu va subcontracta o parte din acest contract, acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 18 ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? mentionandu-se in anexa aferenta acestuia ?Nu este cazul?.Nota 2: Cerintele privind capacitatea tehnica siprofesionala se iau in co, Cerinta nr. 10INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. F19 semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.2. F20 semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii.Nota 1: In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 19 si Formularul nr. 20 mentionandu-se ?Nu este cazul?.Nota 2: In cazul in care oferta comuna este declaratacastigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Cerinta nr.1Informatii privind asigurarea calitatii.Ofertantul va prezenta: Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in domeniul de activitate supus procedurii, respectiv pentru executia lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri si in termen de valabilitate mentionat de emitent, in copii conforme cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, Cerinta nr.2Informatii privind protectia mediuluiOfertantul va prezenta Certificate emise de organismeindependente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalente, in domeniul de activitate supus procedurii, respectiv pentru executia lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri si in termen de valabilitate mentionat de emitent, in copii conforme cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificate privind respectarea standardelor de mediu, asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al respectarii standardelor de mediu.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP pe www.e-licitatie.ro si pe site-ul Autoritatii Contractante www.drdpbv.ro, la rubrica Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2012 10:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer