Achizitie publica - Lucrari de reparatii Pod DN 7 km 250+467
Detaliu pentru invitatia numarul 336136
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336136/26.09.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii Pod DN 7 km 250+467
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul. Mihail Kogalniceanu nr. 13 bl. C2 sc. 1, et. 6, camera 10, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268547688, fax: +40 268547695, Contact: Serviciul Licitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul. Mihail Kogalniceanu nr. 13 bl. C2 sc. 1, et. 6, camera 13, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268547688, fax: +40 268547695, Contact: Serviciul Licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii Pod DN 7 km 250+467
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii PodDN 7 km 250+467
II.1.6) CPV: 45221100-3 - Lucrari de constructii pentru poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 274, 673 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Autoritatea Contractanta solicita garantie de participare eliberata in numele ofertantului, in cuantum de: 4.200, 00 lei emise de catre o societate bancara/societate de asigurari autorizata. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si anume 90 zile. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare poate fi constituita: fie prin virament bancar in contul DRDP Brasov deschis la BCR Brasov cu numarul: RO 35 RNCB 0053 0485 9631 0001 LEI, (in acest caz, Ordinul de plata, cu viza bancii emitente, va fi prezentat in original, intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta), fie prin instrument de garantare de participare care se prezinta in original, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in Documentatia de atribuire, precum si in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? ? ?Formularul nr. 23 Garantia de Participare?, fie in numerar la Casieria DRDP Brasov. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Conform art. 278¹din OUG 34/2006, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC i se va retine suma de: 2.746, 73 lei.
Garantie de buna executie
Ofertantul decl castigator va pune la dispozitia AC o gar de buna executie a contr in cuantum de 10% din val de contr acceptata fara TVA.Gar de buna executie se va prezenta AC in termen de 7 zile de la semnarea contr si se poate constitui: fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca/soc de asigurari, care devine anexa la contract.Scris de gar de buna executie se prezinta in original, conf F34, fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pe perioada de derulare a contractului. In acest caz executantul are obligatia de a deschide un cont, la dispozitia achizitorului, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, in termen de 7 zile de la semnarea prezentului contract. Executantul are obligatia de a depune in contul astfel deschis o suma initiala in cota de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare: 1. Situatia personala a ofertantului2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale3. Capacitatea economica si financiara4. Capacitatea tehnica5. Capacitatea profesionala6. Standardele de Asigurare a Calitatii7. Standardele de protectie a mediului.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 3 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 3 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 4 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) ani.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 5 din Capitolul 3?Formulare? al Documentatiei de Atribuire ?Declaratia privind Cifra de Afaceri?.In cazul unei asocieri se va prezenta si Anexa Formularului nr. 5 completata in numele operatorului economic si semnata de catre reprezentantul legal al acestuia.Ofertantul va prezenta Formular nr. 6 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire?Formular de identificare financiara?Nota: pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv ( 2009, 2010, 2011). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro ( 2009-1 euro=4, 2373 Lei; 2010-1 euro=4, 2099 Lei; 2011-1 euro=4, 2379 Lei).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani (calculatipana la data limita de depunere a ofertelor) cel putin 1 (unu) contract de lucrari similare cu cele supuse prezentei proceduri, respectiv consolidari sau reparatii capitale sau reabilitari de poduri sau pasaje executate pe drumuri publice in valoare de cel putin egal cu210.000, 00 lei.a). Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare.Pentru indeplinirea criteriului de calificare de la cerinta 1, ofertantul trebuie sa prezinte: - copii dupa partile relevante ale contractului (lor) respectiv (e) (partile semnatare, durata contractului, valoarea, garantii si semnaturi), semnat si stampilat de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea ?conform cu originalul?;, Cerinta nr. 1 -continuare- copie dupa PV de receptie partiala, sau la terminarea lucrarilor sau dupa PV de receptie finala a lucrarilor , semnata si stampilata de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea ?conform cu originalul?- copie dupa Recomandare sau Document constatator emis de beneficiar, in conformitate cu prevederile art. 97ind1 din cadrul H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (inclusiv HG nr. 834/2009)- Pentru contractile prevazute la alineatul anterior, se va prezenta Formularul nr. 10 ?Fisa privind experientaantreprenorului? din Capitolul ?Formulare?, alDocumentatiei de Atribuire semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al Beneficiarului.Acest formular se poate prezenta si in alta forma decat cea solicitata cu conditia ca respectivul/respectivele formular/formulare sa contina toate elementele/informatiile cerute de catre AC in continutul F10 si sa fie semnat/e si stampilat/e de catre Beneficiar, Cerinta nr. 2Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani.(calculati pana la data limita de depunere a ofertelor).Ofertantul va prezenta Formularul nr. 9 si anexa Formularului nr. 9 ?Declaratia privind lista principalelor lucrari executate? din Capitolul 3, Formulare, al Documentatiei de Atribuire.Atentie: Anexa la acest formular va include si contractile similare aflate in derulare., Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare (sau are drept de folosinta) urmatoarele utilaje, instalatii, echipamente tehnice minime necesare pentru derularea contractului, conform cerintelor din caietul desarcini si anume: -set semnalizare rutiera ? 1 set;
- moto-compresor aer mobil ? 1 buc;
- grup generator ? 1 buc;
- ciocan pneumatic ? 1 buc;
- instalatie mobila de sablare ? 1 buc;
- incarcator frontal ? 1 buc;
- autobasculante ? 2 buc;
- freza ? 1 buc;
- repartizator-finisor ? 1 buc;
- compactor autopropulsat pentru imbracamintiasfaltice ? 1 buc;
- mai mecanic cu motor termic ? 1 buc;
- excavator ? 1 buc;
- autobetoniera ? 1 buc;
- autogudrunator ? 1 buc;
-laborator autorizat minim gradul II cu profile corespunzatoare pentru lucrarile specifice din domeniul infrastructurii de transport rutier ? 1 buc;, Cerinta nr. 3-continuareOf vor prezenta F12 (Se va corela cu cerintele caietului de sarcini).Pt indepl acestui criteriu, of trebuie sa prezinte documente justificative edificatoare prin care sa dem atat dreptul de proprietate sau de folosinta sau prezentarea unor angajamente privind punerea la disp ale utilajelor/echipamentelor/instalatiilor.Pt toate utilajele din dotarea proprie sau inchiriate se vor prezenta rapoartele de inspectie, valabile la data depunerii ofertelor.Of vor prezenta copii dupa contractele de inchiriere a autobasculantelor, (pentru cazul in care nu sunt in proprietatea prestatorului) si /sau dupa angajam privind punerea la disp a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice solicitate, cu ment ?conform cu originalul?.Of va prezenta F13.Nota: Of va face dovada ca are drept de folosinta sau detine un laborator de gradul II., Cerinta nr. 4Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor))Ofertantul va prezenta-Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani, ofertantul va prezenta Formularul nr.14 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de atribuire.Nota: Aceasta declaratie nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr. 5Personal minim solicitat: Un inginer de drumuri si poduri in calitate de Sef Santier- absolvent al unei facultati de Constructii cu profil specific.- sa fi coordonat cel putin o lucrare similara cu cea care face obiectul prezentei proceduri in calitate de sef de santier.Of va prezenta: -F15 si Anexa la F15 (lista se va corela cu cerintele din caietul de sarcini)-F16 pentru expertul cheie propus, completat in conf cu modelul prez in Cap ?Formulare? al Doc de atribuire.F16 trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru obiectul contractului.Expertii cheie sunt direct responsabili cu executarea contr si reprezinta min obligatoriu.-Copii lizibile conforme cu originalul dupa diplomeleobtinute /atestatelor/autorizarilor mentionate in CV.-F17 pentru expertul cheie propus completat in conf cu modelul prezentat in Cap ?Formulare? al Doc de Atribuire. F17 se va prezenta semnat in original de catre original de catre expertii cheie propusi in oferta., Cerinta nr. 6Personal minim solicitat: Un responsabil tehnic cu executia (RTE)-categoria poduri -cu atestat valabil la data depunerii ofertelor.Of va prezenta: -F15 si Anexa la F15 (lista se va corela cu cerintele din caietul de sarcini.-F16 pentru expertul cheie propus, completat in conf cu modelul prezentat in Cap ?Formulare? al Doc de atribuire.F16 trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru obiectul contractului.Expertii cheie sunt direct responsabili cu executarea contr si reprezinta min obligatoriu.-Copii lizibile conforme cu originalul dupa diplomeleobtinute /atestatelor/autorizarilor mentionate in CV.-F17 pentru expertul cheie propus completat in conf cu modelul prezentat in Cap ?Formulare? al Doc de Atribuire. F17 se va prezenta semnat in original de catre original de catre expertii cheie propusi in oferta., Cerinta nr. 7Personal minim solicitat: Un responsabil cu Controlul Calitatii (CQ)- licentiat al unei facultati de Constructii.- cu decizie de numire.Of va prezenta: -F15 si Anexa la F15 (lista se va corela cu cerintele din caietul de sarcini.-F16 pentru expertul cheie propus, completat in conf cu modelul prezentat in Cap ?Formulare? al Doc de atribuire.F16 trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru obiectul contractului.Expertii cheie sunt direct responsabili cu executarea contr si reprezinta min obligatoriu.-Copii lizibile conforme cu originalul dupa diplomeleobtinute /atestatelor/autorizarilor mentionate in CV.-F17 pentru expertul cheie propus completat in conf cu modelul prezentat in Cap ?Formulare? al Doc de Atribuire. F17 se va prezenta semnat in original de catre original de catre expertii cheie propusi in oferta., Cerinta nr. 8Personal minim solicitat: Unresponsabil SSM.- persoana cu atestat SSM valabil la data depunerii ofertelor.- absolvent cu diploma de bacalaureat a unui liceu.Of va prezenta: -F15 si Anexa la F15 (lista se va corela cu cerintele din caietul de sarcini.-F16 pentru expertul cheie propus, completat in conf cu modelul prezentat in Cap ?Formulare? al Doc de atribuire.F16 trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru obiectul contractului.Expertii cheie sunt direct responsabili cu executarea contr si reprezinta min obligatoriu.-Copii lizibile conforme cu originalul dupa diplomeleobtinute /atestatelor/autorizarilor mentionate in CV.-F17 pentru expertul cheie propus completat in conf cu modelul prezentat in Cap ?Formulare? al Doc de Atribuire. F17 se va prezenta semnat in original de catre original de catre expertii cheie propusi in oferta., Cerinta nr. 9Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze.ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., Cerinta nr. 9-continuareOfertantii vor prezenta F18 si Anexa la F18 completata, semnata si stampilata in conf cu cerintele modelului prezentat in Cap "Formulare" al Doc de atribuire, in cazul subcontractarii unei parti din contract.Subcontractorul/rii va/vor prezenta F1Nota 1: In conditiile in care oferantul nu va subcontracta o parte din acest contract, acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 18 ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? mentionandu-se in anexa aferenta acestuia ?Nu este cazul?.Nota 2: Cerintele privind capacitatea tehnica si profesionala si se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului., Cerinta nr. 10INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. F19 semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.2. F20 semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii.Nota 1: In conditiile in care ofertantul este ofertant unic, acesta are totusi obligatia de a prezenta F19 si F20 mentionandu-se ?Nu este cazul?.Nota 2: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu art 44 din OUG 34/2006, cu modif si compl ulterioare. Cerinta nr.2Certificat ISO 14001 sau echivalente.Ofertantul va prezenta Certificate emise de organismeindependente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalente, in domeniul de activitate supus licitatiei, respectiv pentru executia lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri si in termen de valabilitate mentionat de emitent, in copii conforme cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificatprivind respectarea standardelor de mediu, asa cum estesolicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al respectarii standardelor de mediu., Cerinta nr.1Certificat ISO 9001 sau echivalente.Ofertantul va prezenta: Certificate emise de organisme independente care atestarespectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in domeniul de activitate supus prezentei proceduri si in termen de valabilitate mentionat de emitent, in copii conforme cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP, pe www.e-licitatie.ro si pe site-ul Autoritatii Contractante www.drdpbv.ro la rubrica Achizitii Publice.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2012 13:52