Achizitie publica - Lucrari de Reparatii pod peste paraul Ciclova la Racasdia, jud. Caras-Severin
Detaliu pentru invitatia numarul 335929
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335929/24.09.2012
Denumire contract: Lucrari de Reparatii pod peste paraul Ciclova la Racasdia, jud. Caras-Severin
Stare procedura: Suspendata(din 27.09.2012 12:04)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RACASDIA (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI RACASDIA)Cod fiscal: 3227602, Adresa: Racasdia, Nr 535, Caras -Severin, Racasdia, Telefon: 0255575401, Fax: 0255575493
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Racasdia, Nr 535, Caras -Severin, Racasdia, Romania, cod postal: 327315, telefon: +40 255575401, fax: +40 255575493, persoana de contact: DAN CIUREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Racasdia, Nr.535, Caras Severin, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de Reparatii pod peste paraul Ciclova la Racasdia, jud. Caras-Severin
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de reparatii la podul existent, prin camasuirea culeilor, inlocuirea suprastructurii si reamenajarea rampelor de acces pe pod
II.1.6) CPV: 45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 459, 550 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 9.000 lei.Perioada de valabilitate: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;Modul de constituire: a) prin prezentarea unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (original);b) prin virarea sumei in contul nr. RO05 TREZ 1872 4840 271X XXXX deschis de autoritatea contractanta la Trezoreria Oravita si prezentarea ordinului de plata, cu conditia ca la data/ora deschiderii ofertelor sa poata prezenta un instrument de plata vizat de banca. Obs. Contestatorului carua i-a fost respinsa de catre CNSC contestatia ca nefondata, ii va fi retinuta din garantie suma calculata cf. prevederilor art. 278 ind.1 din OUG 34/2006.c) -Garantia de participare se poate constituisiprin depunerea la casierie a sumei in numerar
Garantie de buna executie
- Cuantum: 10 %din pretul contractului, fara T.V.A.;
- Modul de constituire: se va specifica in cadrul Formularului de oferta una din urmatoarele modalitati pentru care se opteaza (art. 90 din HG 925/2006): 1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sau2) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (situatia in care contractantul va deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea (privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta) - Formular 1- Declaratie privind neincadrarea in situatii prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formular 2.- Certificat fiscal privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul consolidat general - original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, - Certificat fiscal privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul local - original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, Din certificatele de mai sus trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 3- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 4- Declaratie privind incadrarea in categ IMM - daca este cazul - Formular 5Persoanele cu functie de decizie din cadrul Primariei Comunei Racasdia , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Lechici Ilie Mirco- primarOpritescu Elena- secretar, membru al comisiei de evaluareCiurea Dan- contabil , membru al Comisiei de evaluareNica Iosif- responsabil achizitii, presedinte al comisiei de evaluareCotreant Ion, Craciunel Bagiu, Creta Vasile, Judea Stefan Florin, Munteanu Gheorghe, Negovan Simi, Novacescu Sava, Pardos Anisoara, Penta Ion, Sfrejea Agaftea, Miloi Flavius Cristian- consilieri locali 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (doc. in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul); Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. In cazul ofertantului clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita acestuia inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2. Certificat de atestare tehnica emis de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Cifra de afaceriDeclararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie egala sau mai mare de: 900.000 lei- Bilantul contabil (depus la organele competente, cu viza) la data de: 31.12.2009, 31.12.2010 si la 31.12.2011- Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta (se vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara- Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (anterior datei de depunere a ofertelor), insotita de certificari de buna executie (recomandari) pentru cele mai importante contracte;
- Experienta similara: contract in cadrul caruia au fost executate lucrari de natura si complexitate similara (lucrari de poduri); valoarea lucrarilor prezentate ca experienta similara trebuie sa fie de cel putin 450.000 lei, excl. TVA, acoperite de maxim 1 contract (se va lua in considerare valoare lucrarilor dintre cele nominalizate in Lista solicitata anterior)., 2. Personal- Declaratie privind efectivele medii anuale (din ultimii 3 ani) ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere (Formular 9). Personalul propus pentru realizarea contractului (conform cerintelor impuse de caietul de sarcini, corelate cu graficul de executie propus): Anexa la formularul 9.- Vor fi inclusi cel putin urmatorii specialisti: 1) Sef de santier - inginer cu specializarea drumuri ?i poduri;2) Responsabil tehnic cu executia atestat conform legislatiei nationale;3) Responsabil control calitate4) Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca;, 3. UtilajeLista utilajelor necesare: a) minim 1 autogreder;b) minim 1 buldozer;c) minim 2 autobetoniere;d) minim 1 cilindru compactor.e) statie de betoanef) in plus, ofertantul trebuie sa faca dovada accesului la un laborator de incercari si determinari de minim gradul II., Informatii privind subcontractantii, - Capacitatea ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Cerinta nr. 1Certificarea sistemului de management al calitatii-ISO 9001, Cerinta nr. 2Certificarea sistemului de management al mediului-ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP si de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.09.2012 11:23