Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii podete DN 11B km 21+811, 22+398, 26+703, 29+694, 30+633, 32+647 ?-DRDP Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 355946
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 355946/21.11.2013
Denumire contract: Lucrari de reparatii podete DN 11B km 21+811, 22+398, 26+703, 29+694, 30+633, 32+647 ?-DRDP Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. Mihail Kogalniceanu, nr. 13, bl. C2, Sc. I, Et. VI, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268547688, fax: +40 268547695, persoana de contact: Biroul Organizare si Derulare Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul. Mihail Kogalniceanu, nr. 13, bl. C2, Sc. I, Et. VI, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268547688, fax: +40 268547695, persoana de contact: Biroul Organizare si Derulare Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii podete DN 11B km 21+811, 22+398, 26+703, 29+694, 30+633, 32+647 ?-DRDP Brasov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul contractului este reprezentat de executia de lucrari de reparatii podete DN 11B km 21+811, 22+398, 26+703, 29+694, 30+633, 32+647.Valoarea estimata a obiectului supus achizitiei este de 1.451.612, 90 lei fara TVA din care: - valoarea aferenta contractului este de 1.319.648, 10 lei fara TVA- diverse si neprevazute 131.964, 80lei fara TVA (10% din valoarea aferenta contractului).Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este distincta de cea prevazuta pentru achizitia ulterioara de lucrari similare conform art. 122 lit. j) din OUG 34/2006, care este in cuantum de 263.929, 62 lei fara TVA, dar care se adauga valorii estimate a contractului.Valoarea la care se vor raporta ofertantii pentru elaborarea propunerii financiare este de 1.451.612, 90 lei fara TVA.Optiuni: art. 122 lit. j) din OUG 34/2006.
II.1.6) CPV: 45221220-0 - Podete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 451, 612.9 - 1, 715, 542.53 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
26.392, 96 lei, constituita prin- virament bancar in contul RO 35 RNCB 0053 0485 9631 0001 LEI BCR Brasov sau- prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Se recomanda utilizarea Modelului de instrument de garantare - Formularul nr. 20 pentru participare.Garantia de participare trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin.(1), in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC sau art. 278^1 alin. (2) din OUG34/2006, in cazul in care ulterior ofertantul a renuntat la contestatie.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.In cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici si garantia de participare a fost constituita prin instrument de garantare, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Poate fi depusa de unul sau mai multi operatori economici din cadrul asocierii.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.GP poate fi eliberata in numele ofertantului si in alta valuta.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Nota: IMM beneficiaza de reducere 50%.
Garantie de buna executie
10% din valoarea de contract acceptata, in lei fara TVA;Garantia de buna executie se va constitui in conformitate atat cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, cat si cu prevederile clauzelor contractuale si va fi completata conform Formularului nr. 32.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.1.Declaratie privind neincadrarea (ofertantii/canditatii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori) in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 1.- Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director Regional Ing. Viorel Costea; Director Economic Ec. Mihaela Barbieru; Director Adjunct Investitii Ing. Carmen Olariu; Director Adjunct Intretinere Ing. Adriana Nicula; Sef Dep. Juridic Cons.Jur. Maria Veres; Sef Serviciu Pregatire Documentatii Achizitii Ing. Mihaela Vaduva; Sef Birou Organizare si Derulare Achizitii Ing. Diana Toromboli; Sef Birou Lucrari de Arta, BMS Ing. Marcela Bozesan.- Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010 - Formular nr. 2;3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul nr. 3.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul nr. 45. Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF);
- Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Acestea vor fi prezentate in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata.Nota: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011 Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial care sa atesteobiectul de activitate(cod CAEN), in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din certificatul constataror emis de ORC.-Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului desemnat castigator, prezentarea, la semnarea contractului, a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 - Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Operatorul economic poate dovedi indeplinirea nivelului impus in functie de informatiile si documentele disponibile.Se va prezenta Formularul nr. 5 si Anexa Formularului nr. 5.In cazul unei asocieri, cifra de afaceri se cumuleaza, caz in care se depun documente pentru asociati.Pentru determinarea echivalentei de curs leu-valuta se are in vedere cursul mediu anual lei-valuta comunicat de BNR., Informatii suplimentare la Cerinta 1:1.Ofertantii tip IMM beneficiaza de reducere de 50%;2. Indeplinirea cerintei se poate realiza prin tert sustinator; persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Se va prezenta: Formularul nr. 6, Formularul nr. 1, Formularul nr. 3, Formularul nr. 4 - Declaratie privind art 181 lit a), c^1) si d) din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Se va prezenta Formularul nr. 15, Formularul nr. 16.Note 1: In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta nu are obligatia de a prezenta Formularul nr. 15 si Formularul nr. 16;2: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Informatii privind subcontractarea. In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Se va prezenta Formularul nr. 14 si anexa.Note: 1.Cerintele privind resursele tehnice si umane se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului;2.In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta nu are obligatia de a prezenta Formularul nr 14., Cerinta 1 - Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani; aceasta va cuprinde cel putin un contract de lucrari de natura si complexitate similara lucrarilor ce vor face obiectul acestei proceduri (consolidari, reparatii capitale sau reabilitari de poduri sau podete).Lista va fi insotita de certificate de buna executie pentru contractele prezentate ca experienta similara [contract(e)/proces(e) verbal(e) de receptie, etc.], conform art.188 alin (3)lit a) din OUG 34/2006. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta 1 - Informatii suplimentare: La calculul echivalentei, se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Ultimii 5 ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta Formularul nr.7 si Formularul nr.8, orice alte certificari/documente care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precizari daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta 2- dovada ca detine personal specializat/autorizat in indeplinirea contractului pentru lucrarile de executie.Se va prezenta Formularul nr.11 si Anexa Formularului nr. 11., - Sef santier - 1 persoanaStudii: diploma de inginer, licentiat al unei Facultati de Constructii.Experienta profesionala generala: -experienta profesionala in domeniul drumurilorin activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare de lucrari de constructii si/sau management de proiect/contract si/sau proiectare.Se va prezenta Formularul nr. 13 (declaratie de disponibilitate pe perioada de indeplinire a contractului) si Formularul nr. 12 (CV detaliat al persoanei nominalizate), insotit de copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele de studii;, - Responsabil tehnic cu executia, atestat in domeniul II(drumuri, poduri, tuneluri, piste de aviatie) - 1 persoana;Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa atestatul tehnico-profesional emis conform Ordinului MLPTL nr 777/2003 publicat MO nr 397/09.06.2003, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Se va prezenta Formular nr. 13 (declaratie de disponibilitate)., - Responsabil cu Calitatea - 1 persoanaSe va prezenta copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa decizia de numire in functia de responsabil cu asigurarea calitatii, valabila la data limita de depunere a ofertelor, declaratie de disponibilitate, CV detaliat., -Responsabil SSM - 1 persoana.Se va prezenta declaratie de disponibilitate, CV detaliat, certificari/documente in conformitate cu prevederile din HG 300/2006, valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 3 - dovada ca dispune de echipamente tehnice necesare indeplinirii contractului, si anume: - set semnalizare rutiera ? 1 set;
- moto-compresor aer mobil ? 1 buc;
- grup generator ? 1 buc;
- ciocan pneumatic ? 1 buc;
- auto-macara - 1 buc;
- incarcator frontal ? 1 buc ;
- instalatie mobila pentru aplicare torcret ? 1 buc ;
- autobasculanta ? 1 buc ;
- freza ? 1 buc;
- repartizator ? finisor ? 1 buc ;
- compactor autopropulsat pentru imbracaminti asfaltice ? 1 buc ;
- compactor autopropulsat pentru terasamente - 1 buc;
- mai mecanic cu motor termic ? 1 buc ;
- excavator ? 1 buc ;
- autogudrunator ? 1 buc;
- laborator autorizat de grad II pentru verificari, incercari pentru betoane si mixturi asfaltice, autorizat ISC conform HG 808/2005.Se va prezenta Formularul nr. 10 si documente care probeaza /confirma dreptul de proprietate sau de folosinta/ angajament de punere la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului, cat si copie ?conform cu originalul? dupa autorizatia laborator grad II, valabila la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor., Capacitatea tehnica si/sau profesionala poate fi dovedita prin sustinere in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG 34/2006;In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective.Angajamentul trebuie sa fie explicit, scris si neconditionat, precizand fara echivoc faza procedurala de la care intelege tertul sa acorde sustinerea, precum si care parte/parti a/ale ofertei sunt sustinute de acesta, in conditiile legii. Angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele care sunt aduse in sustinere si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza, in conditiile si in termenele acestuia. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute de art 69^1, art. 180 si art. 181 lit a) c^1) si d).Se va prezenta Formularul nr.9, Formularul nr.1, Formularul nr.3, Formularul nr. 4. Cerinta nr.1Certificat ISO 9001 sau echivalent .Ofertantul va prezenta: Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in domeniul de activitate supus prezentei proceduri, valabile la data limita de depunere a ofertelor, in copii conforme cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Cerinta nr.2Certificat ISO 14001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalente, in domeniul de activitate supus prezentei proceduri, valabile la data limita de depunere a ofertelor, in copii conforme cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificate privind respectarea standardelor de mediu, asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al respectarii standardelor de mediu.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. si site-ul autoritatii contractante, www.drdpbv.ro la rubrica achizitii publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2013 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer