Achizitie publica - Lucrari de reparatii prin plombare strazi de pe raza orasului Videle
Detaliu pentru invitatia numarul 337252
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337252/12.10.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii prin plombare strazi de pe raza orasului Videle
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA ORASULUI VIDELECod fiscal: 6853155, Adresa: STR. REPUBLICII, NR. 2, Videle, Telefon: +40 0247453017, Fax: +40 0247453015
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. REPUBLICII, NR. 2, Videle, Romania, cod postal: 145300, telefon: +40 0247453017, fax: +40 0247453015, persoana de contact: DANIELA IVASCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante din Videle, STR. REPUBLICII, NR. 2, jud. Teleorman, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii prin plombare strazi de pe raza orasului Videle
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile ce urmeaza a fi contractate vor consta in repararea imbracamintii rutiere deteriorate prin plombe cu mixtura asfaltica
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 71, 030 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum 710lei, perioada de valabilitate 30 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, modalitatea de constituire conform prevederilor art. 86, alin 1 din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau depunere in numerar la casieria autoritatii contractante sau ordin de plata pentru suma depusa in contul RO08TREZ6095006XXX000083 la Trezoreria Videle
Garantie de buna executie
2, 5 %din valoarea contractului fara TVA, modalitatea de contituire conform prevederilor art. 90din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratie privind eligibilitate-Formularul 1, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat si catre bugetul local-formulare tip ale autoritatilor competente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 2, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69(1) din OUG 34/2006-Formular 3, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Formular 4, declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 5Documentele solicitate vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul"Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Nicolae Badanoiu, Marin Margelatu, Virgil Radu, Florin Nedelcu, Livia Toader, Daniela Ivascu, Lacramioara Burcea, Ilie Stoica si consilierii locali: Trifan Liviu, Bratu Alexandru, Parvan Marin, Mandreanu Ionica, Constantinescu Florica, Ciupageanu Ion, Lincu Dumitru, Nitu Cristian, Burlacu George Viorel, Popescu Valentin, Stan Marius Eugen, Tudor Mihai, Sitoiu Valeria, Vacaru Dragomir, Mocanu Simona Ramona, Burcea Lucian certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului care sa corespunda categoriei de lucrari ce urmeaza a fi contractate si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare(faliment sau ca societatea se afla in incapacitate de plata)In cazul IMM-urilor se va prezenta declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilorDocumentele solicitate vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilant contabil la data de 31.12.2011 vizat de DGFP, declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani-Formular 6;nu se solicita un nivel minim
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: cerinta 1 -Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate si personalul de executie de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de lucrari-Formular 5;
-copie dupa certificatul de atestare tehnico-profesionala(RTE)pentru calitatea de responsabil tehnic cu executia valabil la data limita stabilita pentru primirea ofertelor;
-copie dupa decizia de numire a persoanei competente sa desfasoare activitatea de control al calitatii, valabila la data limita stabilita pentru primirea ofertelorDocumentele solicitate vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul", Cerinta 2 - Informatii referitoare la utilaje, Cerinta 3-lista tuturor lucrarilor executate in ultimii 5 ani care sa contina valori, perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati-Formular 9;
-cel putin o recomandare din partea beneficiarilor pentru o lucrare similara continuta in lista care sa precizeze modul de indeplinire a obligatiilor contractualeDocumentele solicitate vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul" Cerinta 1-certificat de atestare privind sistemul de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, Cerinta 2-certificat de atestare privind sistemul de management de mediu SREN 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
233.33
Descriere: punctajul se acorda astfel: pentru cel mai scazut pret se acorda punctaj maxim, pentru alt pret se calculeaza cu formula Pn=(pret minim/pret n)xpunctaj maxim
termen de executie a lucrarilor
100
Descriere: termenul de executie va fi exprimat in zile;termenul minim de executie a lucrarilor-10zile, termenul maxim de executie a lucrarilor-20zile, punctajul se acorda astfel: pentru cel mai mic termen de executie a lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, pentru alt termen punctajul se calculeaza cu formula: Tn=(termen minim/termen n)xpunctaj maxim acordat; oferta cu un termen de executie sub termenul minim stabilit nu va fi punctata suplimentar iar oferta cu termen de executie peste termenul de executie maxim acceptat va fi declarata neconforma
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 08:29