Achizitie publica - Lucrari de reparatii si compartimentare
Detaliu pentru invitatia numarul 335943
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Administratiei si Internelor, Directia Generala de Informatii si ProtectieInterna
Numar invitatie: 335943/21.09.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii si compartimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Administratiei si Internelor, Directia Generala de Informatii si ProtectieInternaCod fiscal: 12558583, Adresa: Str. Alexandru Beldiman, nr.2-4, Sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213156911, Fax: 0213156911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Alexandru Beldiman, nr.2, Sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050061, telefon: +40 213156911, fax: +40 213156911, persoana de contact: Biroul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Alexandru Beldiman nr. 2, sector 5, Bucuresti. Numarul de participanti ai operatorului economic la deschiderea ofertelor: maxim 2.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii si compartimentare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Denumirea lucrarilor: Amenajare sedii D.G.I.P.I.Obiecte: Ob. 1. Corp A imobil RazoareOb. 2 Punct control acces imobil RazoareOb.3Pavilion 2 imobil RazoareOb. 4 Lucrari de cablare imobil RazoareOb.5 Garaj imobil Cotroceni
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 887, 096.78 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de participare: Lot 1 :12.900 lei, Lot 2:4.800 lei - Valab. garant. de participare va fi de 60 zile de la data limita de depunere a ofertei si va fi cel putin egala cu perioada min. de valab. a of.A. C. poate solicita extinderea perioadei de valab. a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valab. a ofertei, perioada de valab. a garantiei pt. participare, va fi prelungita in mod corespunzator. In sit. in care of. refuza extinderea valab., acesta va fi exclus din procedura de atribuire. In sit. in care of. a depus o contestatie cu privire la proc. de atrib. care a fost respinsa in totalitate de catre CNSC, acestuia ii va fi retinuta suma prev. la art 278^1 din OUG 34/2006, respectiv 4425, 16 - Lot 1 si 2419, 35 - Lot 2. Garantia de participare seconstituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata, cf. Formularului 1- original, din Sectiunea II- Formulare. Conttrezorerie: RO71TREZ7055005XXX002844 deschis la Trez. Sectorului 5, cod fiscal: 12558583 .Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire si va fi irevocabila. Orice oferta care nu este insotita de garantiepentru participarea la licitatie va fi respinsa in timpul sedintei de deschidere a ofertelor. Garantia de participare va fi retinuta/restituita inconditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006. Garantia de participare la licitatie va fi emisa in numele Ofertantului (ofertant unic, unul din asociati pentru asociere sau pe numele asocierii) care transmite oferta. Conform prevederilor art.16 din Legea nr.346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea garantiei cu 50%.Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM se vacompleta Anexa 1 la Legea nr.346/2004. Lipsa declaratiei va avea ca efect respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVA; - Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu art. 90 din HG nr. 925/2006, care devine anexa la contract (model Formularul 2 din Sectiunea II- Formulare) si care va fi valabila pe operioada mai mare cu 14 zile decat durata contractului. Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de catre furnizor la sediul achizitorului, in perioada de valabilitate a ofertei, in conditiile stabilite in contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A.Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul/asociatii/tertul sustinator vor prezenta Declaratie privind eligibilitatea, Formular 3 ? original - din Sectiunea II- Formulare. Declaratia privind eligibilitatea nu se va solicita eventualilor subcontractanti.B.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Operatorul economic ofertant (inclusiv tertul sustinator pentru art. 181 lit. a, c1, d) trebuie sa depuna: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular 4- original, din Sectiunea II- Formulare.C.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat- Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii), trebuie sa depuna: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" .2.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative), care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - formular specific autoritatilor din Romania sau tara de origine, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" .D.Declaratie privind neincadrarea la art. 69^1 din OUG 34/2006.Declaratia operatorului economic - Formular 5- original, din Sectiunea II- Formulare (inclusiv tertul sustinator/subcontractanti)Persoanele care au functie cu decizie in cadrul autoritatii contractante conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: Gelu OLTEAN? Director generalMarius LINUL - Director general adjunctGabriel Arthur ZELINSCHI-contabil sef;Ioan Dorin POPA- director;Paul BADOI-specialist tehnic;Gabriel PAVEL- consilier juridic;Mariana HOMUTESCU-specialist tehnic;Bogdan GEARTU- specialistIon STOICA- secretar general M.A.I.E.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Declaratie pe proprie raspundere "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" se va intocmi conform Formular 6- original, din Sectiunea II- Formulare.Atentie!!!Toate documentele/declaratiile/certificatele in alta limba decat cea de redactare a ofertei vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana. A.Certificat constatator-Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? in care sa fie mentionat expres ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN inscrise.B.Certificat constatator-Persoane juridice/fizice straine (participantul in nume propriu , liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte : documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Atentie!!!Toate documentele/declaratiile/certificatele in alba limba decat cea de redactare a ofertei vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul unei asocieri, cifra de afaceri globala va fi indeplinita prin cumulareacifrelor de afaceri ale tuturor membrilor asocierii. In cazul in care ofertantuldemonstreaza indeplinirea cerintei avand sustinerea unui tert, cifra deafaceri va fi prezentata in intregime de tertul sustinator., 1. Informatii generale (inclusiv cifra de afaceri medie globala). Cerinta minima de calificare : media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu: Lot 1:645.161, 30 lei fara TVA, Lot 2 :241.935, 48 lei fara TVA.Prezentarea informatiilor generale aferente ultimelor 3 ani. Se va completaFormularul 7- original, din Sectiunea II- Formulare. In cazul in care ofertantulisi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinereaacordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajamentferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, in conformitate cu Formularul nr. 3a din Sectiunea II prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate., Curs de referinta euro: 2009-4, 2373 lei, 2010-4, 2099 lei, 2011-4, 2379 lei.Se vor prezenta bilanturile contabile (inclusiv contul de profit si pierdere)aferente ultimilor 3 ani, vizate si inregistrate, conform prevederilor legale - inoriginal, copie legalizata sau fotocopie conform cu originalul semnata sistampilata de reprezentantul legal al ofertantului. Operatorii economicinerezidenti (straini): vor prezenta traducerea autorizata si legalizata adocumentelor solicitate mai sus. In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic, in vederea verificarii indepliniriicerintelor solicitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul dispune de personalul operational necesar pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului se solicita urmatoarele : - listele nominale pe specialitati cu personalul specializat si calificat, cu calificare in meseriile necesare executiei lucrarii. Listele cu personalul calificat vor cuprinde pentru fiecare persoana minim urmatoarele date : numele, prenumele, calificarea conform FORMULARULUI 10 ;
- numarul minim de personal autorizat va fi in conformitate cu cerintele normelor si prescriptiilor aplicabile specificului de lucrari ce urmeazaa fi executate., Personalul de specialitate minim solicitat :1.Sef de santier, inginer absolvent de studii superioare in specialitatea constructii civile, cu experienta in executia si managerierea lucrarilor de constructii civile de cel putin 3 ani. Experienta se va dovedi prin CV si documente suport pentru sustinerea acestuia, 2. ingineri specialisti ? LotI - un inginer specialist in constructii civile, un inginer IT specialist in retele de date; Lot II - un inginer specialist in constructii civile; specialistii vor avea o vechime de minim 3 ani in specialitatea solicitata.3. Responsabil tehnic cu executia (RTE) pentru domeniul lucrarilorce urmeaza a fi executate, atestat conform legii.4. Responsabil control tehnic de calitate pentru constructii civile atestat conform legii., Pentru specialistii enumerati la punctele 1-4 se vor prezenta CV-uri, diplome, atestari si certificari valabile, copii ale contractelor sau carnetelor de munca, alte acte doveditoare din care sa reiasa calificarea, vechimea si experienta., Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5ani-Formular 8 impreuna cu Anexa la Formularul 8 si Formularul 9, in original, avand ca obiect unul similar cu prezentul contract, respectiv lucrari de reparatii. Operatorul economic/ membrii grupului vor prezenta un contract pana la maxim 5 contracte, in ultimii 5 ani calculati de la data depunerii ofertei. Cerinta minima de calificare: valoarea cumulata a contractelor prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei sale similare trebuie sa fie de cel putin : Lot 1 320.000 lei fara TVA, Lot 2:120.000 lei fara TVA(pentru contractele aflate in derulare se vor lua in calcul pentruindeplinirea cerintei minime de calificare numai partile din contract receptionate de beneficiar).Curs de referinta euro: 2007:3, 3373 lei, 2008:3, 6827 lei, 2009-4, 2373 lei, 2010- 4, 2099 lei, 2011-4, 2379 lei., 2.Pentru fiecare contract invocat in vederea indeplinirii cerintei, ofertantul va prezenta documente suport: certificate/documente emise saucontrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar sau orice alte documente care sa certifice indeplinirea obligatiilor contractuale semnate si stampilate din care sa reiasa: valoare contr., obiect, durata, beneficiar.Neconfirmarea din partea Beneficiarilor a contr., a info. mentionate de ofertant, atrage automat neluarea in considerare a contr.. Daca din doc.prezentate reiese, ca au existat disfunctionalitati in derularea contr., care auafectat executarea acestora, probleme survenite ulterior, ca urmare a calitatii defectuoase a serv. prestate, avand consecinte in derularealucrarilor sau operarea obiectivelor de investitii, ofertantul va fi descalificat., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica siprofesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, inconformitate cu Formularul nr. 13 din Sectiunea II formulare., Informatii privind subcontractantii si oferta comuna (daca este cazul).A.Informatii privind ofertantii si subcontractantii: Se va prezenta lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare (daca este cazul). Prezentare: ? Formularul 12-original din Sectiunea II Formulare, completat si semnat de ofertant (original/traducereautorizata)Nota: 1) In cazul in care operatorul economic nu are subcontractanti, va prezenta odeclaratie in acest sens sau va mentiona acest lucru in Formularul 122)Pentru partea de contract pe care urmeaza sa o indeplineasca subcontractantul, autoritatea contractanta va lua in considerare resurselemateriale si umane ale acestuia, cu conditia prezentarii de documenterelevante in acest sens, de catre subcontractant., B.Informatii privind asociatii: Se va prezenta Acordul de asociere cu urmatoarele prevederi minime (original si traducere autorizata/ legalizata, unde este cazul): - asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat deexecutarea contractului; - nominalizarea liderului asociatiei; - comunicarilese vor face cu liderul asociatiei; - platile se vor face catre liderul asociatiei; -nominalizarea persoanei care semneaza in numele si din partea liderului, precum si imputernicirea de a semna contractul in numele asociatiei. Nota: 1) Autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii in cazul in careoferta comuna este declarata castigatoare. 2) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economico financiara, tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitatecu Standardul pentru Asigurarea Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu.Operatorul economic ofertant( toti membrii asocierii) vor prezenta in copielizibila cu mentiunea 'conform cu originalul' certificatul ? ISO 9001 sau echivalent. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare., Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitatecu Standardul ISO 14001 sau echivalent. Operatorul economic ofertant( toti membrii asocierii) vor prezenta in copielizibila cu mentiunea 'conform cu originalul'. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.09.2012 12:27