Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii si de reabilitare termica executate la Grupul Scolar Pamfil Seicaru, Comuna Ciorogarla judetul Ilfov


Detaliu pentru invitatia numarul 334678
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: GRUP SCOLAR PAMFIL SEICARU
Numar invitatie: 334678/31.08.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii si de reabilitare termica executate la Grupul Scolar Pamfil Seicaru, Comuna Ciorogarla judetul Ilfov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGRUP SCOLAR PAMFIL SEICARUCod fiscal: 4364454, Adresa: Str. Scolii, nr. 15, Ciorogarla, Telefon: 3523180, Fax: 3159114
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii si de reabilitare termica executate la Grupul Scolar Pamfil Seicaru, Comuna Ciorogarla judetul Ilfov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii si de reabilitare termica executate la Grupul Scolar Pamfil Seicaru, Comuna Ciorogarla judetul Ilfov
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 338, 709.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art.86 din HG 925/2006 actualizata si va fi prezentata cel mai tarziu tarziu la ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economic, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 2781*)din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii in numele intregii asocieri.Cuantumul garantiei de participare va fi inin suma de 6.500lei si va fi valabilapentru o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Conform Art. 2781*) - (1) din OUG 34/2006 actualizata, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: 1% din aceasta valoare, respectiv 3.387 lei?;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asocierein ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata modificat de HG 1045 din 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratii privind eligibilitatea(privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)-Se va completa pe modelul formularului 1 anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Se va completa pe modelul formularului 2 anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata;Cerinta nr. 3: Declaratia privind calitatea de participant la proceduraSe va completa pe modelul formularului 3 anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Se va completa pe modelul formularului 4 anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 5: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Se va completa pe modelul formularului 5 anexat.Inclusivtertul sustinator (daca exista) are obligatia de a completa aceasta declaratie.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoanedetinfunctii dedecizie: Petre Angela Maria ? Director, Iordan Gabi Daniela ? Director adjunct, Maria DUMITRACHE ? Contabil sef;Cerinta nr. 6Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Alte documente: ? Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent.?Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal, sau echivalent.?Cazier fiscal al societatii/ (certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/ 2003, sau echivalent.? Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului, sau echivalent.Toate certificatele si cazierele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari. Cerinta nr. 1: Persoane juridice/fizice romane: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult30 de zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit-Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 2: Persoane juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre ofertant.)2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂ­zata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data depuneriiofertelor.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si sa prezinte formularul.Nu se accepta completarea ulterioara.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, situatia tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Fisa de informatii generale- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 2: Operatorul economic are obligatia de a da o declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice., Asigurarea se va incheia, pentru toata durata de valabilitate a contractului, cu o agentie de asigurare. Contravaloarea primelor de asigurare va fi suportata de catre ofertant din capitolul ?Cheltuieli indirecte?.In cazul in care operatorul economic este declarat castigator al procedurii si nu incheie si nu prezinta polita de asigurare inainte de semnarea contractului, incheiata conform cerintelor de mai sus, oferta sa va fi declarata inacceptabila, conform art. 36 alin (1) litera b)din HG 925/2006 actualizata.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 3: Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri din activitatea de constructii - montaj (C+M) pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 650.000 lei., In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat.Pentru ca o asociere sa beneficieze de facilitatile oferite de Legea nr. 346/2004, operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare dintre ei indeplineste conditia de IMM.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilorprezentarea si a altor documente pentru dovedirea indeplinirii acestei cerinte.Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri medii anuale BNR: 2009:1 Euro= 4, 2373 RON; 2010:1 Euro= 4, 2099 RON; 2011:1 Euro = 4, 2379 RON, Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1) art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (modelul formularului 7 anexat), incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 actualizata.Angajamentul ferm de sustinere financiara reprezinta un act juridic unilateral prin care persoana care sustine, confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei celor mai importante lucrarisi precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta lista.Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 2: Indeplinirea de catre ofertant, cumulat din cel multdouacontracte duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, a unei experiente similarede executie lucrari de constructii civile in valoare de minim 335.000 lei exclusiv TVA.Pentru dovedirea indeplinirii experientei similare solicitate se vor prezenta obligatoriu unul sau cel mult doua documente (contracte/procese verbale de receptie, etc) prin care sa se confirmeexecutia de lucrari de constructii civile in valoare de minim 335.000 lei exclusiv TVA., In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea indeplinirii cerintei privind experienta similara se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic sub incidenta legii penale privind falsul in declaratii.Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Central europeana (info: www.ecb.ro) pentru anul in care contractul pentru respectivul proiect a fost semnat., Cerinta nr. 3: Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.Declaratiava fi data pe propria raspundere si a fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti.NOTA: Aceasta declaratienu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 4: Declaratie privind personalul specializat (?expertii cheie?) de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului.Prin aceasta declaratie ofertantii trebuie sa se angajezeca au capacitatea de a asigura desfasurarea activitatii in regim de continuitate si ca vor asigura personal competent pentru desfasurarea activitatii asa cum este solicitat de catre autoritatea contractanta., Pentru asigurarea optima amanagementului contractului operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca are la dispozitie, timp de 8 ore zilnic pe toata durata contractului, un personal de conducere de minim 5 (cinci) specialisti, din care: ? minim 1 (un) absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice in Specializarea Constructii, cu experienta generala de minim 5 ani ca inginer constructor, experienta specifica dovedita prin inscrisuri de minim 3 ani ca si coordonator (responsabil) de contract? pentru functia de CoordonatorContract;, ? minim 1 (unu) inginer constructorabsolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in constructii specialitatea Constructii Civile, Industriale si Agricole (sau echivalentul acesteia) cu experienta generala de minim 5 ani ca inginer constructor, experienta specifica dovedita prin inscrisuri de minim 3 ani ca Sef de Santier lucrari de constructii civile/industriale- pentru functia de Sef Santier Constructii;? minim1 (unu) atestat RTE (responsabil tehnic cu executia) , sau echivalentul acestuia, pentru lucrari de Constructii Civile Industriale si Agricole ? pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia Constructii Civile, Industriale si Agricole;, ? Minim 1 (un) absolvent studii superioare de lunga durata, atestat (obligatoriu se va prezenta copie diploma de calificare) ca manager al sistemelor de managementul calitatii ? pentru functia de manager calitate.? Minim 1 (un) absolvent studii superioare de lunga durata, atestat (obligatoriu se va prezenta copie diploma de calificare) ca manager al sistemelor de managementul mediului ? pentru functia de manager mediu., Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii diplome studii superioare, copii atestate/autorizatii in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor de calificare, copii contracte de munca/contracte de colaborare/ contracte de prestari serviciisi prinCV-uri anexate pentru fiecare persoana in parte din cele 5 (cinci) solicitate mai sus precum si declaratii de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii, sau decizia de numire (pentru managerul calitatii), Cerinta nr. 5: Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv dotarile de care dispune (in dotare proprie, leasing sau inchiriere) pentru indeplinirea contractului, prin care sa faca dovada ca poate asigura desfasurarea activitatii in regim de continuitate.Pentru a ne asigura ca lucrarile vor fi terminate in termenii de executie impusi de catre proiectant conform legislatiei/prevederilor tehnice in vigoare si la standardele de calitate prevazute in proiectul tehnic operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are disponibil (copie contract de cumparare/factura/contract inchiriere/conventie/leasing/ alte forme de punere la dispozitie)pentru executarea contractului ce urmeaza a fi atribuit cel putin: , a. Autocamionpentru transport materiale ? minim 1 bucPentru acestautocamionse va prezenta in mod obligatotoriu, in fotocopie semnata si stampilata ?conform cu originalul?, carteade identitate;b. Schela metalica autoridicatoare care sa acopere minim 400 (patru sute)mpIn mod obligatoriu pentru schela se va prezenta obligatoriu , in fotocopie semnata si stampilata ?conform cu originalul?, Autorizatie ISCIR in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.c. Schela metalica fixa ? minim 1.300 mp., Cerinta nr. 6: Informatii privind subcontractantii-Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare, precum si informatii privind proportia in care contractulurmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti si insusita sub semnatura de catre subcontractanti., Daca nu exista subcontractanti se da o declaratie in acest sens.In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 din HG 925, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art.188 alin (2) din OUG 34/2006.Subcontractare este permisa cu respectarea urmatoarelor conditii: - fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv;
- ofertantul trebuie sa indice in ofertele lor partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere alesubcontractantilor propusi;
- ofertantii trebuie sa prezinte lista cuprinzand subcontractantii;
- subcontr.nu pot subcontracta lucr.la randul lor., La incheierea Contractului de achizitie publica prezent, achizitorul va solicita prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Capacitatea tehnica si profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatuluiresursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionalanu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2) al art.190 din OUG 34/2006. Cerinta nr. 1: Certificatprivind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei lucrarilor de constructii civile emis de organisme de certificare a sistemului de management.Certificatul/certificatelese va/vor prezenta in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre of., Certificatul/certificateletrebuie sa fie in termen de valab. la data depunerii of.In conf. cu principiul recunoasterii reciproce, a.c are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE.Aceste doc.emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.In cazul asocierii unui grup de op. ec., cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conf.cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere. Nu se accepta completarea ulterioara a ofertei cu acest/aceste certificat/certificate. ATENTIE: Vor fi des. of. care prezinta doc.care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data deschiderii ofertelor, sau cei care nu fac dovada finalizarii auditului din care sa reiasa ca ofertantul va primi certificarea, Cerinta nr. 2: Certificatprivind sistemul de management de mediu din seriaISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei lucrarilor de constructii civile, emis de organisme de certificare a sistemului de management.Certificatul/certificatelese va/vor prezenta in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre of., Certificatul/certificateletrebuie sa fie in termen de valab.la data depunerii of.In conf. cu principiul recunoasterii reciproce, a.c. are obligatia de a accepta certificate echiv. emise de organisme stabilite in alte state ale UE.Aceste documente emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autoriz. in limba romana si legalizata la notariat.In cazul asocierii unui grup de op. ec., cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conf. cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere. Nu se accepta completarea ulterioara a ofertei cu acest/aceste certificat/certificate.ATENTIE: Vor fi descalificati of. care prezinta doc. care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data deschiderii of, sau cei care nu fac dovada finalizarii auditului din care sa reiasa ca ofertantul va primi certificarea, In cazul unei Asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul de Asociere si sarcinile care revin fiecarei parti, precum si documentele solicitate la capitolul Criterii de calificare pentru fiecare din membrii asocierii.In cazul asocierii ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe langa oferta/candidaturacomuna, alte oferte/documente de calificare in mod individual sau in alta asociere ori de a participa in calitate de subcontractant la procedura. La depunerea ofertelor / candidaturilorse va prezenta acordul de asociere intocmit si semnat de fiecare asociat in parte.Se va preciza clar in Acordul de Asociere ca nici un asociat nu are dreptul de a parasi asocierea inainte de terminarea contractului., Acest Acord de Asociere va fi legalizat de catre ofertantulcastigator inainte de semnarea contractului si se va preda autoritatii contractante.In oricare dintre situatii, in cazul unei asocieri, in documentele de calificare va fi prezentat acordul de asociere ? model in sectiunea Formulare - care trebuie sa contina cel putin: -lista tuturor asociatilor si partea din contract pe care o indeplineste fiecare-nominalizarea liderului de asociatie-clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului-imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv Neprezentarea acordului de asociere, cu precizarile mentionate, atrage dupa sine descalificarea ofertantilor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 60 puncte, b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: PPret(n) = [pret minim ofertat/pret(n)] x punctajul maxim alocat [60]
Durata de garantie acordata de catre producatorul/producatorii produselor de tamplarie PVC
20
Descriere: pentru ce mai mare durata de garantie acordata de catre producatorul/producatorii produselor de tamplarie PVC acordata se acorda 20 puncte, pentru durata de garantie acordata de catre producatorul/producatorii produselor de tamplarie PVC mai mica decat cea prevazuta la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (durata de garantie(n)/ durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat [20].
Durata de garantie acordata de catre constructor lucrarilor de reabilitare termica executate
20
Descriere: pentru ce mai mare durata de garantie acordata lucrarilor de reabilitare termica executatese acorda 20 puncte, pentru orice alta durata de garantie acordata lucrarilor de reabilitare termica executate mai mica decat cea prevazuta la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (durata de garantie(n)/ durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat [20].
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2012 17:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer