Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii si igienizare partiala imobil arhiva


Detaliu pentru invitatia numarul 328841
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CASA NATIONALA DE PENSII PUBLICE
Numar invitatie: 328841/07.06.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii si igienizare partiala imobil arhiva
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCASA NATIONALA DE PENSII PUBLICECod fiscal: 13574005, Adresa: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Telefon: 021/3169281, , Fax: 0741184616
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020793, telefon: +40 213169281, fax: +40 213169281, persoana de contact: TANASE VASILE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul CNPP din Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020793, telefon: +40 213169281, fax: +40 213169281
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii si igienizare partiala imobil arhiva
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii si igienizare partiala imobil arhiva
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 40, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 400 lei se va constitui in conformitate cu prevederile art 86 alin (1)din HG 925/2006.Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu valabilitatea ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie este conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006, respectivprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea-Formularul 12 A;Declaratie privind neincadrarea in preved. art 181 -Form 12BDeclaratia privind calitatea de participant la procedura-formularul 12E; Declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si bugetul local-Formularul 12C sau1.Certificat valabil de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj)din care sa reiasa ca nu avea datorii in luna anterioara depunerii ofertelor, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, in original sau copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul;2.Certificat valabil privind plata taxelor si impozitelor localedin care sa reiasa ca nu avea datorii in luna anterioara depunerii ofertelor - eliberat de Primaria locala, in original sau copie legalizata sau copie certificata conform cu originalulCertificat de participare cu oferta independenta;Declaratie privind neincadrarea in prev art69^1din HG 925/2006;Persoanele ce detin functii de decizie cu privire la organizarea , derularea sifinalizarea procedurii de atribuire sunt: Ileana Ciutan presedinte, Georgeta Modiga secretar general, Ivona Dumitriu director; Dorian Craciunel sef serviciu;Vasile Tanase referent de spec sup;Iulica Tudor consilier; Savin Mitranescu consilier; Marin Budulac consilier. Certificat constatator, conform cu originalul, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata, in original sau copie legalizata sau copie certificata conform cu originalulOfertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea Certificatului constatator in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii GeneraleFormularul B2 Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie conforma cu originalul documente edificatoare semnate de autoritati competente pentru sustinerea datelor inscrise in formular.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor prestari in ultimii 3 aniformularul 12D, -lista principalelor echipamente pentru indeplinirea contractuluiformularul 12 H implementarea sistemului de calitateCertificat ISO 9001/2000 in copie certificata conform cu originalul, protectia mediuluiCertificat ISO 14001/2000 in copie certificata conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata integral in SEAP si site-ul www.cnpas.org
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 09:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer