Achizitie publica - Lucrari de reparatii si igienizari cladire administrativa la SELC Jibou
Detaliu pentru invitatia numarul 320422
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320422/20.02.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii si igienizari cladire administrativa la SELC Jibou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSNTFC "CFR CALATORI" S.A.Cod fiscal: RO 11054545, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021/319.24.28, Fax: 021/3.19.24.28
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Avram Iancu, nr.17, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400117, telefon: +40 264594728, fax: +40 264594728, persoana de contact: STFC CLUJ
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul STFC Cluj : Cluj-Napoca, Piata Avram Iancu, nr.17, etaj 3.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii si igienizari cladire administrativa la SELC Jibou
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii si igienizari cladire administrativa la SELC Jibou.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 420, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofert.tb sa constit gar.de particip in suma de 4200 lei val pe toata per de valab a of. Gar.de part se exprima in lei si va fi constit prin: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asig;OP in contul RO66 BPOS 1340 7993 968RON03 deschis la Banc Post, Ag Avram Iancu, cu cond confirm de banca pana la data deschi ofertelor;Pe OP este oblig mentionarea nr proc.pt care se constituie;scrisoare de garantie bancara in favoarea autorit contract ? orig.;Scrisoarea de gar banc se va intocmi respectand strict modelul prevazut in Sect Formulare.Dov constit gar de particip tb sa fie prezent cel mai tarziu la data si ora stab pt deschid of, cf art. 86, al.6 din HG 925/2006.Of care nu sunt insotite de dovada constit gar de partic vor fi respinse.Autorit contrac.are dreptul de a retine gar pentru partic, of pierzand suma constit, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urm situatii: revoca of in peri. de valab.a acesteia;fiind declarat castig.proc., refuza sa semneze ctr in termenul stab.;fiind declarat castig proc, nu constit.gar de buna executie a ctr.Gar de partic constit de op ec a carui of a fost stab ca fiind castig, se va restitui numai dupa semnarea ctr.de ach .Gar.de part, constit de catre of a caror of nu a fost stab castig, se restit de aut contr. dupa semnarea ctr.de ach. publ cu ofert.a carui of a fost desemnata castig, dar nu mai tarziu de 3 zile lucr de la data expirarii per de valab a of. Se vor respecta prevederile art.278^1 din OUG 34/2006.Rest gar de partic se va face in baza cererii transmise in orig, de catre of la sediul autorit contract (Form.M din sectiunea Form.) in termen de 3zile lucr.de la data indepl.cond.de restit mentionate in alineatele anter.
Garantie de buna executie
Gar.de buna executie a ctr.de lucrari: 5% din val de atribuire a contr. Modul de constit. a gar.de buna exec a ctr.de lucrari: Gar de buna exec va fi constit: -fie prin deschiderea de prestator a unui cont de gar de buna exec, cu o depunere initiala de 0, 5% din val contr, urmand a fi alimentat lunar prin retineri succesive de 4.5% din val fiec facturi, pana la constit integrala a gar, sau prin orice alta modalitate prev de lege. Prestatorul se obliga sa mentioneze pe fiec factura contul de garde buna exec.Cf HG 1045/2011 de modif a prev art.90, al.3 din HG 925/2006, contractantul are oblig de a deschide contul de gar de buna exec distinct la dispozitia autor contrac, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contract;
-fie printr-un instrument de garantare, cf art.90, alin(1), din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neprezentarea documentelor de calificare in conformitate cu solicitarile cuprinse mai jos atrage dupa sine descalificarea ofertantului. Documentele vor fiprezentate in conformitate cuart. 5 din Ordinul 509 al presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie, publicat in Monitorul Oficial nr. 687/28.09.2011.In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.a) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa, in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor inclusiv daca se solicita valori si cantitati.b) In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alineatul a) ofertantul castigator are obligatia de a prezenta/completa, certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, respectand termenul prevazut, darnu mai tarziu de incheierea raportului procedurii de atribuire..- Situatia personala a ofertantului1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original , copie legalizata, sau copie lizibila ?conform cu originalul?.Nota: Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original , copie legalizata, sau copie lizibila ?conform cu originalul?.Nota: Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, si sa respecte prevederile OG nr.92/2003, privind Codul de Procedura Fiscala, republicat, cu modificarile si completarile ulterioare.5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน ( evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? in original.Precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt : Director-Vasile Secara, Contabil Sef-Marta Albu, Sef Divizie Exploatare-Gabriel Protopopu6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, completata in conformitate cu Anexa : ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? din Sectiunea Formulare . Pentru persoane juridice romane: 1. Certificat constatator, in original , copie legalizata, sau copie lizibila ?conform cu originalul?, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, sau de inregistrare/atestare , ori apartenenta profesionala , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ( documentul se va prezenta in copie , anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a.) Ultimul bilant contabil ;b.) Declaratie privind media cifrei de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani;Cerinta solicitata: minim 420.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)lista a princ lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indepl.a obligat, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autorit contrac sau clienti privati; b)decl pe proprie raspundere ref la personalull tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de partic.a fost obtinut de catre ofert, in special pt asig controlului calitatii ? in orig;c)decl ref la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor respons.pt executia lucrarilord)decl ref la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? in orig)decl.privind masurile de prot.a mediului carese pot aplica in timpul indepl.ctr.f.)decl ref.la utilajele, instal echip.tehnice de care dispune op ec.pt indepl.ctr.de lucr. Se vor prezenta, in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei, certificate care atesta implementarea sistemului de management alcalitatii SR ENISO 9001:2008, sau echivalent.- Standarde de protectie a mediuluiSe vor prezenta, in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei , certificate care atesta implementarea sistemului de management de mediu SR ENISO 14001:2005, sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se va descarca integral de pe sit-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.02.2012 12:08