Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii si igienizari interioare (holuri, case de scari, grupuri sanitare, spatii tehnice) aflate in imobilele B.N.R. din str. Doamnei nr. 8 si str. Lipscani nr. 16


Detaliu pentru invitatia numarul 324451
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Banca Nationala a Romaniei
Numar invitatie: 324451/20.04.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii si igienizari interioare (holuri, case de scari, grupuri sanitare, spatii tehnice) aflate in imobilele B.N.R. din str. Doamnei nr. 8 si str. Lipscani nr. 16
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBanca Nationala a RomanieiCod fiscal: R 361684, Adresa: str. Lipscani, 25, Bucuresti, Telefon: 0311.32.32.22, Fax: 0213.11.01.62
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Doamnei nr. 8, Bucuresti, Romania, cod postal: 030051
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B.N.R. str. Lipscani nr. 16, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Politica monetara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii si igienizari interioare (holuri, case de scari, grupuri sanitare, spatii tehnice) aflate in imobilele B.N.R. din str. Doamnei nr. 8 si str. Lipscani nr. 16
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de reparatii, igienizari, reparatii tamplarie, vopsitorii, etc. pentru a reda un aspect civilizat zonelor deteriorate aflate in cele doua imobile
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 350, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7.000 lei.Gar pt particip va fi valab minim 100 de zile de la data limita de depunere a of.Gar se constituie prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asig, care se prez in original, in cuantumul si pt per prevazuta. Gartrebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa mentioneze: 1. modul in care se va executa gar, respectiv: - neconditionat, respectiv la prima cerere a benef, pe baza decl acestuia cu privire la culpa pers garantate; sau- conditionat, respectiv dupa constatarea culpei pers garantate, in conf cu ctr garantat;2.sitin care BNR va putea sol execut gar, respectiv: -isi retrage oferta in peri de valab; -oferta sa fiind stab castig, nu constituie gar de buna executie in per de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr;
-oferta sa fiind stab castigatoare, refuza sa semneze ctr de achizitie in per de valab a ofertei;
-contestatia depusa a fost respinsa de CNSC, cf prev art. 2781 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 2 ani de la semnarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor. Pentru lucrarile executate se va retine, din valoarea fiecarei facturi (fara TVA), o garantie de buna executie de 10%.Garantia de buna executie va fi virata intr-un cont de garantie ce va fi deschis de catre operatorul economic si va fi comunicat, in scris, autoritatii contractante in termen de 5 zile de la semnarea contractului, cu respectarea prevederilor HG 1045 din 19.10.2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea -Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006, completata in conformitate cu Formular A - Sectiunea FORMULARE;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ofertantul care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006.Se vacompleta Formular B ? Sectiunea FORMULARECertificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetul general consolidat al statului, emis de Administratia Finantelor Publice care sa ateste inexistenta de obligatii restante;Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de organismele competente ale Administratiei Publice Locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante; Certificatele se vor prezenta in original sau in copii conforme cu originalul.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare la licitatii-Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.1 din Ordinul ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatuluide participare la licitatii cu oferta independenta completata in conformitate cu Formular C - Sectiunea FORMULAREDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006Seva completa Formular D ? Sectiunea FORMULAREIncadrarea in situatiaprevazutala art. 691 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante, implicate in procesul de organizare, derulare si finalizare a procedurii: Comisia de evaluareEugen Constantin TeodorescuValentin UrlanIon MedrihanAndrei DragosMariana DumitrescuMembri inlocuitoriGeorge Adrian RatoiuEraclia Gabriela LeusencoCristiana CretulescuCristian MisuAdrian Dumitrescu Persoane juridice/fizice romane1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorieEliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: a)obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;In xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Ofertantul castigator va prezenta autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, certificatul contatator in original sau copie legalizataCerinta obligatorie.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie.Rezultatulexercitiului financiar la 31 decembrie 2010Se va completa Fisa de informatii generale ? Formular E - Sectiunea FORMULARE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari de reparatii si igienizari executate in ultimii 5 ani. Se va completa Formular F - Sectiunea FORMULARE, Fise de informatii privind experienta similara in executarea de lucrari de reparatii si igienizari, conform categoriilor de lucrari mentionate in caietul de sarcini ? Sectiunea II; fisele de informatii vor fi insotite de contracte cu anexe, de recomandari din partea beneficiarului si de orice alte documente care sa certifice executia de lucrari similare cu lucrarile care fac obiectul prezentei proceduri. Se va completa Formular G - Sectiunea FORMULARE.Original sau copii conforme cu originalul, cu semnatura si stampila conducatorului societatii. In cazul in care documentele nu sunt in limba romana se va prezenta o traducere autorizata., Declaratie referitoare la personal tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare l-a obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii; informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; aceste persoane vor prezenta palmaresul propriu de realizari sub forma de CV.Se va completa Formular H ? Sectiunea FORMULAREOfertantul va asigura personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului., Daca este cazul se va completa Formularul I, cu subcontractantii si specializarea acestora. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita datele de identificare a subcontractantilor si partile din contract care se vor indeplini de catre subcontractanti. Contractantul va prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul prealabil, scris al autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Ofertantul va prezenta un certificat valabil prin care i se atesta faptul ca are implementat sistemul de calitate ISO 9001, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Se va prezenta o copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului., Ofertantul va prezenta un certificat valabil prin care i se atesta faptul ca are implementat sistemul de management de mediu ISO 14001/2005 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Se va prezenta o copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 16:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer