Achizitie publica - Lucrari de reparatii si instalare sistem de climatizare
Detaliu pentru invitatia numarul 353577
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353577/10.09.2013
Denumire contract: Lucrari de reparatii si instalare sistem de climatizare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 0461 BUCURESTICod fiscal: 4204224, Adresa: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti, Telefon: 021/2087725, 021/4106550 int 1644, 1645, Fax: 021/2087761, 021/2087738
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti, Romania, cod postal: 013893, telefon: +40 2120877772, fax: +40 212087738/61, persoana de contact: Stanciu Angela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii si instalare sistem de climatizare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii si instalare sistem de climatizare
II.1.6) CPV: 45331200-8 - Lucrari de instalare de echipament de ventilatie si de aer conditionat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 612, 551.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 12.000, 00 lei, cf art43(1)alin 2 lit.a) din OUG 34/2006. Se exprima in lei si va fi valab 100 zile (90 zile term de val al ofertei + 10 zile), de la data limita stab pt dep. ofertelor. Se constit cf art 86 din HG 925/2006: instrument de gar emis de o soc bancaraori de o societate de asigurari;2)Virament bancar in contul autoritatii contract: in contul RO03TREZ7015005XXX000145, deschis la Trez Sect 1 (cod fiscal UM 0461 Bucuresti: 4204224).OP-ul reprezentand gar de part va fi depus, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Dovada constituirii gar de part va fi prezentata in original, la vedere, in cazul in care aceasta se prezinta sub forma unui instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, iar pentru virament bancar cu conditia confirmarii acestuia de catre organismul mai sus mentionat. Aceste dovezi se prezinta pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care ofertantul, odata cu depunerea of, prezinta doc(cf prev. Legii nr.346/2004) care-i dovedesc incadrarea in categoria IMM, atunci acesta va constitui gar de part la jumatate din val. mentionata. Gar de partic poate fi constit si in alta moneda decat in lei, la un curs de reconv afisat de BNR, la data publicarii invit de partic.Of va fi resp daca nu este insot de gar de partic in cuant, forma si avand per de valab solic. Aut contr are dreptul de a retine gar de partic cf. art 87, alin 1 din HG 925/2006. In cazul unei contest, in mas in care CNSC resp contest ca nefond, aut contr va retine contestat din gar de partic 4.392, 55 lei, cf. art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar de buna exec a contr de lucrari va fi de 10 %(5% in cazul in care ofertantul, odata cu dep of, prez doc, cf prev Legii nr. 346/2004, cu modif si comp ult, care-i dovedesc incadrarea in categIMM) din val contr de lucrari fara T.V.A.- Modul de constit a gar de buna exec a contr de lucrari: conform art. 90, alin. (1) si (3) din H.G. nr. 925/2006): ?Instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o societate de asigurari;?Prin retineri succesive din val facturilor de lucrari, emise pe baza sit de lucrari acceptate de unit achizit. Pt constit gar de buna exec, contractant are oblig de a deschide la unit Trez Statului din cadrul org fiscal competent in admin acestuia un cont de diponibil distinct la dispozitia autorit contract (cf art.1 din H.G. nr. 1045/2011). Suma initi care se dep de catre contractant in contul de disp astfel deschis, va fi de 0, 5% din val contract. Pe parcursul indepli contract, aut contract urmeaza sa alim acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept gar de buna exec in doc de atribuire. Achizit va instiinta executantul despre varsamantul efectuat, precum si de destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Executantul are oblig de a constitui gar de buna exec a contractului in maximum 5 zile lucratoare de la data intrarii in vigoare a acestuia.Achizitorul va dispune: - elib a 70% din val gar de buna exec, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim, in termen de 14 zile de la data incheierii proc verbal de receptie la terminarea lucrarilor;
- restul de 30% din val gar, la expirarea perioadei de gar a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitateaFormular 12A;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: formular 12BIncadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d) si anume: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.ATENTIE: Daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura: formular 12C.- Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta: Formular 12D.- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: formular 12EOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Raducu Gheorghe Stancu, Dobre Catalin si Cristescu Maria.- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) pentru persoane juridice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic.- Fisa de informatii generaleFormular 4. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea lucrarilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Acest lucru va fi subliniat pe certificat. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu inscrisul ?conform cu originalul?, cu mentiunea ca in cazul in care firma va fi declarata castigatoare, se angajeaza sa depuna documentul mai sus mentionat in original sau copie legalizata.Cerinta obligatorie pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani, conform art. 188, alin. 3, pct. a) dinO.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Formular B3: o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., 2. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Se va depune o declaratie cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari, dupa caz, insotita de: - CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului;
- copii ale diplomelor de absolvire a cursurilor de specialitate., 3. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Formular B5., 4. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Formular B4., 5. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora.Formular 12G. 1. Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului.Prezentarea certificatului ISO 14001:2001 sau certificate echivalente, in termen de valabilitate, prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul., 2. Informatii privind asigurarea calitatii.Certificate privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2008 sau certificate echivalente in termen de valabilitate, prezentate in copie cu mentiunea conform cu originalul. Se vor admite si certificari in curs de implementare. In acest caz, solicitam prezentarea raportului de audit in urma caruia s-a dat aviz favorabil in ceea ce priveste sistemul de calitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.09.2013 13:40