Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii si intretinere constructii si instalatii sanitare si termice


Detaliu pentru invitatia numarul 330485
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof. Dr. Octavian Fodor" Cluj
Numar invitatie: 330485/26.06.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii si intretinere constructii si instalatii sanitare si termice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof. Dr. Octavian Fodor" ClujCod fiscal: 4354523, Adresa: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.596414, Fax: 0264.455995
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400158, telefon: +40 264596414, fax: +40 264455995, persoana de contact: Florin Ioan Crisan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Institutului de Gastroenterologie Hepatologie Prof Dr. O Fodor, Cluj Napoca, str. Constanta nr. 5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii si intretinere constructii si instalatii sanitare si termice
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii si intretinere constructii si instalatii sanitare si termice conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 684, 083.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Garantia de participare este in cuantum de 73600 lei- Forma de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor.- In conditiile respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma, conform art. 278' alin 1, lit b din OUG 34/2006, respectiv 7464.08 lei- Contul pentru garantia de participare: RO21TREZ2165005XXX006902
Garantie de buna executie
GBE 10% din val fara TVA a contra;se const prin instr de garantare emis in cond legii de o soc banc sau de o soc de asig, care devine anexa la contract.GBE se poate const si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are oblig de a deschide la unitTrezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la disp aut contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indepl contractului, aut contr urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stab drept gar de buna exec in docum de atrib.Aut contrac va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in fav contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea unei declaratii privind neincadrareain situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 ? form. Nr. 3Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (bugetul consolidat), precum si impozitele si taxele locale, care vor demonstra situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.3. Se solicita prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - form. Nr. 94, Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea ofertei in prevederile art. 69 ' din OUG 34/2006 ? form nr. 10Persoanele cu functie de decizie in cadrul institutului sunt ?- Managerul - Dr. Mlesnite Mihai Adrian- Sef Birou Tehnic ? Ing. Rusu Constantin- Birou Achizitii Publice Contractare Jr. Nechifor Alina, Ec. Bencze Eva Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala si Teritoriala (pt pers fizice juridice romane) documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit (pt pers fizice straine)- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, societatea desemnata castigatoare va preyenta, pentru conformitate documentukl in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: . Ultimul bilant cu stampila si semnatura reprezentantului legal, inregistrat de organele competente.2 Declaratie privind cifra medie de afaceri pe domeniul de activitate pe ultimii 3 ani de cel putin 825000 lei si se va lua in calcul cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, astfel: - cursul mediu anual din 2009 pentru 1 euro = 4, 2373 lei- cursul mediu anual din 2010 pentru 1 euro = 4, 2099 lei- cursul mediu anual din 2011 pentru 1 euro = 4, 2379 lei. Informatii generale ? form. Nr. 4
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara- cel putin o recomandarede la o unitate similara precum si copii ale paginilor relevante de pe cel putin un contract incheiat pentru lucrari similare care sa se confirme executarea de lucrari in valoare de cel putin 460510.46 lei fara tva.Declaratie privind lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani3.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform formularului atasat4. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personal 1 Cerificate privind implementarea managementului calitatii ISO 9001:2001, 14001:2004, sau echivalent pentru societatea ofertanta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP sau de la sediul institutului
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 16:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer