Achizitie publica - Lucrari de reparatii si intretinere drumuri auto forestiere
Detaliu pentru invitatia numarul 329437
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329437/13.06.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii si intretinere drumuri auto forestiere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Publica Locala a Padurilor Piatra Craiului R.A.Cod fiscal: RO 19113639, Adresa: Str Postavarului Nr 5 Zarnesti, Jud Brasov, Zarnesti, Telefon: 0268223007, Fax: 0268223007
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Postavarului Nr 5 Zarnesti, Jud Brasov, Zarnesti, Romania, cod postal: 505800, telefon: +40 268223007, fax: +40 268223007, persoana de contact: Ionut Sorin Banciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul RPLP PIATRA CRAIULUI RA, Judet Brasov, Oras Zarnesti, strada Postavarului, nr. 5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administrare fond forestier proprietate publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii si intretinere drumuri auto forestiere
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de reparatii si intretinere drumuri auto forestiere aflate in administrarea RPLP PIATRA CRAIULUIRA
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 164, 970 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumgarantiei de participare este de 2475 ron, (cu resp.art. 85, H.925/2006), perioada de valabilitate a acesteia este de 90 zile (de la data limita de depunere/primire a ofertelor).Se poate constitui conf. art. 86 din H.925/2006 astfel: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (se prezinta in original);
- prin depunere la sediul AC: a unui ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, saua unei sume in numerar.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conf. prev. art. 278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Se constituie in procent de 5% din valoarea contractului fara TVA, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din facturile emise de executant aut. contr., in conf, cu H.925/2006, art. 90, alin. 1 si 3 cu modif. si compl. ulterioare. in acest caz contr. are oblig. de a deschide un cont distinct la disp. aut. contr. iar suma initiala care se depune de catre acesta la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea ? formular tip in sectiunea Formulare; Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, in cazul depunerii unei oferte in asociere, fecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazuldepunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevzute la art. 181 din OUG 34/2006 - formular tip in sectiunea Formulare.3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - formular tip in sectiunea Formulare.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular tip in sectiunea Formulare.5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006 - persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? Ing. Rozoera George Gabriel, Director Economic ? Barbu Marieta, Membrii comisiei de evaluare a ofertelor: Ing. Zamfir Ioan, Cons. Jur. Vasii Catalin, Tehn. Chelmea Mirela, Contabil Tamas Elena, Resp. achiz. Nagy Alina. Comisia de evaluare are drept membrii de rezerva pe: Contabil Garbacea Gabriela, Ing. Banciu Ionut si Ing. Toader Alin.6. Certificatul privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale la care este arondat operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.7. Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN.) - se poate prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.pentru persoane juridice straine - se vor depune documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Experienta similara-Se va completa Formularul tip, precum si prezentarea a cel putin un contract similar cu val.de cel putin 164970 lei(fara TVA)in copie, proces verbal de receptie la termin.lucrarilor (copie), recomandare a beneficiarului lucrarii (copie)., Cerinta 2. Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialiate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Persoanele propunse pot fi angajati proprii sau colaboratori. Se solicita cel putin un responsabil cu controlul calitatii CQ., Cerinta 3. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesioanala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Ofertantul trebuie sa aiba in componenta personalul necesar pentru indeplinirea contractului (angajati proprii sau colaboratori) respectiv : - sef santier cu experienta profesionala dovedita prin participarea in cel putin un contract de lucrari similare ; - responsabil tehnic cu executia atestat MDRT pt. domeniul II., Cerinta 4. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Nota: Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului: copii carti de identitate pentru mijloace de transport, copii facturi pentru utilaje., Cerinta 5. 1 Statie de sortare agregate de balastiera: cu autorizatie de mediu si raport de inspectie valabilil privind activitatea de extractie a pietrei pentru constructii, zdrobirea si spargerea pietrei, extractia pietrisului si nisipului.In cazul in care ofertantul nu detine in proprietate statie de sortare agregate de balastiera ? necesara pentru indeplinirea contractului trebuie sa prezinte un contract de furnizare produse de balastiera., Cerinta 6. Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontracteze. In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art.11 din HG. 925, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractar, din care sa reiasa clar partea pe care doreste sa o subcontracteze, conform art. 188 alin. 2, din OUG 34/2006. 1. Of trebuie sa detina un certif emis de organisme independ acreditate care atesta resp standard de asig a calit-Certificat ISO 9001/2001 in domeniul exec lucrarilor de constr drumuri sau alte docum echiv acceptate.2. Of trebuie sa detina un certif emis de organisme indep acreditate care sa ateste implement si mentinerea unui sistem de manag de mediu - Certif ISO 14001/2005 in dom exec lucrar de constr drumuri sau alte docum echiv acceptate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Pentru cea mai scazuta dintre valorile ofertelor, se acorda punctajul maxim; pentru alta valoare punctajul se acorda astfel: P n=(valoare minima/valoare n)x punctaj maxim alocat
Termen de executie
20
Descriere: Termen de executie (minim 1 luna-max 4 luni). Algoritm de calcul: Pentru cea mai mica durata de executie a lucrarilor se acorda 20 puncte. Pentru alta durata punctajul se acorda astfelPunctaj n=(termen minim/termen n)xpunctaj maxim acordat
Termen de garantie
10
Descriere: Termen de garantie (min. 12 luni - max. 36 luni). Algoritm de calcul: Pentru cea mai mare durata de garantie a lucrarii se acorda 10 puncte. pentru alta durata de garantie punctajul se acorda astfel: Punctaj n= (termen n/termen maxim)x punctaj maxim acordat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, sau de la sediul AC
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 17:29