Achizitie publica - Lucrari de reparatii si intretinere drumuri pietruite din orasul Negresti Oas
Detaliu pentru invitatia numarul 345339
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345339/15.04.2013
Denumire contract: Lucrari de reparatii si intretinere drumuri pietruite din orasul Negresti Oas
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Negresti OasCod fiscal: 3963951, Adresa: str. Victoriei nr. 95-97, Negresti-Oas, Telefon: +40 261854845, Fax: +40 261854845
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei nr. 95-97, Negresti-Oas, Romania, cod postal: 445200, telefon: +40 261854845, fax: +40 261854845, persoana de contact: keresztszegi niculina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Victoriei nr. 95-97, Negresti-Oas, Romania, cod postal: 445200, telefon: +40 261854845, fax: +40 261854845, persoana de contact: keresztszegi niculina
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii si intretinere drumuri pietruite din orasul Negresti Oas
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: vor fi executate lucrari de reparatii si intretinere la drumurile pitruite din orasul Negresti Oas, jud Satu Mare, conform specificatiilor din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 328, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare la licitatie este de: -66.000 lei sau 33.000 lei in situatia in care ofertantulintra in categoria Intreprinderilor mici si mijocii.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egalacuperioada de valabilitate a ofertei, care estede90 de zile si incepe sa curga de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: in conditiile art 86 alin 1 din HG nr. 925/2006Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile. Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; (b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti; (c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. (d) in cazul in care ofertantul depune contesta?ie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati necondi?ionat autorita?ii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art. 278 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.in cazul garantiei de buna executie constituita in valuta se va avea in vedere cursul oficial leu/valuta BNR din ziua limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA sau 5% in sistuatia in care ofertantul intra in categoria IMM. Aceasta se constituie fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract fie prin retineri suscesive din facturile de plati. In acest caz contractantul are obliga?ia de a deschide un cont la dispozi?ia autorita?ii contractante, la Trezoreria statului in conformitate cu prevederile HG 1045/2011. Suma ini?iala depusa in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pre?ul contractului.Garantia de buna executie se restituie in procent de 70% in termen de 14 zile de la data inceheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, iar 30% din valoarea garantiei de buna executie se restituie in termen de 14 zile de la data receptiei finale dupa expirarea perioadei de garantie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati neceare pentru evaluarea cerintelorI. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din O.U.G. 34/2006 - Formular 1 din Sectiunea Formulare. In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, va fi completat si prezentat de fiecare asociat indiferent de ponderea din contractceva fi indeplinita de acesta. Acest formular va fi prezentat si de catre tretul sustinator, daca este cazul.II. Declaratie privind neincadrareain situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006. - Formular nr. 2 din Sectiunea Formulare- La declaratie vor fi anexate certificate din care rezulta ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie conform cu originalul: a) a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;b) a impozitelor si taxelor locale ;(certificate- tip emise de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident).Documentele vor fi prezentat in original, copie legalizat sau copii certificate cu originalul.In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, va fi completat si prezentat de fiecare asociat indiferent de ponderea din contractceva fi indeplinita de acesta. Acest formular va fi prezentat si de catre tertul sustinator, daca este cazul, si se va referii la neindeplinirea conditiilor prevazute de art 181 lit a, c1, d din OUG nr. 34/2006III. Declaratie privind calitatea de participantFormular nr. 3 din Sectiunea FormulareOfertantul ramane direct raspunzator in fara Autoritatii contractante de indeplinirea contractului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, Declaratia privind calitatea de participant va fi prezentat de fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinit de acesta.IV. Certificat de participant la proceduracu oferta independenta potrivit O. Nr. 314/2010Formularul nr. 4 din sectiunea formulareDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 . Formular nr. 5 -, din Sectiunea Formulare Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator nu trebuie sa aiba membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autroritatii contractante, respectiv cu- Primar ? Fedorca Aurelia- Viceprimar ? .Cicio Ioan- Secretarul- Grigoras Ioan- Contabil sef ? Fabian Floare- Oficiul Juridic ? Silaghi Liliana- Birou achizitii ? Keresztszegi Niculina-Consilieri locali: Marincas Gheorghe, Ardelean Adrian Eugen, Miclaus Mihai, Jurge Cristian Remus, Gambra Ioan, FaneaIoan Constantin, ,Lohan Vasile, Ciocan Ioan, Berinde Gianny Catalin, Hotca Ioan, Moisa Petre, Pop Gheorghe Viorel, BigMihai, Codre Ioan, Sarca Ioan, Savu Mihai.Aceasta declaratie va fi prezentata atat de tertul sustinator, daca este cazul, cat si de subcontractant Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de ORC. Obiectul contractului va trebui sa aibe corespondent in codul CAEN, autorizate a fi desfasurate, din certificatul emis de ORC.Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.entiunile din certificatul constator prezentat prebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri fiecre asociat trebuie sa depuna Certificatul constatator care se indeplineasca cerintele de mai sus.In cazul ofertantului situate pe primul loc, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorul economic trebuie sa prezinte dovada situatiei economice si financiare de care dispune pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat: 1. Ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani de cel putin 4.700.000 lei, (cumulativ in cazul asocierilor de operatori economici sau pentru un singur operatoreconomic daca prezinta oferta singur). In cazul in care, ofertantul nu are bilant pentru acesti ani, deoarece a fost infiintat ulterior, cifra medie de afaceri se va raporta la anii in care a avut obligatia depunerii bilantului contabil. Operatorul economic poate demonstra nivelul cifrei de afaceri inafara bilantului contabil, cu orice alte documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator nu poate prezenta aceste documente. Echivalentul EURO pentru cifra de afaceri se va raporta la un curs mediu/anual comunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informa?ii privind Experienta similaraLista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani, care vor contine valori, perioade si beneficiar, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti private, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale. Operatorii economici pot prezenta un contract similar sau maxim 4 contracte similare a carorvaloare cumulata sa fie minim d 500.000 lei.Lista cu principalele contracte similare va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat, al cadrelor de conducere si personalul de specialitate implicat exclusiv in indeplinirea efectiva a contractului., O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Lista utilajelor trebuie sa cuprinda cel putin: - autocisterna- autograder- cilindru compactor- miniexcavatornu mai mare de 5t, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin:
? cate un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii de drumuri si poduri? cate un responsabil CQ atestat in domeniul constructii de drumuri si poduri? un sef santier inginer/subinginer CFDP
Formularul privind personalul angajat in contract va fi insotit de actele doveditoare privind indeplinirea cerintelor mai sus formulate(atestate, certificate, diplome de studii, legitimatii, decizii de numire sau orice alte documente relevante. Standarde de asigurare a calita?iiOfertantul va face dovada implementarii si mentinerii unui sistem al calitatii, in domeniul activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 sau echivalente.Document prezentatpentru a fi considerat calificat: CertificatISO 9001 privind Sistemul de Management al Calitatii, sau echivalent, Standarde de asigurare a unui sitem a protectiei mediuluiCertificatISO 14001 privind Sistemul de Management de Mediu, sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 14:11