Achizitie publica - Lucrari de reparatii si intretineri drumuri si strazi comunale, Comuna Remetea, judetul Harghita
Detaliu pentru invitatia numarul 339492
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339492/15.11.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii si intretineri drumuri si strazi comunale, Comuna Remetea, judetul Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA REMETEACod fiscal: 4367655, Adresa: P-TA CSERES TIBOR NR.10, Remetea, Telefon: 0266352101, Fax: 0266352102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CSERES TIBOR NR.10, Remetea, Romania, cod postal: 537250, telefon: +40 266352101, fax: +40 266352102, persoana de contact: ELEMÉR LACZKO;-ALBERT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Remetea, cu sediul in P-ta cseres Tibor Nr.10, Remetea, judetul Harghita, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii si intretineri drumuri si strazi comunale, Comuna Remetea, judetul Harghita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unor lucrari de reparatie ale drumurilor si strazilor comunalesituate pe teritoriul administrativ al comunei Remetea ? intravilan si drumuri de exploatare situate in extravilan. Executarea lucrarilor se va face in conformitate cu listele de cantitati de lucrari care fac parte integranta din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45233160-8 - Drumuri si alte suprafete pietruite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare ?7000 RON se constituie conf. art.86 din HG nr. 925/2006, art. 431 si 278^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin: 1.Scrisoare de garantie emisa de o banca sau societate de asigurari (Formular 15) sau orice mijloc de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, in original2.Virament bancar in contul RO28TREZ3535006XXX001336 al Comunei Remetea, Trezoreria Gheorgheni. Prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind sprijinirea IMM sunt aplicabile. In acest caz, ofertantii(precum ?i asociatii) au obligatia de a atasa Formularul nr. 16 (Declaratie IMM) completat. Termenul de valabilitate este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Orice oferta garantata pe o perioada mai scurta va fi respinsa. Garantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti. Garantia de participare se retine, daca: a) Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia.b) Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a oferteisi oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.c)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. d) In cazul depunerii unei contestatii la CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia respectiva. Garantia de participare aferenta ofertei castigatoare se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie, iar cea aferenta ofertelor necastigatoare dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Este 5% din pretul contractului se constituie prin: -Un instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara sau de o societate de asigurari(art. 86 alin.2?4 din HG nr.925/2006) sau prin scrisoare de garantie (Formular nr. 17)-Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale: in acest caz se vor respecta prevederile HG nr. 1045/2011.Contractantul deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la o unitate a Trezoreriei statului la care depune suma initiala de minim 0, 5 %din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat si despre destinatia lui. Restituirea garantiei de buna executie se va face conformart.92alin.4 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1.Completare formular specific situatiei personale a ofertantului: FORMULAR 1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat.Cerinta nr.2 Neincadrarea in cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006: Completare si semnare FORMULAR 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G.nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006.-Prezentare: Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa indeplinirea datoriilor fata de bugetul general consolidat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele conf. Ordinului 509/2011, Certificat privind taxele si impozitele locale din care sa reiasa indeplinirea datoriilor fata de bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun oferteleIn caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat.Inregistrarea de datorii restante scadente catre bugetul general consolidat sau bugetul local atrage respingerea ofertei. Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata a acestora.Cerinta nr.3.Evitarea conflictului de interese: Completare si semnare FORMULAR 3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Laczko; - Albert Elemer, primar, Bakos Edit, contabil-?ef, Roman Balint, secretar, membrii comisiei de evaluare: Bakos Edit, contabil-sef, Bakos Szabolcs, cosnilierul primarului, Nagy Eniko, referent, responsabil achizi?ie. Bugetul autoritatii contractante este aprobat de catre Consiliul Local Remetea, compus din urmatoarele consielieri locali: Bakos Jo;zsef, Albert Sandor, Asztalos Ladislau, Bakos Balazs, Balazs-Kercso; Janos, Cziko; Dezso, Laszlo;-Ilona Geza, Mastaleriu Elisabeta, Mincsor Erzsebet, Nagy Arpad, Pal Emil, Pal Gheorghe, Portik Erzsebet-Edit, Puskas Imre, Szabo; Csaba.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat .Incadrarea oricaruia dintre asociati sau sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.Cerinta nr.4.Participarea cu oferta independenta: Completare si semnare FORMULAR 4 Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat.Cerinta nr.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Completare Formular nr. 5.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti.Atentie!Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant subcontractant. Cerinta nr.1.Obiectul de activitate corespunzator obiectului procedurii: Certificat constatator emis de ORC (cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertei), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operata in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN al ofertentului din certificatul constatator emis de ORC (Lucrari de drumuri).Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??.De la ofertantul clasat pe locul I, inaintea comunicarii rezultatului se va solicita prezentarea documentului in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele straine, document echivalent din care sa rezulte apartenenta din punct de vedere profesional si obiectul activitatii identic cu obiectul contractului, insotite de traduceri autorizate in limba romana.In caz de asociere se asigura de catre fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind situatia economico-financiara a) cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 800.000 lei. Se solicita ca cifra de afaceri sa vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici.In caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ.Se solicita prezetnarea bilantului contabil pentru ultimii trei ani vizat si inregistrat la organul competent in copie lizibila si cu stampile si semnaturi lizibile pentru ?conform cu originalul? Persoanele juridice straine: Se prezinta bilantul contabil pentru ultimii trei ani vizat inregistrat la autoritatea competenta in tara respectiva, sau documente echivalente prezentate in traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Experienta similara profesionala a ofertantului: Declaratia privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? socotiti de la data stabilita pentru depunerea ofertelor care sa contina maxim 2 contracte similar ca natura si complexitate, in valoare cumulata de minim 800.000 lei. In caz de depunere a ofertei de catre un grup de operatori economici cerinta se va indeplini prin luarea in considerarea a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta 1.Experienta similara profesionala a ofertant(continuare): Completare si prezentare Declaratie Formular nr. 7 Declaratia va prezenta perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari precum si calificativul obtinut pentru realizarea lucrarilor.Realizarea lucrarilor va fi dovedita prin prezentarea Procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, procese verbale de receptie partiala sau procese verbale de receptie finala in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul din care sa rezulte valoarea de executie receptionata sau prin documentul constatator emis de autoritatea contractanta in conf.cu art. 181ind.1, lit c din OUG 34/2006 si art. 971 din HG 925/2006. Pentru calcului echivalentei lei/alta moneda se va utiliza cursul mediu anual comunicat de BNR pt.fiecare an. In caz de depunere a ofertei de catre un grup de operatori economici documentele de mai sus se prezinta de catre fiecare asociat., Cerinta nr.2. Capacitate profesionala - Informatii privind personalul de specialitate Cerinte minime: Asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari: - 1 Responsabil tehnic cu executia si un sef punct de lucru., Cerinta nr.2. Capacitate profesionala(continuare): Informatii privind personalul tehnic de specialitate (Form.nr9) de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, cu certificari, CV-uri (Form. Nr.10) ale persoanelor responsabile cu indeplinirea contractulu. Pentru dovedirea informatiilor se solicita: -copia contractelor de munca, contractelor de colaborare, angajamente etc. - copia diplomelor de studii, certificatelor, atestarilor; - CV-uri in original, actualizate. Prezentarea declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat/cadrelor de conducere in ultimii 3 ani-Form.nr 8.In caz de depunere a ofertei de catre un grup de operatori economici cerinta se va indeplini prin luarea in considerarea a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr.3 Capacitate tehnica privind dotarea cu utilaje si echipamente Se solicita ca operatorul economic sa detina in proprietate / inchiriere sau prin orice alte metode de punere la dispozitie un nivel minim de utilaje si echipamentele tehnice necesare si corespunzatoare tipului de lucrare, astfel incat sa permita realizarea lucrarilor la un nivel de calitate ridicat si in timp optim avand in vedere specificul activitatii, ?i anume: buldozer, excavator, autogreder, buldoexcavator, freza pt.drumuri, cilindru compactor, trailer, autobasculante. Se vor anexa documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor implicate in realizarea contractului. In caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ., Informatii privind asociatii (daca este cazul), Informatii privind asociatii (daca este cazul), Cerinta nr. 5 Informatii privind subcontractantii(daca este cazul), Cerinta nr.6 Informatii privind sustinerea tehnica sau financiara (daca este cazul)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Descriere: Componenta financiara/Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Oferta cu pretul cel mai scazut (sustenabil) va primi punctjul maxim pentru acest criteriu = 70 puncte.
Perioada de garantie a lucrarii in luni
30
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calculOferta cu Cea mai lunga perioada de garantie primeste punctajul maxim = 30 puncte.Celelalte oferte : Oferta analizata / Oferta cu perioada de garantie cea mai lunga x punctajul maxim.Nota : ofertele cu perioada de garantie sub 24 luni vor fi respinse ca neconforme. Ofertele cu perioada de garantie intre 2 ani si 10 ani se puncteaza conform celor indicate mai sus.Ofertele cu perioade de garantie peste 10 ani nu se puncteaza suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de la SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2012 15:42