Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii si moderniyare camin cultural Voievodeasa


Detaliu pentru invitatia numarul 348838
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SUCEVITA
Numar invitatie: 348838/18.06.2013
Denumire contract: Lucrari de reparatii si moderniyare camin cultural Voievodeasa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SUCEVITACod fiscal: 4441336, Adresa: localitatea Sucevita nr. 471, comuna Sucevita, judetul Suceava, Sucevita, Telefon: 0230-417.102, Fax: 0230-417.102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Sucevita nr. 471, comuna Sucevita, judetul Suceava, Sucevita, Romania, cod postal: 727510, telefon: +40 230417102, fax: +40 230417102, persoana de contact: CAZAC VLAD
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: localitatea Sucevita nr. 471, comuna Sucevita, judetul Suceava, Sucevita, Romania, cod postal: 727510, Sediul Primariei Sucevita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii si moderniyare camin cultural Voievodeasa
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii si modernizare camin cultural Voievodeasa.Valoare estimata = 110.893, 04 Lei din care C+M = 109.827 Lei, Diverse si prevazute = 1.066, 04 Lei
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 893.04 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare - 2.000 Lei echivalent 458, 59 Euro la curs BNR valabil pentru 23.05.2013, 1 Euro = 4, 3611 Lei, pentru ofertantii ce constituie garantia in Euro.Garantia de participare se va constitui cu valabilitate de 120 zile de la data limita de depunere a ofertei.Se poate constitui in urmatoarele forme: - Scrisoare de garantie pentru participarea cu oferta emisa de catre o Banca/Societate de asigurari - se prezinta in original si va avea valabilitate 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor- Virament in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Radauti, IBAN RO12TREZ5955006XXX001073, CIF 4441336 - in acest caz se va prezenta document OP cu viza bancii- depuneri de numerar la casieria autoritatii contractante.In cazul in care se demonstreaza calitatea de IMM conform Legii 346/2004 ofertantul beneficiaza de reducere cu 50%. Garantia de participare se restituie in termen de 3 zile de la finalizarea procedurii in baza cererii de restituire depusa la sediul autoritatii contractante. In cazul ofertantului castigator aceasta se restituie dupa semnarea contractului si constituirea garantiei de buna executie. Garantia de participare se retine de catre autoritatea contractanta atunci cand ofertantul se afla in situatiile: a) revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) ofertantul fiind declarat castigator refuza semnarea contractului in perioada de valabilitate a oferteic) ofertantul fiind declarat castigator nu constituie garantia de buna executie a contractului de lucrarid) ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278 /1 din OUG 34/2006 - in acest caz se va retine o suma calculata conform prevederilor Art. 278/1 alin. 1 litera a) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA. se va constitui in una din formele prevazute de Art. 90 din HG 925/2006. Garantia de buna executie se restituie conform cu prevederile Art. 91 din HG 925/2006. In cazul IMM-urilor - conform Legii 346/2004 acesttea beneficiaza de reducere cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3.Certificat de cazier fiscal al ofertantului (operator economic/grup de operatori economici)- original/copie legalizata/copie conform cu originalul4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local6.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314/12.10.2010 al ANRMAP Formular nr. 21 - in original7.Declaratie pe propria raspundere referitor la incompatibilitatile prezentate de Art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 20 ? in original.Nota: prin obligatii exigibile de platase va intelegeobligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Persoanele fata de care se va raporta ofertantul cu privire la Art. 691 din OUG 34/2006 sunt: Primar ? Pinzar Dorin Ioan, Viceprimar ? Stirbu Constantin Aurel, Contabil ? Vatamaniuc Ionel, Responsabil achizitie-Presedinte comisie ? Cazac Vlad Bogdan, Membru comisie ? Maftean Nicoleta, Membru comisie ? Jolobai Sorin, Secretar comuna ? Vatamaniuc Marioara, Consilieri locali: Cazacu Constantin, Hrehorciuc Gheorghe, Hrehorciuc Mihai-Gavril, Hrehorciuc Victor-Sorin, Itcus Ioan, Mihalescu Vasilica, Montalion Elvira Felicia, Solon Mircea, Stirbu Constantin Aurel, Vatamaniuc Liviu-Ionel-Dragos, Vatamaniuc Simion. 1. Documente ce demonstreaza inregistrarea: Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriiPentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)Documentele pot fi prezentate in original/copie legalizata sau copie conform cu originalul.La solicitarea autoritatii contractante documentul se va prezenta in original/copie legalizata daca in cadrul ofertei s-a prezentat sub forma copie cu mentiunea "conform cu originalul".2. Atestat ANRE tip B pentru executie lucrari electrice - in copie legalizata/copie cu mentiunea "conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra Medie de Afaceri (globala) pentru ultimii 3 ani de activitate sau perioada de activitate de cand sunt infiintatidaca aceasta este mai mica de 3 aniCifra Medie de afaceri (globala) ? Minim 218.000 Lei echivalent 49.987, 38 Euro Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual al BNR astfel: ptr. Anul 2010 - 1 Euro = 4, 2943 Lei; ptr Anul 2011 - 1 Euro = 4, 3216 Lei; ptr Anul 2012 - 1 Euro = 4, 3560 Lei.Se va completa si depune, in original, Formularul B 2.1 din Sectiunea Formulare, Documente emise de institutii financiare sau Declaratii / documentedin care sa rezulte capacitatea de a sustine financiar ? executialucrarilor .Se vor prezenta Documente din care sa rezulte ca ofertantul detine sau are acces la data semnarii contractului la resurse financiare ce vor fi alocate exclusiv pentru acest contract - cash-flow de minim 109.000 Lei echivalent 24.993, 69 Euro(curs 1 Euro = 4, 3611 Lei)pentru finantarea lucrarilor pe intreaga perioada de executie ? 45 zile.Documentul emis de institutiile financiare va avea perioada de valabilitate ce acopera perioada de valabilitate a ofertei , se va prezenta in original si continutul lui va face trimitere la acest contract si va mentiona resursele financiare de care dispune operatorul economic si pe care le va utiliza exclusiv pentru executia acestui contract.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari similaredin ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;Cerinta minima - lucrari de aceeasi coplexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi atribuite de cel putin 109.000 Lei fara TVA echivalent 24.993, 69 Euro, in cadrul unui contract pentru care se prezinta ceryificari de buna executie.Pentru demonstrarea Cerintei minime se vorprezenta: Formular C3 si Anexa insotite de document justificativ precum: Contract de lucrarisau Extrase cu informatii relevante / Recomandare/ Document constatator / Proces Verbal de receptie partiala ? cu conditia indeplinirii cerintei minime valorice /Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor.Echivalenta RON / Euro se stabileste la cursul mediu anual al BNR din anul receptiei totale/partiale a lucrarilor., b)declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat din ultimii 3 ani sipersonalul tehnic de specialitate pentru asigurare controlului calitatii, de care dispune sau al carui angajament de articipare a fost obtinut.Personal de specialitate minim solicitat: a)RTE ? in domeniul Constructii civile ? cuAtestat MLPTL/MDRTb)CQ? in domeniul produse pentru constructii si lucrari de constructii civile cu Decizie numire - Ing. Specializare CCIA.c)Sef Santier ? inginer constructor ? Specializare Constructii civile.d)Inginer specializare Instalatii pentru constructii.Se vor prezenta pentru CQ, Sef santier si Specialist Instalatii ? CV-uri din care sa rezulte posturile ocupate in cadrul altor contracte similare, Diplomele de studii.Pentru RTE se va prezenta Atestat MDRT/MLPTL.Pentru CQ ? se va prezenta decizie de numire.Nota: Pentru fiecare post solicitat se vor nominaliza persoane distincte., c) declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? in original;Ofertantul va prezenta o Lista cu resursele disponibilizate (proprii sau inchiriate, ale asociatului / subcontractantului / sustinatorului, sau la care are acces indiferent de forma) pentru indeplinirea contractului de lucrari . Resursele tehnice declarate trebuie sa asigure executia lucrarilor conform cerintelor de calitate si in termenul de executie ofertat.Numarul de utilaje si tipul acestorava fi stabilit de ofertant functie de performantele tehnice ale acestora si functie de cantitatile de lucrari din documentatia tehnica si termenul de executie declarat, cu respectarea cerintelor de calitate.Se va prezenta Formular E., d) declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii? in original;In functie de sprijinul acordat ? material sau profesional se va prezenta pentru subcontractant -personalul de specialitate si/sau resursele tehnice angajate de acesta, Autorizari/Atestari solicitate pentru partea de lucrare ce o vor executa - daca este cazul, insotit de documente ce dovedesc capacitatea profesionala si/sau tehnica ? acestea fiind luate in calcul pentru demonstrarea cerintelor de calificare. Certificare ISO 9001 siISO 14001 sau documente similare, in termen de valabilitate, in domeniul similar procedurii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer