Achizitie publica - "Lucrari de reparatii si reabilitari" in cadrul COMPLEXULUI SPORTIV NATIONAL "Lia Manoliu" - Bucuresti.
Detaliu pentru invitatia numarul 354919
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354919/21.10.2013
Denumire contract: "Lucrari de reparatii si reabilitari" in cadrul COMPLEXULUI SPORTIV NATIONAL "Lia Manoliu" - Bucuresti.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL SPORTIV NATIONAL "LIA MANOLIU"Cod fiscal: RO 4203890, Adresa: B-dul Basarabia nr. 37 - 39, Bucuresti, Telefon: 021-318.00.80; 021-318.00.81; 021-318.00.82;, Fax: 021-318.00.83; 031-805.65.54
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Basarabia, nr. 37 - 39, sector 2., Bucuresti, Romania, cod postal: 022103, telefon: +40 213180080, fax: +40 213180083, persoana de contact: Serviciul "Achizitii Publice - Aprovizionare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMPLEXUL SPORTIV NATIONAL ?Lia Manoliu? - Bucuresti - B-dul Basarabia, nr. 37-39, sector 2 - Sala de sedinte (etaj 1) a Hotelului ?SPORT?.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Lucrari de reparatii si reabilitari" in cadrul COMPLEXULUI SPORTIV NATIONAL "Lia Manoliu" - Bucuresti.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: "Lucrari de reparatii si reabilitari" in cadrul COMPLEXULUI SPORTIV NATIONAL "Lia Manoliu" - Bucuresti; lucrarile ce fac obiectul procedurii de atribuire sunt prezentate in Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45212290-5 - Lucrari de reparatie si de intretinere a complexelor sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 715, 076 - 21, 779, 036 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- se constituie in cuantumul = 435.000 Lei; pentru I.M.M.-uri cuantumul se reduce cu 50% = 217.500 Lei [Formular I]; - constituirea sub forma de [dupa caz]: - virament bancar, se va vira in contul de garantii al C.S.N. ?Lia Manoliu?: RO36TREZ7025005XXX000168, Trezorerie sector 2 ? Bucuresti; - scrisoare de garantie emisa, in conditiile legii, de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari; este recomandabil, sau este de preferat, sa fie emisa de catre o banca care sa aiba corespondent in Romania; (in original; va prevede explicit modul deexecutare: ?neconditionat?/?conditionat?; - [Formular nr. 11]; - ordin de plata (confirmat de catre Banca emitenta; in original); - fila cec (confirmata de Banca emitenta; in original). [Precizare: pentru Garantia de participare depusa in alta valuta se va lua in considerare cursul B.N.R. la data publicarii invitatiei de participare; - dovada constituirii va fi prezentata cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru deschiderea ofertelor; in original; - perioada de valabilitate a Garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioadade valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data-limita de depunere a ofertelor. - restituirea Garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute de art. 88 din H.G. nr. 925/2006; - retinerea Garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006: a) retragerea ofertei in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta fiind stabilita castigatoare, se refuza semnarea acordului-cadru in perioada de valabilitate a ofertei, In cazul unei contestatii, in masura in care C.N.S.C. o respinge ca ?nefondata?, autoritatea contractanta va retine Contestatorului din Garantta de participare o suma conf. preved. art. 278_1 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv: 9.738 Lei [masura se aplica si in cazul in care Contestatorul renunta la contestatie - art. 278_1 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006].
Garantie de buna executie
- se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului [conf. preved. art. 89, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006];
- cuantumul Garantiei de buna executie = 10% din pretul contractului-subsecvent, fara T.V.A. [conf. preved. art. 89, alin. (2) din H.G. nr. 925/2006] si se constituie in termen de 7 zile de la data semnarii contractului; exceptie: pentru I.M.M.-uri cuantumul Garantiei de buna executie se reduce cu 50% [conf. preved. art.16, alin.(2), din Legea nr. 346/2004]- [Formular I];
- modul de constituire a Garantie de buna executie [conf. preved. art. 90 din H.G. nr. 925/2006]: - scrisoare de garantie emisa, in conditiile legii, de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari; este recomandabil, sau este de preferat, sa fie emisa de catre o banca care sa aiba corespondent in Romania; (in original; va prevede explicit modul de executare: ?neconditionat?/?conditionat?, conf. preved. art. 86, alin. (3) din H.G. nr. 925/2006); - [Formular nr. 18]; - suma in numerar depusa la casieria autoritatii contractante (in cazul in care valoarea ?Garantiei de buna executie? este redusa); - retineri succesive din facturi partiale (daca partile convin asupra acestei modalitati): contractantul va deschide un cont de garantie la dispozitia autoritatii contractante (prima depunere va fi de cel putin 0, 5% din valoarea contractului).- restituirea Garantiei de buna executie: - 70% din valoarea Garantiei de buna executie, in termen de 14 zile de la data incheierii Procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor; - restul de 30% din valoarea Garantiei de buna executie, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza Procesului-verbal de receptie finala [conf. preved. art. 92, alin. (4), din H.G. nr. 925/2006]; - prin virament bancar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Cerinta nr.1: calitatea de participant la procedura. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe proprie raspundere (semnatura si stampila, in original) - [Formular G].- Cerinta nr.2: conformitatea. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe proprie raspundere (semnatura si stampila, in original) - [Formular H].- Cerinta nr.3: eligibilitatea / neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (condamnare pentru frauda in ultimii 5 ani). Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: a. Declaratie pe proprie raspundere (semnatura si stampila, in original)-[Formular A]; b. Cazierul fiscal al operatorului economic - (conf. preved. art. 182 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006).Atentie!Documentul v-a trebui prezentat si de catre ?Tertul sustinator? [daca este cazul].- Cerinta nr.4: neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (faliment, neplata impozite/taxe, condamnari profesionale in ultimii 3 ani). Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe proprie raspundere (semnatura si stampila, in original) - [Formular B]; Atentie! Documentul v-a trebui prezentat si de catre ?Tertul sustinator?cu referire la situatiile prev. de art. 181 lit. a), c1) si d) (conf. preved. art. 186-190 din O.U.G. nr. 34/2006) - [Formular nr. 24] - [daca este cazul].- Cerinta nr.5: obligatiile de plata catre Bugetul general consolidat al statului. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de atestare fiscala eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care este prevazut termenul-limita de depunere a ofertelor; (in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu viza si stampila operatorului economic in original): Formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conf. preved. Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.- Cerinta nr.6: plata taxelor si impozitelor locale. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de atestare fiscala eliberat de catre Consiliul local, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care este prevazut termenul-limita de depunere a ofertelor, inclusiv pentru toate Sediile / Punctele de lucru implicate in derularea contractului; (in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu viza si stampila operatorului economic in original): Formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conf. preved. Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.- Cerinta nr.7: participarea cu oferta independenta [conf. Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010]. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat (semnatura si stampila, in original) - [Formular J].- Cerinta nr.8: neincadrarea in prevedereile art. 69_1 din O.U.G. nr. 34/2006 - evitarea conflictuluide interese.Precizare: persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante [conf. art. 69_2 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006]: 1. Ciocioc Marian Irinel- DIRECTOR, 2. Toma Ionela Nicoleta - DIRECTOR adj., 3. Lotrea Mihai - Sef Serv. ?ACHIZITII PUBLICE - APROVIZ.?, 4. Dragomir Alina Aneta - Sef Serv. ?FINANCIAR - CONTAB.?, 5. Socaci Marian - Sef Serv. ?I.P.L. - TEHNIC?, Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe proprie raspundere (semnatura si stampila, in original) - [Formular K];Atentie!Documentul v-a trebui prezentat si de catre ?Tertul sustinator? si/sau ?Subcontractant(i)? - [daca este cazul].Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la Declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. - Cerinta nr.1: Persoane juridice romane. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator, emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului (O.N.R.C.) din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului precum si obiectele de activitate autorizate corespunzatoare obiectului procedurii de achizitie publica: obiectul de activitate al operatorului economic (conf. Legii nr. 359/2004 si a Ordinului I.N.S. nr. 337/2007 trebuie sa se incadreze in Sectiunea F - ?Constructii? din Codurile CAEN, cu acoperirea tuturor tipurilor de activitati / operatiuni specifice raportat la obiectul procedurii de achizitie publica; (in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu viza si stampila operatorului economic in original; sa prezinte date reale, actuale la data-limita de depunere a ofertelor.Nota: Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea ?Comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire?, ca acesta sa prezinte pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.Atentie! In cazul unei ?Asocieri? documentul trebuie prezentat de catre fiecare ?asociat?.- Cerinta nr.2: Persoane fizice romane. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator / Autorizatie de functionare / Certificat de inregistrare / altele echivalente; (in original / copielegalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu viza si stampilaoperatorului economic in original; sa prezinte date reale, actuale la data-limita de depunere a ofertelor.Nota: Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea ?Comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire?, ca acesta sa prezinte pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.- Cerinta nr.3: Persoane juridice / fizice straine. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Prezentarea in forma: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata de catre reprezentantul legal; sa prezinte date reale, actuale la data-limita de depunere a ofertelor; documentelorprezentate li se vor alatura traducerile autorizate a acestora in limba romana. In cazul unei ?Asocieri?, fiecare ?asociat? trebuie sa prezinte aceste documente. Ofertantii persoane fizice / juridice straine vor trebui sa prezinte o Declaratie pe proprie raspundere -[Formular O] (semnatura si stampila, in original), prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una din urmatoarele optiuni: a) Inaintea incheierii acordului-cadru, se va inregistra fiscal in Romania; b) Inaintea incheierii acordului-cadru, in cazul ?asocierii? cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea ?asocierii? si, in cazul in care Liderul ?Asociatiei? este persoana juridica romana, acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania. c) Inaintea incheierii acordului-cadru, in cazul ?asocierii? cu persoane juridice straine se va proceda la legalizarea ?asocierii?, se va desemna Liderul ?Asociatiei? si se va inregistra la autoritatea fiscalacompetenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la Declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Cerinta nr. 1: rezultatele exercitiului financiar pe ultimii 3 ani: bilanturi contabile ptr. anii 2010, 2011, 2012., - Cerinta nr. 2: cifra de afaceri globala anuala si cifra de afaceri globala medie - pe ultimii 3 ani.- cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani sa fie cel putin: 16.850.000 Lei [conf. preved. art. 9, lit. b), din H.G. nr. 925/2006][- exceptie: pentru I.M.M.-uri cifra de afaceri globala medie se reduce cu 50%: 8.425.000 Lei [conf. preved. art. 16, alin. (2), din Legea nr. 346/2004]; se va completa [Formular I]., Precizare: (1) Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva; (2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului / candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. preved. art. 180 si ale art. 181, lit. a), c1) si d). (3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, situatia economica si financiara sedemonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza desustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Cerinta nr. 1: principalele dotarile tehnice (aparatura, utilaje, instalatii, echipamente etc.); [conf. preved. art. 188, alin.(3), lit. f) din O.U.G. nr. 34/2006].Motivare: Autoritatea contractanta considera ca, atribuirea contractului care face obiectul procedurii de achizitie publica poate fi realizata numai cu dovedirea unei capacitati tehnice corespunzatoare, ceea ce presupune implicit detinerea numarului minim de echipamente fara de care realizarea lucrarilor nu ar fi posibila., - Cerinta nr. 2: principalele lucrari executate in ultimii 5 ani; [conf. preved. art. 188, alin.(3), lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006];
- experienta similara poate fi dovedita prinprezentarea a maxim 2 contracte de lucrari similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, calculati pana la data-limita de depunere a ofertelor, care insumate sa aiba o valoare minima de 8.400.000 Lei (mai mica decat valoarea estimata acelui mai mare contract-subsecvent: 8.429.083 Lei); [conf. preved. art. 9, lit. a) din H.G. nr. 925/2006]., - Cerinta nr. 3: - efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere, pe ultimii 3 ani; [conf. preved. art. 188, alin. (3), lit. b), c) si d) din O.U.G. nr. 34/2006].- Cerinta minima privind personalul responsabil cu derularea contractului: a) Manager proiect - studii superioare;b) Sef santier - diploma de licenta in?Constructii civile si industriale?);c) Inginer coordonator lucrari instalatii ?diploma de licenta in domeniul ?Constructii civile si industriale? specializarea ?Instalatii pentru constructii?;d) Responsabil tehnic cu executia [R.T.E.] - atestat de catre M.D.R.T. conform Legii nr. 10/1995;e) Responsabil protectia muncii - atestat conf. Legii nr. 319/2006.- Se vor atasa: 1) Lista personalului responsabil cu derularea contractelor-subsecvente - [Anexa - F];2) Angajamentul ofertantului privind resursele umane, ca in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate, le va inlocui numai cupersoane avand cel putin calificarile celornominalizate initial si luate in calcul laevaluarea ofertei;3) Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei, in original, pentru specialistii de care dispune sau al caror angajament departicipare a fost obtinut, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate mai sus) si indeplinirea cerintelor precizate. Se va completata pentru fiecare persoana in parte; - [Formular nr. 25];4) Declaratie de disponibilitate;[Formular nr. 26];5) Diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificate detinute de specialistii angajati in contract necesare pentru dovedirea cerintelor minime specialisti (copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu viza si stampila operatorului economic in original.- Pentru R.T.E. se va prezentadoar ?Atestatul? valabil la data-limita dedepunere a ofertelor.- Totodata, pentru preintampinarea situatiilor in care pe parcursul executarii contractului, operatorul economic, ar urma sa se confrunte cu indisponibilitatea anumitor persoane propuse, din motive aflate in afara controlului acestuia, se va completa in mod obligatoriu Angajamentul privind resursele umane, prin care, operatorul economic se angajeaza la inlocuirea respectivelor persoanenumai cu persoane avand cel putin calificarile celornominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.- Autoritatea contractanta considera ca echipa de specialisti a operatorului economic trebuie sa posede competente demonstrate in activitatile specifice obiectului contractului / acordului-cadru.- Autoritatea contractanta nu doreste saimpuna bariere nejustificate in calea liberei concurente prin impunerea unui nivel exagerat al experientei pentru specialistii pusi la dispozitie de operatorii economici, acestia din urma avand libertatea de a propune inclusiv specialisti care nu sunt angajati permanenti ai acestora, dar care, prin angajament in nume personal, se angajeaza la indeplinirea acordului-cadru pe durata de executie a acestuia., - Cerinta nr.4: subcontractanti.[conf. preved. art. 45 si art. 188, alin. (3), lit. g) din O.U.G. nr. 34/2006] - [daca este cazul]., - Cerinta nr.5: asocierea.[conf. preved. art. 44, alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006] - [daca este cazul]., Precizare: Conf. preved. art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006: (1) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relattilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva; (2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului / candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181, lit. a), c1) si d). (3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2). - Cerinta nr.1: standardul de management al calitatii (ISO 9001); [conf. preved. art. 191, 192, 193 din O.U.G. nr. 34/2006]., - Cerinta nr.2: standardul de management de mediu (ISO 14001); [conf. preved. art. 194, 195, 196 si art.188, alin. (3), lit. e) din O.U.G. nr. 34/2006].Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.11.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2013 13:01