Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii si recompartimentare Triaj


Detaliu pentru invitatia numarul 353644
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASI
Numar invitatie: 353644/12.09.2013
Denumire contract: Lucrari de reparatii si recompartimentare Triaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASICod fiscal: 4541092, Adresa: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Telefon: 0332410774, Fax: 0332410774
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Pantelimon Halipa nr.14, Iasi, Romania, cod postal: 700661, telefon: +40 0332410774, fax: +40 0332410774, secretariatul unitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Pantelimon Halipa nr.14, Iasi, Romania, Compartiment Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii si recompartimentare Triaj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii si recompartimentare Triaj executate in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini.In cazul prezentei achizitii nu sunt aplicabile prevederile art. 29, alin. 21 din OUG34/2006 si mentionam ca: 1) Ponderea (%) pentru diverse si neprevazute din valoarea estimata a prezentului contract este zero.2) Suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute a prezentului contract este zero.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 513, 145.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va prezenta dovada constituirii garantiei de participare. Cuantumul garantiei de participare este in suma fixa de 10260 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare minim 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Modul de constituire a garantiei pentru participare este: scrisoare de garantie bancara, instrumente de garantare emise de societati de Asigurari, conform Formularului eliberat, recomandabil, de o banca din Romania, sau de societati de Asigurari, OP in contul spitalului sau chitanta de depunere numerar la casieria spitalului sau virament, in conformitate cu art. 86 din HG. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Contul autoritatii contractante: RO04TREZ4065041XXX000709. In cazul IMM-urilor, aceasta va putea fi constituita in cuantum de 50% din suma solicitata.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Lipsa garantiei de participare va conduce la eliminarea ofertantului, respectiv la descalificarea sa. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile) ? Formularul nr.12In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, in conformitate cu dispozitiile art 278 ^1 alin. 1 si 2 din OUG 34/2006, cu modificarile ulterioare , se va retine din garantia de participaresuma de 4293.14 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului. In cazul IMM-urilor, aceasta va putea fi constituitain cuantum de 5% din valoarea fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: scrisoare de garantie bancara, instrumente de garantare emise de societati de Asigurari, conform Formularului eliberat de o banca, recomandabil, din Romania sau de societati de Asigurari , OP in contul Autoritatii Contractante , chitanta de depunere numerar la casieria acesteia sau prin retineri succesivedin suma datorata din factura emisa, in conformitate cu art. 90, alin. 1, 2, 3 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare si cu prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 2d;Declaratii privind eligibilitatea (art. 180 din OUG 34/2006)-Formularul 2a;Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69 din OUG 34/2006. Persoanele cu functii de decizie legate de procedura de atribuire sunt: Ec. Carmen Marinela Cumpat ?manager Dr. Baltag Doru-director medical Ec. Violetta Canila-director financiar contabil, Ec.Daniela Hutu-sef serviciu administrativ, Av. Adriana Munteanu- juridic , MOCANU TUTA, in calitate de responsabil achizitie, inlocuitor ROTARU ALEXANDRA;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006-Formularul 2b;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, (formulare- tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) , din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in copie lizibila ?conforma cu originalul? /copie legalizata sau in original;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul 2e. Pentru persoane juridice/fizice romane Certificat constatator emis de ONRC-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele vor fi prezentate in original sau copie?conformcu originalul?, insotite de traducerea in limba romana. NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita prezentarea unei cifre de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) financiari de minim 1026290.32 lei, reprezentand o valoare dublata a contractului de achizitii de lucrari. Formular 3, Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM . In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie. Formular 18, Bilantul contabil la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente si/sau , dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare, prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi situatiaeconomica si financiara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate din ultimii 5 ani. Formular 5, Experienta similara. Ofertantul trebuie se demonstreze experienta lui similara prin una sau mai multe lucrari similare, in valoare cumulata de min. 513145.16 lei executate in ultimii 5 ani., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Personalul propus trebuie sa aiba experienta similara pentru executarea de lucrari similare care fac obiectul procedurii de achizitie. Personalul implicat in executarea contractului ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa fie calificat si atestat corespunzator. Pentru persoanele implicate se vor prezenta CV insotite de certificate / atestate si Declaratii de disponibilitate , semnate in original.Personalul minim solicitat pentru indeplinirea contractului: 1 RTE, autorizat pentru domeniul I-Constructii Civile (se vor prezenta copii lizibile atestate si /sau, legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertelor). Formular 7 si 8., Declaratie care contine informatii privind instalatiile , utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie lucrari., Terti sustinatori/asociati. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sutinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice invocate si datele de recunoastere ale tertilor propusi.Persoana care asigura sustinerea financiara/asociati nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art 181, lit a), c indice 1 si d), art. 69 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare., Informatii privind subcontractantii Precizarea listei cu subcontractantii si specializarea acestora si a acordurilor de subcontractare, pentru efectuarea lucrarilor. Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Certificat care atesta implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului ISO 9001/2008 sau echivalent pentru activitati similare obiectului procedurii emis de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene cu valabilitate la data limita de depunere a ofertei. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea, Certificat care atesta implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului ISO 14001/2008 sau echivalent pentru activitati similare obiectului procedurii emis de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene cu valabilitate la data limita de depunere a ofertei. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2013 08:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer