Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii si remedieri la Institutul Clinic Fundeni


Detaliu pentru invitatia numarul 340610
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Numar invitatie: 340610/06.12.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii si remedieri la Institutul Clinic Fundeni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL CLINIC FUNDENICod fiscal: RO 4204003, Adresa: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Bucuresti, Telefon: 021.317.21.94, Fax: 021.318.04.44
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 022322, telefon: +40 213172194, fax: +40 213180444, persoana de contact: Teodor Timariu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutul Clinic Fundeni - Sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii si remedieri la Institutul Clinic Fundeni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii si remedieri la Institutul Clinic Fundeni
II.1.6) CPV: 45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 848, 531 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
106.000 lei Garantia de participare va fi constituita conform prevederilor art. 85 si 86 din HG 925/2006 actualizata. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei: min. 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului, exclusiv TVA si se constituie in termen de 7 zile de la data semnarii contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata si modificata de HG 1045 din 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul trebuie sa completeze Formularul nr.1In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularIn cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 2-Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, pesoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit.a), c1), d) din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Tertul sustinator trebuie sa completeze Formularul nr.15Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele , corelata cu termenul legal al scadentei la plata. Original sau copie conforma cu originalul.Nota. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni conform prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru toate punctele de lucru) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele, corelata cu termenul legal al scadentei la plata. Original sau copie conforma cu originalul.Nota. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni conform prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Documentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora , autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul consolidat general si/sau bugetul local indiferent de cuantumul acestora in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaOfertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 3In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularCerinta nr. 4-Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.4In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Deasemenea , in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formularIn cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de acchizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: MANAGER: Dr.Carmen OrbanDIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: Ec.Grigore EmiliaDIRECTOR MEDICAL: Dr.Alina TanaseDIRECTOR DE INGRIJIRI: As.med.Mocanu Ioana OtiliaOFICIUL JURIDIC: Jr.Mihaela MeroiuSEF SERV.APROVIZIONARE: Ing.Sandu AndreeaSEF BIROUB ACHIZITII: Ec.Parvulescuv Adrian Cerinta nr. 1-Pentru persoane juridice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial. Din Certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice .Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata , ,conform cu originalul?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document .NOTA: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ca acesta sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constatator ORC in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2- Pentru persoane juridice straine: In vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa.Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formular nr. 14) prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a) Ca inaintea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania.b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.c) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice straine se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contab.sau extrase de bilant inregistr.la org.compet.pe anii 2009, 2010 si 2011, in copie certificata prin semnatura si stampila de catre reprezentantul/reprezentantii legali ai ofertantului.Pt.ofertantii nerezidenti, in cazul carora legislatia tarii de origine nu prevede inregistrarea bilantului, ofertantul va prezenta ultimele trei bilanturi contabile anuale, anexele la acestea si balantele de verificare contabila, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz .Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Aut.contr.isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor - persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate mai sus nu sunt relevante.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente., Media cifrei de af.glob.pe anii 2009, 2010 si 2011 trebuie sa fie min.de 10000000 lei.Se vor prez.inf.pt.ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011).Se compl.F.nr.5 In cazul unei as.fiecare as.este oblig.sa prez.acest formular, iar cerinta min.se va considera indepl.in mod cumulativ.In cazul in care ofert.este o as., pt.a putea benef.de red. cerintei privind val.min.a mediei cifrei de af. globale la 50% fiecare as.trebuie sa se incadr.in cat.IMM, conf.L.nr.346/2004.Pers.jurid.nou-infiint.vor prez.cifra de af.doar pt.anii scursi de la data infiint.respectand acelasi prag minim.Ofertantul individ.sau ofertantii as.care solicita red.cerintei privind val.min.a mediei cifr.de af.globale la 50% vor prez.o decl. pe pr.rasp., conf.Anexei 1 din L.nr.346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in cat IMM-urilor Val.vor fi expr.in lei, la cursul lei/euro mediu anual com.de BNR pt anul respectiv.Anul 2009:1euro=4, 2373 leiAnul 2010:1euro=4, 2099 leiAnul 2011:1euro=4, 3197 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1-Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.In cazul unei asocieri acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte., Prezentarea de informatii privind exp.sim.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani: minim 1 contract de lucrari similare obiectului procedurii(lucrari de arhitectura, lucrari de instalatii sanitare si termice, lucrari de instalatii electrice, lucrari de gaze medicale)valoare de minim 4500000 lei, fara TVA, cuprinse in Formular 7.Pentru demonstrarea experientei similare se accepta si documente din care sa rezulte executarea de lucrari a caror valoare este conform pragului minim solicitat (pot fi lucrari receptionate partial care sunt insotite de process verbal de receptie partiala; sau lucrari receptionate insotite de process verbal la terminarea lucrarilor; sau lucrari receptionate insotite de process verbal de receptie finala., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.-Lista personalului care va fi responsabil cu derularea contractului -Angajament privind resursele umane. Cerinta minima: Personalul propus pentru derularea contractului : Director de proiect ? inginer c-tii civile si industriale Sef santier - inginer c-tii civile si industriale;Inginer coordonator lucrari de instalatii- inginer c-tii civile si industriale, specialitatea instalatii pt. Constructii Responsabil tehnic cu executia- atestat de catre M.D.R.T cf. Legii nr. 10/1995.O persoana nu poate indeplini in mod cumulativ mai multe functii. Responsabil protectia muncii autorizat cf. Legii nr. 319/2006HG1426/2006 Normele metodologice de aplicare a L319/2006, HG 300/2006. Angajament privind resursele umane, ca in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului le ve inlocui, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari., Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze; Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile dincontract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca , datelede recunoastere ale acestuia/acestora si acordulacestuia/acestora. Cerinta nr. 1-Ofertantul va prezenta un certificat care atesta ca acesta are implementat si mentine, un sistem de management al calitatii pentru lucrari de constructii si instalatii, conform standardului ISO 9001 sau echivalent. Certificatul prezentat trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei.Se va avea in vedere ca lucrarile se vor executa cu unitatea sanitara sub exploatare. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat pentru partea din contract pe care o realizeaza, Se solicita certificarea conform standardului ISO 14001 sau echivalent. Certificatul prezentat trebuie sa fie in termen de valabilitate la data depunerii ofertei.Se va avea in vedere ca lucrarile se vor executa cu unitatea sanitara sub exploatare.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat pentru partea din contract pe care o realizeaza
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2012 10:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer