Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii si remedieri la Institutul Clinic Fundeni


Detaliu pentru invitatia numarul 349440
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Numar invitatie: 349440/28.06.2013
Denumire contract: Lucrari de reparatii si remedieri la Institutul Clinic Fundeni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL CLINIC FUNDENICod fiscal: RO 4204003, Adresa: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Bucuresti, Telefon: 021.317.21.94, Fax: 021.318.04.44
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 022322, telefon: +40 213172194, fax: +40 213180444, persoana de contact: Teodor Timariu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutul Clinic Fundeni, sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Bucuresti - Sala de consiliu a institutului, cladirea B, Et.1.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii si remedieri la Institutul Clinic Fundeni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii si remedieri la Institutul Clinic Fundeni
II.1.6) CPV: 45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 900, 974 - 18, 723, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 360000 lei.Perioada de valabilit.garant.de particip.trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilit.a ofertei respectiv 90 de zile de la data limita pentru dep.ofertelor.Dovada constituirii garant.de particip.trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt.deschiderea ofertelor.Neprezentarea garant.de particip.in cuantumul solicitat are ca efect respingerea ofertei.In cazul unei asocieri, garant.de particip.va fi constituita de oricare dintre asociati, in numele asoc.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garant.se va exec.neconditionat, respectiv la prima cerere a benef.pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, sau conditionat dupa constatarea culpei persoanei garantate in conformitate cu art.86 alin.3 din HG nr.025/2006 cu modific.si complet.ult.Garant.de particip.se exprima in lei si poate fi constit.conf.prev.art.85 si 86 din HG 925/2006 actualizata.In cazul in care garant.de particip.se constit.in alte monede decat moneda nat.pt.echiv.lei/alta valuta se va lua in considerare cursul BNR din data de 18.04.2013.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garant.de particip.se constit.in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat.Autoritat.contract.are dreptul de a retine garant.pt.particip., ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilit.a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze ctr.de achizitie pub.in perioada de valabilit.a ofertei;d)masura in care C.N.S.C.respinge o contestatie, autorit.contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu art art.278^1 lit.c) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoareacontractului subsecventsi se constituie in termen de 7 zile de la data semnarii contractului. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilorgarantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat, facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului trebuie sa fie cel putin egala cu durata contractului .Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006 actualizata si modificatade HG 1045/2011.Modul de eliberare a garantiei de buna executiei: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la aceadata pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) Restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului ? verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.1In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularIn cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta nr.2-Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, pesoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.181, lit.a), c1), d)din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Tertul sustinator trebuie sa completeze Formularul nr.15.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat(sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele, corelata cu termenul legal al scadentei la plata.Original sau copie conforma cu originalul.Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni conform prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale(inclusiv pentru toate punctele de lucru) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele, corelata cu termenul legal al scadentei la plata.Original sau copie conforma cu originalul.Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni conform prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Documentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora , autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul consolidat general si/sau bugetul local indiferent de cuantumul acestora in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.3-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaOfertantul trebuie sa completeze Formularul nr.3In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularCerinta nr.4-Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.4In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Deasemenea, in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formularIn cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Lista cu persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: MANAGER: Dr.Carmen OrbanDIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: Ec.Grigore EmiliaDIRECTOR MEDICAL: Dr.Alina TanaseDIRECTOR DE INGRIJIRI: As.med.Mocanu Ioana OtiliaOFICIUL JURIDIC: Jr.Mihaela MeroiuSEF SERV.APROVIZIONARE: Ing.Sandu AndreeaSEF BIROUB ACHIZITII: Ec.Parvulescuv AdrianComisia de evaluare: ing.Sandu AndreeaIng.Ionita GheorgheEc.Grigore EmiliaEc.Parvulescu Adrian Cerinta nr.1-Pentru persoane juridice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Din Certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, ,conform cu originalul?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.NOTA: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ca acesta sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constatator ORC in original sau copie legalizata.-Pentru persoane juridice straine: In vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa.Ofertantii-persoane juridice straine vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Ofertantii?persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere(Formular nr. 14) prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a)Ca inaintea incheierii acordului cadru, se vor inregistra fiscal in Romania.b) Ca inaintea incheierii acordului cadru, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.c)Ca inaintea incheierii acordului cadru, in cazul asocierii cu persoane juridice straine se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.2.Operatorul economic trebuie sa fie Atestat ANRE tip B pentru executare de instalatii electrice interioare pentru Constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiune nominala de 0, 4 kV. Atestatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor.Cerinta nr.3.Executantul instalatiei de gaze medicale va prezenta Autorizatia I.S.C.I.R. CR 4 de montare conducte metalice pentru fluide sub presiune, in termen de valabilitate.Cerinta nr.4.Instalatiile electrice de curenti slabi semnalizare incendiu vor fi executate de firme autorizate de Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta, Centrul National pentru Securitate la Incendiusi Protectie Civila in conformitate cu Legea 333/2003 art.34 si 35.Executantul instalatiei de curenti slabi va prezenta atestatul pentru efectuarea lucrarilor de executare a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, in termen de valabilitate la raportata la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1-Se vor prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant inregistrate la organele competente pe anii 2010, 2011 si 2012 .-Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul carora legislatia tarii de origine nu prevede inregistrarea bilantului, ofertantul va prezenta ultimele trei bilanturi contabile anuale, anexele la acestea si balantele de verificare contabila, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz .Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor - persoane juridice romane si persoane juridice straine?prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate mai sus nu sunt relevante.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente., Cerinta nr.2-Informatii privind cifra de afaceriCerinta minimaMedia cifrei de afaceri globale pe anii 2010, 2011 si 2012 trebuie sa fie minim de 10.000.000 lei.Persoanele juridice nou-infiintate vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii, respectand acelasi prag minim.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani (calculati in raport cu data limita de depunere a ofertelor) insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr.2-Prezentarea de informatii privind experienta similara.Cerinta minimaOfertantii vor face dovada prin prezentarea de certificari ca au dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani printr-un contract sau 2 contracte lucrari similare in valoare cumulata de minim 5.000.000 lei.Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsitCopie a informatiilor relevante din contractele propuse ca experienta similara (parti contractuale, obiect, cantitati fizice, pret, semnaturi); p.v. de receptie care sa confirme executarea lucrarilor; recomandare/document constatator din partea beneficiarului. Documentele se vor prezenta in copie certificata, conform cu originalul??.In cazul in care contractele prezentate ca experienta similara au fost executate in asociere, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime privind experienta similara se va calcula in conformitate cu procentul prevazut in acordul de asociere pentru categoriile de lucrari similare. In acest sens se solicita copie certificata, conform cu originalul? a acordului de asociere .Valorile vor fi exprimate in lei, daca este cazul la cursul lei/valuta comunicat de B.N.R la data semnarii contractuluiIn situatia in care contractele au fost semnate anterior perioadei de 5 ani, se vor lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata (5 ani inainte de data limita de depunere a ofertelor).Pentru demonstrarea experientei similare se accepta si documente din care sa rezulte executarea de lucrari a caror valoare este conform pragului minim solicitat (pot fi lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala; sau lucrari receptionate insotite de process verbal la terminarea lucrarilor; sau lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie finala.., Cerinta nr.3-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.-Lista personalului care va fi responsabil cu derularea contractului-Angajament privind resursele umaneCerinta minima privindpersonalul propus pentru derularea contractului: Manager proiect cu studii superioare.Sef santier cu studii superioare, absolvite cu diploma de licenta in Constructii civile si industriale.Inginer coordonatorlucrari de instalatiicu studii superioare, absolvite cu diploma de licenta in domeniul constructii civile si industriale, specialitatea instalatii pentru constructiiResponsabil tehnic cu executia- atestat de catre M.D.R.T cf. Legii nr. 10/1995.Responsabil protectia muncii atestat cf. Legii nr. 319/2006HG1426/2006 Normele metodologice de aplicare a L319/2006, HG 300/2006Avand in vedere necesitatile autoritatii contractante precum si prevederile Codului Muncii privind normativul de lucru, o persoana nominalizata in lista personalului responsabil cu derularea contractului nu poate indeplini in mod cumulativ mai multe functii.Pentru fiecare membru din personalul propus se vor atasa urmatoarele documente suport de demonstrare a experientei sale similare: -C.V. uri (Formular nr.22)-Copii ale diplomelor, atestatelor si certificatelor profesionale obtinute(mentionate in CV)Pentru RTE se va prezenta doar atestatul valabil la data limita de depunere a ofertelor.-Declaratie de disponibilitate (Formular Nr.9)prin care isi declara disponibilitatea pentru proiect, pe toata durata acestuia.Ofertantul, persoana juridica straina, va trebui sa indeplineasca aceleasi conditii ca si persoana juridica romana referitoare la personalul propus pentru indeplinirea contractului.In cazul unei asocieri Formularul nr.8A va fi completat de catre liderul asociatiei si va cuprinde personalul propus de fiecare membru al asociatiei in cadrul echipei care va duce la indeplinire acest contract precizand pozitia pentru care este propus., Cerinta nr.4
-Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari., Cerinta nr.5
-Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si acordul acestuia/acestora.Completare Formular nr.19(daca este aplicabil sau se va mentiona in formular ca nu este cazul) Cerinta nr.1-Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, un sistem de management al calitatii pentru lucrari de constructii si instalatii, conform standardului ISO 9001 sau echivalent.Certificatul prezentat trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr.2-Informatii privind masurile de protectie a mediului.Se solicita certificarea conform standardului ISO 14001 sau echivalent. Certificatul prezentat trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2013 08:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer