Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii si renovare sediu AJPS Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 281211
Autoritate contractanta
AGENTIA JUDETEANA PENTRU PRESTATII SOCIALE SUCEAVA
Cod de identificare fiscala: 24699594
Adresa: Tudor Vladimirescu FN suceava, Suceava
Telefon: 0230/222232
Fax: 0230/520662
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Lucrari de reparatii si renovare sediu AJPS Suceava
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de reparatii si renovare sediu AJPS Suceava - Cantitati de lucrari si specificatii tehnice conform Caietului de sarcini
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 01.03.2011 13:11
Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Suceava, Str. Universitatii Nr. 15-17, cod postal 720229, camera 8
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Suceava, Str. Universitatii Nr. 15-17, cod postal 720229, sala de sedinte
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 103, 837.9 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
a)Declaratie privind eligibilitateab)Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006c)Certificat de atestare fiscala emis de ANAFd)Certificat de atestare fiscala emis de autoritatea localae) Certificat constatator eliberat de ORCf) Bilantul contabil la data de 31.12.2009 vizat de ANAF ? in copie Bilant contabil la 30.06.2010 ? vizat de ANAF in copie sau Balanta de verificare la 31.12.2010g) Declaratie privind Cifra Medie de Afaceri pentru ultimii 3 ani sau pentru perioada de activitate daca aceasta este mai mica de 3 ani., Cerinta minima ? CMAcel putin 200.000 Leih) Experriewnta similara - 1 contract similar , valoare minim 100.000 Lei fara TVa executat in ultimul ani)declaratie privind resursele tehnicej) declaratie privind personalul de specialitatek) declaratie privind subcontractantiil)declaratie privind condfitiile de munca si protectia muncii
Descarcare de pe SEAP, www.e-licitatie.rogarantie de participare = 2000 Lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer