Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii si verificari metrologice pentru contoare de energie termica, debitmetre si manometre


Detaliu pentru invitatia numarul 319882
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Termo Calor Confort S.A.
Numar invitatie: 319882/03.02.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii si verificari metrologice pentru contoare de energie termica, debitmetre si manometre
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTermo Calor Confort S.A.Cod fiscal: RO 27374805, Adresa: Str. Calea Bucuresti, Bl. U4, mezanin, Pitesti, Telefon: 0248.222956, Fax: 0248.222965
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Calea Bucuresti, Bl. U4, mezanin, Pitesti, Romania, cod postal: 110134, telefon: +40 248222956, fax: +40 248222965, Registratura, persoana de contact: Biroul Achizitii-Gh.Luca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. TERMO CALOR CONFORT S.A., Str. Calea Bucuresti, Bl. U4, mezanin, Pitesti, Romania, SALA DE SEDINTE -Etaj I
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii si verificari metrologice pentru contoare de energie termica, debitmetre si manometre
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In cadrul contractului se vor executa urmatoarelelucrari: a ) - Verificare metrologicacontoare de energie termica pentruapa calda de consum, incalzire, si debitmetrela termenul scadent de verificare metrologica.b) - Demontat, curatat, reparat, verificat metrologic, remontat contoare de energie termica pentru apa calda de consum, incalzire, la defectare accidentala, in vederea aducerii acestora la caracteristicile tehnice si metrologice initiale.c)-Reparat, etalonat manometre cu element elastic .
II.1.6) CPV: 45259000-7 - Reparare si intretinere a echipamentelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 792, 167 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum total de12. 000 lei fara TVA-Garantia de participare se constituie prin virament bancar (Cont.IBAN, nr. RO48 RZBR 0000 0600 1286 7452, deschis la Raiffeisen Bank - Agentia Pitesti) in favoarea S.C.TERMO CALOR CONFORT S.A., sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor si se va prezenta in mod obligatoriu anexat scrisorii de inaintare, la depunerea ofertei.1. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei.d) in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului (conform art.278^1 , alin b) din OUG 34/2006); urmatoarele sume: b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei.Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 completata prin O.G. nr. 27/2006) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documentul care atesta dovada constituirii garantiei . Valabilitateagarantiei de participare va fi de 60 zile de la data limita de primire a ofertei.
Garantie de buna executie
In cuantum de 10% din val.contract, fara TVA.Se poate constitui prin : a) retineri succesive din sumele datorate pentru fact.partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschidela unitatea Trez. Statului din cadrul org.fiscal competent in admin.ac. un cont de dispon. distinct la disp.A.C. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, A.C.urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in doc.atrib.A.C.va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari. c) Depunerea la casierie a unor sume in numerar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 (eligibilitatea) din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-prezentare formular 1- completat si semnat de reprezentantul legal al operatorului economic. Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul participarii la procedura cu oferta comuna, fiecare asociat/sustinator este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- prezentare formular 2 -completat si semnat dereprezentantul legal al operatorului economic. Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale si orice alte datorii la bugetul de stat, valabile la data licitatiei, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Persoanele juridice/fizice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligtiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, respectiv pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original, copie conform cu originalul, sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor, insotite de traducerea legalizatain limba romana.Nota: 1. In cazul esalonarilor sau compensarilor, amanarilor la plata, conform prevederilor legale, raportarea se va face la inexistenta datoriilor la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata.In cazul participarii la procedura cu oferta comuna, fiecare asociateste obligat sa prezinte aceste documente;
-In cazul invocarii sustinerii acordate, persoana care asigura sustinerea trebuie sa prezinte documente care sa ateste ca nu se aflain situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181 lit. a), c^1) si d).Cerinta nr. 3- Declaratiepe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 ( evitarea conflictului de interese) din ordonanta O.U.G.nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- prezentare formular 3- completat si semnat de reprezentantul legal al operatorului economic. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinatorcare are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.-In cazul participarii la procedura cu oferta comuna, fiecare asociat/subcontractant/tert sustinatoreste obligat sa prezinte aceste documente.Persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Aurelian Nita-director general;Constantin Strigoiu-director economic, Ion Gavan-sef sectie ME, Gheorghe Luca-sef birou achizitii, Constantin Popescu Cioaca- consilier juridic, Violeta Hurduc- inginer birou achizitii.Cerinta nr. 4- Declaratie ?Certificat de participare cuoferta independenta ? conformOrdinului ANRMAP nr.314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-prezentare formular 4 - completat si semnat de reprezentantul legal al operatorului economic, conform Ordinului ANRMAP nr. 314 / 2010privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Ofertantul certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.-In cazul participarii la procedura cu oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 5- Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-prezentare formular 5 -completat si semnat de reprezentantul legal al operatorului economic.In cazul participarii la procedura cu oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Cerinta nr. 1-Pentru operatorul economic persoana juridica/fizica romanaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- prezentare certificat constatator - emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente, valabil la data licitatiei, in original, copie legalizata, sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante.Din certificat trebuie sa rezulteobiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa corespunda in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC), -In cazul participarii la procedura cu oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea din contract pe care o realizeaza.-prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul"-In cazul participarii la procedura cu oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documenteCerinta nr.2- Atestate/Autorizatii/certificateOfertanti vor prezenta , in copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul", la licitatie :1.Autorizare/atestat Laborator BRML pentru domeniile precizate in caietul de sarcini/ echivalent.2.Aviz atelier reparatii pentru domeniile precizate in caietul de sarcini/ echivalent.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati /respectiv subcontractantul detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declaratie privind cifra de afaceri globala /cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile;
- In cazul participarii la procedura cu oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document, cerinta privind cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani va fi indeplinita prin cumul de catre membrii asociatiei;
- In cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din ordonanta de urgenta, ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, sustinatorul este obligat sa prezinte acest document , cerinta privind cifra de afaceri solicitata fiind indeplinita de ofertant / ori prin cumul de asociati / ori de un singur sustinator.Nu se solicitao valoare minima a cifrei de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie, derecomandari din partea beneficiarilor. Nu se solicita o valoare minima a lucrarilor executate.Se va prezentaminim 1 contract de lucrari simlare celor care fac ob.ctr.ce urmeaza a fi atribuit executat in ultimii5 ani ;se vor prezenta p.v.de receptie partiala, sau de terminare lucrari sau de receptie finala (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul);, 2.O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, 3.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe care sunt strict necesare pentru realizarea lucrarilor si pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (proprii sau inchiriate), ,4.Declaratie privind partea /partile din contract indeplinite de subcontractanti.1. Autoritatea contractanta solicita ca ofertantul sa precizezepartea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.2. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.3. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initia Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract, respectiv pentru executare lucrari de reparare si intretinere , verificari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit -din SEAP -atasate prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.02.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.02.2012 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer