Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii sobe in statii CF de pe raza Sucursalei CREIR CF Bucuresti


Detaliu pentru invitatia numarul 356589
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Numar invitatie: 356589/18.12.2013
Denumire contract: Lucrari de reparatii sobe in statii CF de pe raza Sucursalei CREIR CF Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SACod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213192433, Fax: +40 213192433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala CREIR CF Bucuresti, str.Piata Garii de Nord, nr.1-3, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010858, telefon: +40 213199539/133204, fax: +40 213182381, persoana de contact: Serviciul Comercial-Biroul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Suc CREIR CF Buc, str.Piata Garii de Nord, nr.1-3, etj.1, camera 56, sector 1, Bucuresti, telefon: +40 213199539/133204, fax: +40 213182381, persoana de contact: Biroul Achizitii Publice, Caroleta Floricel.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii sobe in statii CF de pe raza Sucursalei CREIR CF Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari care trebuie efectuate in vederea revizuirii, repararii, refacerii sobelor, construire de sobe noi si curatarii cosurilor, conform Caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 264, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de :5.298 lei;Garantia pentru participare poate fi constituita sub una din urmatoarele forme: a)virament bancar;b)instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari;c)ordin de plata in favoareaautoritatii contractante nr.RO 33 BITR 0044 1003 8162 RO01, deschis la Banca Italo Romena-Ag.Bucuresti Mihalache, confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;d)numerar la casieria Sucursalei CREIR CFBucuresti, pentru valori pana la 5.000 lei.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Pentru Scrisoarea de garantie bancara se va utiliza modelul indicat in Formularul 4 (Sectiunea Formulare )sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006. Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR la data publicarii invitatiei de participare.Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putinegala cu cea a ofertei si anume 90 de zile, de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului de executie lucrari , fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: -Scrisoare de garantie bancara;
-Instrument de garantare emis de o societate de asigurari;
-prin retineri succesive de 10 % din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont ladispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului.Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind Eligibilitatea (Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal ), Formularul12 Adin Sectiunea III - Formulare.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si si completarile ulterioare (Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal ), Formularul 12B din Sectiunea III- Formulare3.Declaratieprivind neincadrarea la art. 69^1 din OUG 34 / 2006 (Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal )Persoane cu functii de decizie in vederea atribuirii contractului : Maraloi Laurentiu ? Director Regional;Manaila Gavrila- Sef Divizie Tehnica; Nedelcu Camelia - Sef Divizie Patrimoniu; TanaseTraian- Sef Serviciu Exploatare Patrimoniu Selmereanu Dana-Sef Serviciu Aministrare Patrimoniu; Radu Liviu Dorel ? Contabil Sef Regional; Vasile Tatiana Liliana ? Sef Serviciu Financiar ; Gheorghe Vasilica? Sef Oficiu Juridic; Epuran Danut-Consilier Juridic; Lazar Paul ? Sef Serviciu Comercial;Lospa Liliana ? Sef Birou Achizitii Publice; Cociobanu Mihaela-Inginer;Floricel Caroleta-Inginer.FormularulB2 din Sectiunea III ? Formulare4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010, Formularul B1din Sectiunea III- Formulare5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, dupa caz) , Formularul 12C si Formularul K din Sectiunea III ? Formulare6.a)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundereb)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ( MFP - ANAF) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundereCertificatele de atestare fiscalavor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator se va prezenta in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, iar informatiile sa fie reale/valide la data limita de depune a ofertelor.Se va solicia ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte certificatul in original sau copie legalizata daca a prezentat respectivul certificat in copie lizibila conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale.Ofertantul va demonstra media cifreide afaceri globale dinultimii 3 ani respectiv 2010, 2011, 2012in valoarede cel putin: 529.800 leiDocumente relevante: - bilantul contabil la 31.12.2012 sau alte documente edificatoare inregistrate la organele competente.Pentru echivalentata lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.(1) Capacitatea economica si financiara a ofertantului/ candidatuluipoate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatuluiresursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, modificat si completat de OUG 94/2007, fapt pentru care va prezenta Formularele 12A si 12B, precum si Declaratia privind neincadrarea la art.69^1 din OUG.34/2006, Formularul B2.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, Experienta similara. Ofertantul a executat lucrari similare la nivelul a cel putin unui contract maxim doua contracte a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 264.900 lei fara TVA.Pentru echivalentata lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Pentru dovedirea experientei similare ofertantul va prezenta certificari de buna executie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa reiasa executarea de lucrari, respectiv: Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor / receptie partiala / receptie finala a lucrarilor/ recomandari din partea beneficiarilor /Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari ., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducerein ultimii 3 ani- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor- Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate responsabile cu asigurarea calitati si a mediuluii., Declaratie privind , utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.1) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. 2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d), din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ., Declaratieprivind parteadin contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontractezeOfertantii au obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.In situatia in care ofertantii subcontracteaza parte/parti din contract vor prezenta pentru subcontractantii declarati , Autorizatie de Furnizor Feroviar si Agrement Tehnic Feroviar pentru lucrarile care urmeaza sa fie executatede subcontractanti.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2013 11:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer