Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii strazi cu mixtura asfaltica


Detaliu pentru invitatia numarul 328045
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Sighisoara
Numar invitatie: 328045/29.05.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii strazi cu mixtura asfaltica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SighisoaraCod fiscal: 5669309, Adresa: Muzeului nr.7, Sighisoara, Telefon: 0265771280, Fax: 0265771278
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii strazi cu mixtura asfaltica
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii strazi cu mixtura asfaltica
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 143, 744.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 2.874 lei si se va constitui prin : a) virament bancar in contul RO57TREZ4785006XXX000048 deschis la Trezoreria Sighisoara (Municipiul Sighisoara, cod fiscal 5669309) sau b)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau c) prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. -a sumei in numerar. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC ca nefondata, autoritatea contractanta, in baza art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului 1% din aceasta valoare; Garantia de participare constituita de ofertanti se restituie cu respectarea prevederilor art.88 din H.G.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cu exceptia cazului in care banca/societatea de asigurari emitenta semneaza electronic instrumentul de garantare pentru participarea la procedura de atribuire, fiind astfel posibila transmiterea acestuia in S.E.A.P. in format electronic, ofertantul are obligatia de a asigura primirea si inregistrarea de catre autoritatea contractanta a garantiei de participare, in original, pana la data stabilita pentru depunerea ofertelor, prin posta la sediul autoritatii contractante sau direct la registratura acesteia.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10 % din valoarea contractului, fara T.V.A, si se va constitui prin: - retineri succesive din sumele datorate ptr.facturi partiale.In acest caz executantul are obligatia, in termen de 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont la dispozitia autoritatii contractante si de a depune in contul astfel deschis o suma initiala de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care va fi depus in termen de 3 zile lucratoare de la data incheierii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006. Se va completa Formularul A din documentatia de atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, insotita de: Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul consolidat general si a impozitelor si taxelor locale (formulare-tip eliberate de autoritatile competente), din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va completa Formularul B din documentatia de atribuire si se vor prezenta formularele-tip eliberate de autoritatile competente.Incadrarea in vreuna dintre situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr.3: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Se va completa Formularul C din documentatia de atribuire.Incadrarea in vreuna dintre situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar: Danesan Ioan Dorin;Viceprimar: Savu Sorin Virgil;Secretar: Birsan Cristina;Director economic: Oltean Emil;Sef Birou Achizitii: Voina Mihaela; Consilier juridic: Eluta Mihail; Consilier Compartiment Investitii: Radu Pavel Puiu; Inspector Serviciul Public Gospodarie: Pop Mircea; Consilier Compartiment intretinere strazi si siguranta circulatiei Cezar MihaelaCerinta nr.4: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa Formularul D din documentatia de atribuire.Cerinta nr.5: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va completa Formularul E din documentatia de atribuire. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor de unde sa rezulte ca : - executantul are in obiectul de activitate lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor, cod CAEN 4211;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala din ultimii 3 ani (2009-2011) trebuie sa fie de minim 280.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate inultimii cinci ani, de unde sa rezulte ca ofertantul a executat cel putin un contract sau mai multe cu obiectul repararea/reabilitarea/modernizarea drumurilor, a carui valoare/a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare decat valoarea de 140.000 lei, fara T.V.A.Cerinta nr.2: Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.Cerinte minime: un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii rutiere, drumuri (II).Cerinta nr.3: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Cerinte minime: -o statie de asfalt;
-o freza de asfalt;
-un cilindru compactor;
-doua autobasculante.Cerinta nr.4: Lista cu subcontractantii si specializarea acestora
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, documentatia de atribuire fiind atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 07:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer