Achizitie publica - Lucrari de reparatii strazi si trotuare cu imbracaminti asfaltice si balast pe raza municipiului Falticeni
Detaliu pentru invitatia numarul 321467
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321467/08.03.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii strazi si trotuare cu imbracaminti asfaltice si balast pe raza municipiului Falticeni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul FalticeniCod fiscal: 5432522, Adresa: str. Republicii, nr. 13, Falticeni, Telefon: 0230/542056, Fax: 0230/544942
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Republicii, nr. 13, Falticeni, Romania, cod postal: 725200, telefon: +40 230542056, fax: +40 230544942, persoana de contact: Vasile-Iulian Morosanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Falticeni, strada Republicii, nr. 13, sala de sedinte "Iorgu Radu"
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii strazi si trotuare cu imbracaminti asfaltice si balast pe raza municipiului Falticeni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de reparatii strazi si trotuare constau din: Plombari covoare asfaltice degradateLucrari de montare si demontare borduri de betonReparatii trotuare cu mixtura asfalticaReparatii strazi balastateTurnare covoare asfalticeSanturi pereateReparatii trepte de beton mozaicate
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 854, 838 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie 18.548 lei. Se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cunatumul prevazut anterior, pentru o perioada de 60 de zile calculate incepand cu data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in procent de 5% din valoarea fara tva a contractului se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Astfel, executantul va deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Neincadrarea in situatia prev. de art. 180 din OUG 34/2006 2.declaratie eligibilitate 3.Neincadrarea in sit. prev. de art 181 din OUG nr. 34/2006 4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura 5.Declaratie priv.neincadrarea in sit. prevazute in art. 69^1 din OUG 34/20066.Pers. ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar - ing. Vasile Tofan, Director tehnic Octavian Perju, Cons. jur Simona Ciocan, sef serv Contabilitate Laura Florea, sef serv. Achizitii Pub. Iulian Morosanu, sef birou Urbanism Fodor Catalin7. Certificat de participare la licitatiecu oferta independenta 8.Informatii privind asociatii Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ( original ); Existenta Cod CAEN 4211, 2399;Documente care atesta statutul de IMM (pentru a se beneficia de prevederile art. 16 dinLegea nr. 346/2004) ? daca este cazul.Formularul 16 ? Declaratie IMM ; Pentru persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident valabil pentru anul 2012, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri ) valabil pentru anul 2012.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pana la transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate pentru documentele depuse in copie, a originalelor sau a copiilor legalizate ale acestora.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Valoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani (pt care exista exercitiu financiar incheiat -2008, 2009, 2010 sau 2009, 2010 si 2011), sa fie de cel putin2.300.000 lei2.Informatii privind persoana care sustine ofertantul sau asocierea (art. 186 din OUG 34/2006)-angajament ferm al persoanei sustinatoare incheiat in forma autentica
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Decl. lucrari execut in ultimii 5 ani2.Dovada executiei in ultimii 5 ani cel putin un contract de execut lucrari in domeniul ?Constr si repar drumuri?(cu mixt asfalt) in val min de 1.854.000lei3.Dotari min.: Freza asfalt ? 1buc., Masina taiat rosturi (asfalt) ? 1buc., Cilindru compactor 14-20to ?1buc., Cilindru compactor 1, 5-2, 0 to ? 1buc, Statie prod mixturi asfalt? 1buc., Autobasculante transp asfalt ? 2buc, Repartiz mixturi asfalt ? 1buc, Lab de incercari autoriz grad.3 pt: MD, D , ANCFD ; Autoincarcator frontal - 2buc.Se vor atasa: Autoriz labor de incercari valab la data deschid ofertelor, Autoriz de mediu pt statia de prod mixturi asfalt, valab la data desch ofertelor (copii).4.Pers min solicit: 1 ing/subing. coord lucrari CFDP, insp.sanat si securit muncii, 1 resp.CQ in dom Drumuri + 1 resp.CQproduse pt constructii5.Form 9 Declar priv efectiv medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de cond in ultimii 3 ani6.Form 10 Declar priv cadrele de cond. 1.ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii (certificat ISO 9001/2008 sau echivalent)2.ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de management al protectiei mediului (certificat EN ISO 14001/2005 sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este anexata la prezenta invitatie de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2012 09:48