Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii termosistem la fatada Gradinitei PP nr.38, Str. Siderurgiei nr.4, Timisoara


Detaliu pentru invitatia numarul 331580
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Timisoara
Numar invitatie: 331580/12.07.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii termosistem la fatada Gradinitei PP nr.38, Str. Siderurgiei nr.4, Timisoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TimisoaraCod fiscal: R 14756536, Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Telefon: 0256-408367, Fax: 0256-408477/204177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv. C.D. Loga nr.1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, persoana de contact: Serviciul Centrul Consiliere Cetateni, camera 12 - parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bv. C.D. Loga nr.1, Timisoara, Sala Licitatii - parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii termosistem la fatada Gradinitei PP nr.38, Str. Siderurgiei nr.4, Timisoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii termosistem la fatada Gradinitei PP nr.38, Str. Siderurgiei nr.4, Timisoara, in conformitate cu cerintele din cadrul documentatiei de atribuire
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 844 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 6.000 lei, perioada de valabilitate - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formularul 11 ? Instrument/Scrisoare de garantie de participare), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin.(2), din Legea 346/2004.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA (2, 5%conform art.16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind incadrarea in IMM).Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art.90 din HG 925/2006 cu ultimele modificari si completari, este sub forma: unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor cu art.86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare; Sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale - in acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct in conformitate cu prevederile art. 90 alin (3)din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A ? semnata si stampilata de ofertant. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul; 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B ? semnata si stampilata de ofertant. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator (Formular 12BS - numai pt. sit. prevazute la art.181, lit.a), lit.c^1) si lit.d), daca este cazul;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, completat in conformitate cu Formular 20;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D?semnata si stampilata de ofertant. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Primar: Nicolae Robu, Viceprimari: Sorin Mihai Grindeanu, Dan Aurel DiaconuSecretar: Ioan CojocariDirector Directia Economica: Smaranda HaracicuConsilieri locali: Bogdan Ciprian, Boglut Dorel, Boncea George?Flavius, Caprea Vasile, Ciuhandu Ovidiu, Dimeca Radu Dragos, Ehegartner Petru, Herzog Bogdan Radu, Jichici Ciprian-Corneliu, Jumanca Romanita?Adina?Delia, Mosiu Simion, Olteanu Ramona-Isabela, Orza Adrian Romita, Petrisor Andrei?Romulus, Purceld Octavian Mircea, Ruset Vasile, Sandu Constantin?Stefan, Saracan Maria, Simonis Alfred?Robert, Stoia Traian Constantin Taropa Lucian, Tirziu Adelina-Larissa, Toanca Radu-Daniel, Vesa Vasile-Teodor, Wolf Elena.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Titulari ? Presedinte: Martin Staia, Membrii: Iancu Fiat, Lucian Ciobanu, Petricescu Calin, Raluca Teodorescu; Rezerve ? Presedinte: Otilia Sirca, Membrii: Daniela Leu, Gabriela Viziteu, Corina Coroian, Adina Balogh; Experti cooptati ? Titulari: Marius Micsa; Rezerva: Marius Duma.5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetul de statsi catre bugetul local: a)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?- semnata si stampilata de ofertant;b)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?-semnata si stampilata de ofertant;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin certificatul de participare cu oferta independenta - Formularul 20, care va fi completat doar de liderul asocierii ca reprezentant legal al acesteia. Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducera autorizata in limba romana. 1.Persoane juridice/fizice romanea)Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de ofertant;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b)Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor.2.Persoane juridice /fizice straine(daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in traducere autorizata in limba romana.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici - Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Se solicita cifra de afaceri medie anuala globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile, in cuantum de minim 601000 lei (Formularul B1). Cerinta privind cifra de afaceri poate fi indeplinita prin cumul, in cazul unei oferte comune. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii cifrei de afaceri, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se poate aplica art.16, alin.2 din L346/2004. Cursul utilizat pentru conversia leu/euro este cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei(www.bnr.ro)., 2.Informatii privind sustinerea, daca este cazul: Ofertantul poate fi sustinut conform art.186 din OUG 34/2006. In acest caz se vor prezenta: angajamentul ferm de sustinere in forma autentica (Formularul 34), declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 (Formularul 12A), declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, lit.a), lit.c^1) si lit.d) din OUG 34/2006 (Formular 12BS); declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 (Formular 12D).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Resurse umane: Declaratie cu informatii referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pregatirea profesionala/calificarea personalului responsabil pt. derularea contractului de lucrari.Ofertantul va dispune de minim 16 muncitori cu urmatoarele specializari: 10 izolatori termici (sau asimilat cu zidari si zugravi-vopsitori); 2 zugravi-vopsitori; 1 zidar; 1 tamplar; 2 muncitori deservire.Pentru personalul nominalizat se vor prezenta documente justificative din care sa rezulte calificarea in meseriile specificate., 2.Dotari tehnice: Declaratie + Lista referitoare la utilaje, instalatiile, echip. tehnice de care dispune operatorul economic pt. indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari (Formular 12H)., 3.Experienta similara: Ofertantul va prezenta unul sau mai multe contracte de executie de lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 300.000 lei, fara TVA. Se vor prezenta contractul/contractele/ parti relevante din contract/ contracte (partile contractante, obiect, durata, pret si ultima fila cu semnaturile). Se vor anexa: - PV de receptie a lucrarilor aferente contractului/contractelor; - Recomandarea/ recomandarile/ certificarea/certificarile din partea beneficiarului de contract, aferenta/aferente contractului/contractelor prezentate.Documentele se vor prezenta in copii lizibile certificate ?conform cu originalul? - semnate si stampilate de ofertant., 4.Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): Declaratia si lista cuprinzand subcontract. (Form. 12G), precum si acordurile de subcontractare (Form. 15). Ofertantii sunt obligati sa precizeze partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; Res. materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate si urmatoarele doc.: declaratia pe propria rasp. in temei art.69¹ din OUG 34/2006; informatiile solicitate la punctul III.2.3.a) ? capacitateatehnica si/sau profesionala - resurse umane, dotari tehnice.In cazul in care, parti din contractul de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontr. ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contract. de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontr. nominalizati in oferta. Contract. prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta., 5.Informatii privind asociatii(daca este cazul): Acordul de asociere (Formularul 15). In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici - Capacitatea tehnica si/sau profesionala se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere)., 6.Informatii privind sustinerea tehnica din partea unui tert sustinator (daca este cazul). Demonstrarea capacitatii tehnice si/sau profesionale poate fi demonstrata si prin sustinerea acordata de catre o alta persoana conform art.190 din OUG 34/2006 prezentandu-se in acest sens un angajament de sustinere in forma autentica -Formular 35 si anexele acestuia precum si Formularele 12A, 12BS (numai pt. situatiile prevazute la art.181, lit.a), lit.c^1 si d) din OUG34/2006) si Formularul 12D. Experienta similarea se va indeplini integral de tertul sustinator, iar resursele umane si/sau dotarile tehnice se iau prin cumul. 1.Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii conform ISO 9001 sau echivalent si a standardelor de protectie a mediului conform ISO 14001/2005 sau echivalent, pentru executia de lucrari similare, valabile la data depunerii ofertelor.In cazul in care operatorul economic nu detine documente/certificate, asa cum au fost solicitate de catre autoritatea contractanta, ofertantul va face dovada ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca urmeaza sa primeasca certificarea., 2.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezenta documentele/certificatele solicitate pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2012 11:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer