Achizitie publica - Lucrari de reparatii trotuare pe strada Gheorghe Petrascu in municipiul Tecuci
Detaliu pentru invitatia numarul 325953
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325953/09.05.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii trotuare pe strada Gheorghe Petrascu in municipiul Tecuci
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria municipiului TecuciCod fiscal: 4269312, Adresa: str. 1 Decembrie 1918, nr.66, Tecuci, Telefon: 0236.820561, Fax: 0236.816054
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Decembrie 1918, nr.66, Tecuci, Romania, cod postal: 805300, telefon: +40 236820561, fax: +40 236816054, persoana de contact: Nona Popovici
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. 1 Decembrie 1918, nr.66, Tecuci, jud.Galati, in sala mare a Primariei Municipiului Tecuci
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii trotuare pe strada Gheorghe Petrascu in municipiul Tecuci
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii trotuare pe strada Gheorghe Petrascu in municipiul Tecuci, conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 45233253-7 - Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 715, 280 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 14000 lei(pt.IMM-uri: 7000 lei). Se va constitui in una din formele: scrisoare de garantie bancara, numerar la casieria AC, ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO23 TREZ 3075 006X XX00 0107 deschis laTrezoreria Tecuci ? Beneficiar U.A.T. Municipiul Tecuci, CUI 4269312, sau un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, AC va retine suma de 4495 lei, conform art. 278ยน, din OUG 34/2006 cu modif.si compl.
Garantie de buna executie
Se va constitui GBE, in procent de 10 %(pt.IMM-uri 5%), din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari. GBE se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. AC are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Daca partile convin, GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1.Declaratie privind eligibilitatea, art.180 din OUG.34/2006.Nota: a.Acest doc. nu se solicita eventualilor subcontractanti, b.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, c.in cazul depunerii unei oferte individuale comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;Cerinta nr.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 dinOUG.34/2006; Cerinta nr.3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local si Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea oblig. exigibile de plata a imp., taxelor si contrib. de asigurari sociale la bugetul general consolidat de la Agentia de Administrare Fiscala - formulare tip, din acestea sa reiasa ca ofertantul/ candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Doc. se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Cerinta nr.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Of. nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/of.individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candid./of. in cauza; b) sa depuna of. individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontr. in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii of.individuale sau, dupa caz, a celei in care este of. asociat; c) sa depuna of. individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii of. individuale sau, dupa caz, a celei in care este of. asociat;Cerinta nr.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Cerinta nr.6.Declar. pe propria raspundere privind neincadrarea in prev. art. 69^1 din OUG.34/2006. Ofertantul/ candidatul/ of.asociat/ subcontr./ tertul sustinator, care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la grad IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prev. la art.69 lit.a), din OUG.34/2006, cu pers.ce detin functii de decizie in cadrul AC este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar- Eduard Finkelstain, Viceprimar- Cristinel Basalic, Director economic- Culita Holban, Director tehnic- Nona Popovici, consilier juridic George Borsan. Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC ? in original/copie legalizata/copie conf.cu originalul, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certif. constat. si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, valabil la data deschiderii ofertei. Nota: AC ii va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea pt. conformitate a documentului in original/copie legalizata.Persoane juridice straine: Documente care dovedesc forma de inregistrare ca persoana juridica, in conf. cu prev. legale din tara in care of. este stabilit, in original/ copie legalizata/ copie ?conf. cu originalul.?Doc. prezentate trebuie sa ateste ca of.are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii si sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie de minim 1.400.000 lei., Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani., Cash-flow de executie a lucrarii in suma de 280.000 lei, pentru 2 luni. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la/sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii., Inf.privind subcontractarea/Inf.privind asocierea
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista princip.lucrari similare ex.in ultimii 5ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Aceasta lista va fi insotita de cel putin un contract de ex.lucrari similare, in care participarea of. sa fi fost in valoare de minim 715.280 lei fara TVA., Dotare tehnica minima, considerata strict necesara pentru indeplinirea contractului de lucrari, respectiv: cilindru compactor, masina de taiat beton, motocompresor, buldoexcavator dotat cu picon, placa vibratoare si nivela cu laser., a)Personal de specialitate: sef santier ? inginer constructor, specializarea cai ferate, drumuri si poduri: trebuie sa faca dovada ca a detinut aceasta functie in cel putin un proiect similar. Dovada se face prin prezentare de copie dupa contract si decizia in care a avut functia de sef lucrare; un RTE pt.dom. constr. rutiere, drumuri si poduri, atestat MDRT; un RSSM -responsabil securitate si sanatate in munca si un CQ-responsabil controlul calitatii.b)Personal calificat: pavatori si mecanici utilaje. ISO9001 sau echivalent pentru lucrari de drumuri si ISO14001 sau echiv., pentru lucrari de drumuri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
20
Descriere: a) pentru cea mai scurta durata de executie (dar nu mai putin de 30 zile si nu mai mult de 150 zile) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (20 puncte);b)pentru alta durata de executie, decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: Pn= (durata minima/durata n) x punctaj maxim alocat. Peste durata de executie maxima acceptata (150 zile), oferta va fi declarata neconforma, precum si sub durata de 30 zile oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
Perioada de garantie a lucrarilor
20
Descriere: a) pentru perioada de garantie cea mai mare (dar nu mai putin de 24 luni si nu mai mult de 48 luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (20 puncte);b) pentru alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn= (perioada n/perioada maxima) x punctaj maxim alocat. Sub durata de garantie minima acceptata (24 luni), oferta va fi declarata neconforma, precum si peste durata de 48 luni oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata in SEAP, adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 14:41