Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reprofilare si balastare a drumurilor comunale din comuna TIA MARE


Detaliu pentru invitatia numarul 326555
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Tia Mare (Primaria)
Numar invitatie: 326555/14.05.2012
Denumire contract: Lucrari de reprofilare si balastare a drumurilor comunaledin comuna TIA MARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Tia Mare (Primaria)Cod fiscal: 5139833, Adresa: Comuna Tia MAre, Tia Mare, Telefon: 0249/534391, Fax: 0249/534401
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Tia Mare, Tia Mare, Romania, cod postal: 237480, telefon: +40 249534401, fax: +40 249534401, persoana de contact: Cristian Racelescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Tia Mare, Comuna Tia Mare, jud. Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reprofilare si balastare a drumurilor comunaledin comuna TIA MARE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reprofilare sibalastare drumuri comunale din cele 3 sate ale comunei Tia Mare ? Potlogeni, Tia Mare si Doanca , in conformitate cu cerintele caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 337.57 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :1500 lei ;Perioada de valabilitate a garantiei de participare este celputin egala cu perioada de valabilitate a ofertei .Garantia de participarese poate constituiin conformitate cu art 86 , alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioaresau se poate constitui si prin depunere la casieria autoritatii contractante , conformalin (5) al aceluiasi articol .Contul PrimarieiTIAMAREde constituire a garantiei de participare este RO90TREZ5095006XXX001121 deschis la Trezoreria Corabia , CUI 5139833 .Garantia trebuie sa fie irevocabilaInstrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa : a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate .La depunerea ofertei, ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare, prezentand originalul.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Se vor prezenta documente doveditoare anexate la scrisoarea de garantie pentru participare : declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele 1 si 2 din Ordonanta de urgenta nr. 27/2006Conform OUG NR.34/2006 , ART.278 INDICE 1 , suma retinuta in situatia respingerii contestatiei de catre CNSCeste de 963, 38lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5 % dinpretul contractului , fara TVA .Modul de constituire a garantiei de buna executie : - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarasau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei statului din cadrul Organului fiscal competent in administrarea acestuia , un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 -Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (eligibilitatea) - Ofertantul va prezenta Formularul nr 1 ?Declaratie privind Eligibilitatea? din Sectiunea?Formulare? ?din Documentatia de Atribuire. Formularul se va completa de fiecare asociatsi/sautertul sustinator , daca este cazul .Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 - Ofertantul va prezenta : A) Formularul nr. 2 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din din Sectiunea ?Formulare?B) Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: 1. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: -certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetulgeneral consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ?Directia Generala a Finantelor Publice), scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documenteedificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine(certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si la bugetul local, in original sau copii legalizate insotite de traducerea autorizata si legalizata, valabile la data depunerii ofertelor.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota- in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;
- in cazul in care capacitatileeconomico financiara si tehnica sau profesionala vor fi sustinute de un alt operator economic , persoana care asigura sustinerea ofertantului, tertul sustinator, va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181literele a, c1 si d .( Formularul nr 2A din sectiunea Formulare ).Operatorii economici vor prezenta documentele solicitate in oricare dintre formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?Cerinta nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare Formular nr. 3 din Sectiunea Formulare - In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economiciCerinta nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formular nr. 4 Anexa-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, din Sectiunea Formulare - In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;Cerinta nr. 5 - Declaratie privind neincadrareain prevederile art 691 din O.U.G. nr.34/2006( evitarea conflictului de interese ) -Completare Formular nr. 5 din Sectiunea Formulare -Declaratieprivind neincadrarea in art 691 din OUGnr. 34/2006In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, sunt: Primar: Raducea PetreViceprimar: Gulie VirgilSecretar: Dabuleanu MioaraContabil: Pirvu NicoletaFormularul va fiprezentat de fiecare asociat , subcontractant cat si de tertul sustinator , daca este cazulIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul / Tertul sustinator se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69ยน din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari. Ofertantul va prezenta :1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorialcu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii, care sunt membrii Consiliului de Administratie /Organului de Conducere sau de supervizare si/sau care sunt actionarii sau asociatii cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Nota: Pentru persoanele juridice/ fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, insotite de traduceri autorizate in limba romana.De asemenea vor prezenta un Certificatde Rezidenta fiscala( evitarea dublei impuneri ) valabila pentru anul in cursNota : - in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;
- De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractant.- In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de achizitie publica, sa prezintepentru conformitate documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentare Informatii generale, Cerinta nr. 2 - Informatii privind media cifrei de afaceri globalesi prezentareaBilanturile contabile pe ultimii 3 ani inregistrate la organele competente.Media cifrei de afaceri globale , a ofertantului, din celmultultimii (3) trei ani, fara a se lua in considerare anul in curs sa fie in valoare de minim: 180.000 Lei;Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR sau BCE .In cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil pt anul 2011, acesta poate prezenta bilanturile pt ultimii 3 ani incheiati, 2009, 2010, 2011, pt indeplinirea nivelului impus, in caz contrar se vor prezenta bilanturile pe anii 2008, 2009, 2010, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, (a se vedea Formularul nr. 17, Sectiunea- ?Formulare?) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a, c1 si d .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Lista cu principalelelucrari similare executate in ultimii 5 ani, pana la data limita de depunere a ofertelor, Cerinta nr. 2-Experienta similaraSe solicita ca in ultimii 5 ani, de la data depunerii ofertelor, sa fi executat cel putin un contract de lucrari similare, cu o valoare de 90.000lei, fara TVA. Ofertantul va prezentacopiide pe parti relevante ale contractuluide executie( denumire contract, partile contractante, valoarea contractului, durata contractului, etc care certifica experienta similara , copiide peProcesul Verbal de receptie la terminarea lucrarilor/si sau procese verbale de receptie partiala a lucrarilor/ si sau procese verbale de receptie finala care sa faca dovada executarii lucrarilor prezentate siRecomandarea din partea beneficiarului, sau documentul constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale, in original sau copie certificata?conform cu originalul?, de catre reprezentantul legal al ofertantului., Cerinta nr. 3 - Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in original.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat (prin contract de inchiriere sau altele similare) la urmatoarele utilaje: - autogreder- vibrocompactor- autobasculanta- incarcator frontalSe vor prezenta documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor si echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului, Cerinta nr. 4Prezentarea de informatii privind subcontractantii, Cerinta nr. 5Prezentarea de informatii privind asociatii, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, (Formularul nr. 9, Sectiunea- ?Formulare?) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate precum si prezentareaDeclaratiei privindLISTA privind logistica, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice aflate in dotare si care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului de achizitie publica - Anexa 1 la Formularul nr. 9 si prezentarea Declaratiei privind LISTA privind personalului angajat si al cadrelor de conducere care urmeaza a fi efectiv alocate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica ? Anexa2 la Formularul nr. 9 Certificat ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii, care sa confirme existenta sistemului de management al calitatii pentruun domeniul de activitati ce include activitatile necesare realizarii lucrarii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer