Achizitie publica - Lucrari de repunere in folosinta a subsolului tehnic, Policlinica Spitalului judetean Resita, Caras-Severin
Detaliu pentru invitatia numarul 342995
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras-Severin
Numar invitatie: 342995/20.02.2013
Denumire contract: Lucrari de repunere in folosinta a subsolului tehnic, Policlinica Spitalului judetean Resita, Caras-Severin
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras-SeverinCod fiscal: 16739523, Adresa: Pta. 1 Decembrie 1918, Nr. 7, Et. 3, Resita, Telefon: 0255/228862, Fax: 0255/228863
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pta. 1 Decembrie 1918, Nr. 7, Et. 3, Resita, Romania, cod postal: 320067, telefon: +40 255228864, fax: +40 255228863, persoana de contact: Lucian Ionescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia de Administrare a Domeniului Public si privat a Judetului Caras-Severin, Pta. 1 Decembrie 1918, Nr. 7, Et. 3, sala sedinte, Resita, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare a domeniului public si privat a judetului c-s)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de repunere in folosinta a subsolului tehnic, Policlinica Spitalului judetean Resita, Caras-Severin
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de repunere in folosinta a subsolului tehnic, Policlinica Spitalului judetean Resita, Caras-SeverinValoarea estimata fara TVA a proiectului integrat(numai in cifre): 534.207Moneda: Lei4.1. Constructii si instalatii -470.116 lei5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier ? 9.402 lei5.3.Cheltuieli diverse si neprevazute ? 54.689 lei
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 534, 207 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
9.000 lei, si se prezinta in afara coletului de oferta.Per de valab90 zile de latermenul limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod coresp.Modul de constituire :1.virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atribuire.(cf F nr. 30)(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.2. OP in contul achizitorului (contnr.RO43TREZ1815006XXX001254, deschis la Trezoreria Resita, CIF: 16739523) cu cond confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertele neinsotite de dovadaconstituirii garde participare vor fi considerate inacceptabile conform HG 925/2006, art. 36, alin 1 pct a).Gar de participare, in original, prezentata in alta limba decat limba romana, va fi insotita de trad autorizata in limba romana, legalizata notarial. Echivalenta leu/alta valuta se va face folosind cursul mentionat de BCE din data publicarii invitatiei de participare. In cazul IMM acestea pot beneficia de prevederile L nr.346/2004, art.16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categorie, cf prevederilor din art. 3, alin.1 - 2, prezentand documentele prevazute la art.7. In cf. cu art. 278_1lib( din OUG 34/2006, suma care se va retine este de 4314.20 lei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului de achizitie publica, exclusiv TVA si se constituie in cel mult 15 zile de la semnarea contractului. Mod constituire: a)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (c. F. 31) sau b)-retineri succesive din facturile partiale prezentate. In acest caz, cf HG 1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91. din HG 925/2006 Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. In cazul IMM-urilor, acestea pot beneficia de prevederile Legii nr.346/2004, art.16, alin 2, numai in conditiile in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categorie, conform prevederilor din art. 3, alin.1 - 2 din legea mentionata, prezentand documentele prevazute la art.7.(F. 29, original)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Scrisoare de inaintare- F. nr. 1; Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 F. nr. 2; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006, completare F. nr. 3; Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale ? emis de Consiliul Local Serviciul Public Impozite si Taxe Locale; Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice; Cazier judiciar operator economic valabil la data limita de depunere a ofertelor; Cazier fiscal persoane juridice; valabil la data limita de depunere a ofertelor; Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. (dupa caz);Nota: Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele de la aceasta sectiune ); se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditii de calificare: (1) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.(2) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.(3) In situatiile de la art. 11 alin. (4) si (5) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.Tertul/tertii sustinator/sustinatori are obligatia neincadrarii in prev.lit.a, c ind 1 si d din art. 181 al OUG 34/2006.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat (inclusiv certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul de stat si catre bugetul local).Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 F.4;Persoane cu functie de decizieimplicate in ceea ce priveste organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii: Director Executiv: Ianas RosetiDirector Economic Executiv Adjunct: Marinel StioleMembrii comisiei: Presedinte ? Andritoi Marius - Director Executiv Adjunct Membrii ? Stiole Marinel - Director Economic Executiv Adjunct, Sandru Liana ? Consilier, Radoi Mircea - Consilier, Treanta Oana ? Inspector de Specialitate Membrii supleanti ? Munteanu Laurentia - Consilier DADPP C-S, Ionescu Lucian - Inspector DADPP C-SDeclaratie privind calitateade participant la procedura F.5; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta F6; Persoane juridice romane/fizice romaneModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (informatiile continute de acesta trebuie sa fie reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor, se prezinta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?) din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC). In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat, si de catre subcontractanti (daca este cazul).In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.De asemenea, documentul prezentat va contine informatii referitore la asociati, administratori, sediu central, sedii secundare si puncte de lucru declarate. Documentul va fi prezentat in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Persoane juridice/ fizice strainePentru persoanele juridice straine: Se vor prezenta documente edificatoare (original/ copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? insotite detraducere autorizata legalizata in limbaromana), informatiile continute de acestea trebuie sa fie reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului sa corespunda categoriei de lucrari conform obiectului contractului (specifice obiectului contractului);Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, pentru conformitate, de a solicita copia legalizata a respectivului document in perioada de evaluare a ofertelor.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Documente care sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principal si/sau secundar corespunzator exercitarii activitatii profesionale in vederea indeplinirii contractului.- Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie anuala de afaceri globalape ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu: 900.000 lei1.Se va prezenta- Informatii generale cu declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani-Formular Informatii generale, in original.2. Se vor prezentabilanturilecontabile, semnate si stampilate, vizate si inregistrate la organele competente, dela fineleanilor2010, 2011 si 2012 (la data de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012) ? in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata iin limba romana a documentelor solicitate mai sus.Nota: Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an.Se vor lua in considerare urmatoarele cursuri valutare;2010:1 euro = 4, 2099 lei2011:1 euro = 4, 2379 lei2012:1 euro = 4, 4560 lei, In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Copiile anexate vor fi certificate pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.a) Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilantul contabil al exercitiului financiar pe anii 2010, 2011 si 2012, inregistrate la institutiile abilitate sau documente disponibile ale operatorilor economici in vederea indeplinirii cerintei de calificare).In caz de asociere documentele se prezinta de catre fiecare membru asociatb) Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere legalizata si certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.In cazul candidatilor/ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat.Note: (b) Operatorii economici?persoane juridice straine pot beneficia de reducerea nivelului minim al cifrei de afaceri, precum si cel al garantiilor solicitate prin documentatia de atribuire, numai daca vor prezenta documente edificatoare emise de autoritati competente in tara de resedinta, din care sa reiasa faptul ca au un statut similar celui de IMM din Romania.(c) In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza individual, pentru fiecare membru al asocierii. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMM. Reducerea cu50% a criteriului privind cifra de afaceri nu se va aplica daca unul dintre asociati nu se incadreaza in categoria IMM.Capacitatea economico- financiaraa operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care se invoca sustinerea capacitatii economico-financiare a ofertantuluide catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Angajamentul trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se face neconditionat in vederea finalizarii contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala, respectiv experienta similaraLista principalelor lucrariin ultimii 5 ani, cuprinzand valori, perioade, beneficiari /denumirea lucrarii, dupa cazPrezentare Formular nr. 9 - Declaratie privind lista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani, cuprinzand valori, perioade, beneficiari /denumirea lucrarii, dupa caz- se prezinta in original.Completare Formular 9 a - Experienta similara ? se prezinta in original.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani o lucrare similara avand o valoare cel putin egala cu suma de 450.000 lei fara TVA; va fi luata in considerare valoarea unei lucrari din cele prevazute in lista solicitata.Prin contracte similare se intelege contracte cu obiect similar cu obiectul contractului de achizitie publica care urmeaza a fi incheiat, contract.Ofertantii vor prezenta orice documente considera necesare in vederea justificarii experientei similare., Nota: Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Nota: In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.Note: a.Capacitatea tehnica a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Prezentare Angajament sustinere tehnica (Formularul nr. 10); se prezinta in originalDeclaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006), Declaratie privind neincadrarea in in prevederile art181 lit a), c^1 si d) din OUG 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1din OUG 34/2006 actualizata.b. Operatorul economic care beneficiaza de sustinere tehnica trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice invocate. Pentru sustinerea cerintei minime referitoare la experienta similara angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.c. Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.d. Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica.Neindeplinirea cerintelor minime solicitate a fi indeplinite de catre ofertanti, in privinta experientei similare pentru executie, conduce la descalificarea ofertantului.Vor fi exclusi din procedura ofertantii care nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit defectuos obligatiile contractuale asumate privind executia unui contract, precum si ofertantii care prezinta sau primesc, la solicitarea autoritatii contractante, referinte negative din partea beneficiarilor (autoritati contractante.), Completare Formular nr. 11 Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceIn cazul asocierii formularul nr. 11 se depune de catre fiecare asociat.Ofertantul asigura echipamentele, utilajele, mijloacele de transport pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul va face dovada disponibilitatii si functionalitatii utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului de lucrari. Ofertantul trebuie sa faca dovada, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, ca poate dispune de tipuri de echipamente necesare sa functionze la intreaga capacitate si trebuie sa demonstreze ca avand la baza angajamentele cunoscute, acestea vor fi disponibile pentru a fi folosite in cadrul contractului.Cerin?e minime: Prezentarea de documente prin care ofertantul sa faca dovada disponibilitatii utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului: facturi; contracte de inchiriere.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana.Prezentare, Angajament sustinere tehnica (Formularul nr. 10); se prezinta in originalDeclaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006), Declaratie privind neincadrarea inprevederile art181 lit a), c^1 si d) din OUG 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1din OUG 34/2006 actualizata.Completare Formular nr. 37Declaratie tert sustinator tehnic privind logistica, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, se prezinta in originalIn caz de asociere cerinta se considera indeplinita in mod cumulat., Informatii privindpersonalulOfertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate ca fiind minim necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de conducere, de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului).Se va prezenta: Formular nr. 12? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajatsi al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; se va prezenta in original.Formular nr. 13 ? Informatii generale privind angajatii; se va prezenta in original.Formular nr. 14? Personal ce va fi angajat in contract; se va prezenta in original.Formular nr. 15 ? Angajamentul ofertantului privind resursele umane; se va prezenta in original.Pentru fiecare din specialistii mentionati (cu exceptia muncitorilor) se va prezenta Formular nr. 16? Curriculum Vitae, completat pentru fiecare persoana in parte; se prezinta in original, semnat si datat.Copii diplome studii, atestate, adeverinte, autorizatii, certificate profesionale necesare conform prevederilor legale in materie pentru personalul de specialitate nominalizat, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care persoana nominalizata o are cu ofertantul (ex: contract de munca, contract de colaborare, angajament ferm etc.).Formular nr. 18 - Declaratie de disponibilitate ; pentru fiecare din specialistii mentionati in formular nr. 14 ; se prezinta in originalCerinte minime: 1)Asigurarea de personal de specialitate: - Responsabil cu controlul tehnicde calitate (CQ)- 1 persoana; absolvent studii superioare; prezentare decizie numire in cadrul firmei a responsabilului cu controlul tehnic de calitate in constructii (CQ) cu valabilitate la data limita de depunere a ofertelorprezentare CV actualizat, datat si semnat; prezentare alte diplome/atestate (daca exista).- Sef santier ? 1 persoana;studiisuperioare; inginer specializarea CCIA, cu experienta profesionala in constructii de drumuri si poduri care sa fi participat la cel putin un proiect similar; prezentare diplome/atestate, CV actualizat, datat si semnat.- Responsabil tehnic cu executia(RTE) ? 1 persoana; absolvent studii superioare specializarea CCIA; prezentare diplome studii, atestari pentru RTE cu valabilitate la data limita de depunere a ofertelor + legitimatie vizata la zi; prezentare CV actualizat, datat si semnat.Pentru fiecare din specialisti se va prezenta o declaratie privind disponibilitatea.In cazul asocierii cerintele minime se vor considera indeplinite in mod cumulativ de catre asociati.Important: O persoana poate fi nominalizata doar pentru o singura functie.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, in functie de partea de contract in care se vor folosi specialistii respectivi, conform acodurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta., Informatii privind subcontractarea (daca este cazul)Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica.Se va prezenta: - Formular nr. 22? Declaratie privind partea/partile dincontract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora cu anexa acesteia; se prezinta in original- Formular nr. 23-Acord de subcontractare; se prezinta inoriginal.- Formular nr. 4-Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 69^1 din OUG 34/2006- in original- Formular nr. 5-Declaratie privind calitateade participantla procedura ? in originalIn cazul in care acordurilede subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se vor prezenta copii dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Nota: a.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Informatii privind asocierea (daca este cazul)In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate elementele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Prezentare : Formularul nr. 24 - Declaratie privind partea/partilor dincontract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora; se prezinta in original;Formular nr. 25- Acordul de asociere; se prezinta inoriginal, din care sa rezulte liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procentual din contract).Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta acordul de asociere in traducere certificata si legalizata in limba romana dupa acestea.Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat.In cazul castigarii, inainte de contractare, se solicita autentificarea (in fata notarului) asocierii, forma sub care trebuie sa ramana pe toata durata contractului.Ofertele depuse de operatorii economici care sunt parteneri intr-o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a)Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii precum si categoriile de lucrari executate de acestia;b)Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii;c)Unul din membrii asocierii trebuie numit ca partener conducator (lider de asociatie)- responsabil de contract, aceasta numire va reiesi din acordul de asociere.d)Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa petoata durata de realizare a contractului.e)Structurasau constituirea asocierii nu va fi modificata pe durata executarii contractului decat cu aprobarea prealabila a autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale. Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cea initiala. Cerinta nr. 1Documente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru activitatea de lucrari de constructii in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului.Certificatele solicitate se depun individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza, Cerinta nr. 2Documente care atesta implementarea standardelor de management al mediului pentru activitatea de lucrari de constructii in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractuluiCertificatele solicitate se depun individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2013 15:18