Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de restaurare / reconstructie Casa Germana in incinta Muzeului National al Satului ?Dimitrie Gusti?


Detaliu pentru invitatia numarul 347903
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUZEUL NATIONAL AL SATULUI "DIMITRIE GUSTI"
Numar invitatie: 347903/04.06.2013
Denumire contract: Lucrari de restaurare / reconstructie Casa Germana in incinta Muzeului National al Satului ?Dimitrie Gusti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL NATIONAL AL SATULUI "DIMITRIE GUSTI"Cod fiscal: 4754848, Adresa: SOSEAUA KISELEFF NR.28-30 SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213179103, Fax: +40 213179068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA KISELEFF NR.28-30 SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011347, telefon: +40 213179103, fax: +40 213179068, persoana de contact: ELENA ANGELESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOSEAUA KISELEFF NR.28-30 SECTOR 1, Bucuresti,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de restaurare / reconstructie Casa Germana in incinta Muzeului National al Satului ?Dimitrie Gusti?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de restaurare / reconstructie Casa Germana din satul Dealu Frumos, judetul Sibiu, (lucrari de structura ? rezistenta si arhitectura nivel ?la rosu?), refacere in cadrul proiectului de extindere zona Sud, din incinta Muzeului National al Satului ?Dimitrie Gusti?. Suma aferenta procentului de diverse sineprevazute este de 4% din valoarea estimata , respectiv de 4.253, 83 lei.
II.1.6) CPV: 45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 122, 404 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 1225 lei. Plata se va face prin oricare din modalitatile prevazute la art. 86, alin.1 din HG 925/2006 si se efectueaza in contul RO05TREZ7015009XXX000297, deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, beneficiar Muzeul National al Satului ?Dimitrie Gusti?, CUI 4754848. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Cursul de referinta folosit la calculul garantiei de participare va fi cel valabil cu doua zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% (sau 5% pentru IMM) din valoarea contractului fara tva si se va constitui prin: scrisoare de garantie bancara sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale prin deschidere cont la Trezoreria Sector 1, ]n conformitate cu prevederile Hotararii de Guvern nr. 1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 757 din 27.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea - Formular 12A;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - Formular 12B;Certificat de Inregistrare Fiscala ? copie stampilata conform cu originalul;Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 ;Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006.Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Popoiu Paulina-Director general, Dragomir Vivian-Director patrimoniu, Tudor Aurelia-Director stiintific, Goean Virginia-Director economic, Gabriela Matei-Consilier juridic, Angelescu Elena-Sef serviciu Achizitii Publice, Uscoiu Ileana-Sef birou Contabilitate, Anania Iulia-Sef sectie Conservare-Restaurare, Onoiu Georgiana-Sef sectie Tezaurizare, Duicu Ioana-Sef birou Arhiva Documentara, Barnea Madalina - economist Achizitii Publice, Patrascu Constantin-Sef sectie Arhitectura Traditionala Expozitia in aer liber, Terescenco Petre-Muzeograf, Ionescu George-Economist. Certificat constatator ORC , conform art. 183 din OUG 34/2006, in original, copie conform cu originalul sau copie legalizata, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011 , art. 5.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, ce vizeaza activitatea din ultimii 3 ani ;Situatia financiara la 30.06.2012 depusa la Oficiul Registrului Comertului si la Administratia Finantelor Publice ? copie stampilata conform cu originalulBilantul contabil la 30.06.2012, vizat si inregistrat la Administratia Finantelor PublicePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic, si alte mijloace fixe pe care ofertantul se a se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 00:10
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer