Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE RESTAURARE CURTEA DE ONOARE A MUZEULUI NATIONAL DE ARTA AL ROMANIEI


Detaliu pentru invitatia numarul 336895
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Muzeul National de Arta al Romaniei
Numar invitatie: 336895/08.10.2012
Denumire contract: LUCRARI DE RESTAURARE CURTEA DE ONOARE A MUZEULUI NATIONAL DE ARTA AL ROMANIEI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMuzeul National de Arta al RomanieiCod fiscal: 4602084, Adresa: Calea Victoriei, Nr.49-53, Bucuresti, Telefon: 021.313.30.30, Fax: 021.312.43.27
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Victoriei, Nr.49-53, Bucuresti, Romania, cod postal: 010063, telefon: +40 213133030, fax: +40 213124327, persoana de contact: Mariana Ghinea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Muzeul National de Arta al Romaniei, Calea Victoriei nr.49-53, Bucuresti (secretariat- sala de consiliu)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE RESTAURARE CURTEA DE ONOARE A MUZEULUI NATIONAL DE ARTA AL ROMANIEI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE RESTAURARE CURTEA DE ONOARE A MUZEULUI NATIONAL DE ARTA AL ROMANIEI
II.1.6) CPV: 45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 141, 297 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 40.000 lei. Valabilitate: 60 zile de la data depunerii oferteiIn cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractant.In cazul asocierii, garantia de participare se poate constitui de catre oricare dintre asociati. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei pentru participare: Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original. Se poate constitui astfel: - virament bancar in contul Muzeului National de Arta al Romaniei. RO59TREZ7015009XXX000295 deschis la Trezoreria Sector1 - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original ? (Formular 8 model de Scrisoare de garantie bancara) - in conformitate cu art.86 din HG 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile urmatoare: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei Nota: In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante, la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma corespunzatoare conform art.278?1, alin. a), din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie - 5% din val. fara TVA a contr. Durata de garantie a lucrarii: 24 luni de la recept. la term. lucr.Garant. de buna exec. se constituie printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care devine anexa la contr. Daca val. garant. de buna exec. este redusa ca val., aut. contract. are dreptul de a accepta constit. acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Daca partile convin, garant de buna exec. se poate constit. si prin ret. succ. din sumele dat. pentru fact. part.. In acest caz, contract. are oblig. de a desch. un cont la disp. aut. contr. la unit. Trez. Statului din cadrul org. fisc. competent in adm. acestuia un cont de disp, distinct la disp. aut. contr. Suma init. care se depune de catre contract in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Fisa inf. gen.-form.6Declaratie eligib.-Decl privind neincadrarea in sit.prevaz. la art180 dinOUG nr34/2006 va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul-Form.2Declaratie neincadrarea in art.181-OUG nr.34/2006-form.3Declaratie privind calitate de participant la procedura- form.11Certificat de participare cu oferta independenta- form.4Declaratie neincadrarea in art.69 ind.1-OUG34/2006(se va prezenta si de catre subcontractant si tertul sustinator daca este cazul- formular57.Certificat de cazier fiscal si certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna antrerioara celei in care se depun ofertele(cert. atest. fisc. vor fi prezentate si de tertul sustinator daca este cazul).Persoane cu functii de decizie: Director general? Roxana Theodorescu, Director tehnic - Liviu Constantinescu, Contabil sef - Dan Dimitriu, Birou Juridic?Alina Dima, CFPP ? Bogdan Ginghina, Birou Achizitii Publice?Mariana Ghinea, Servicul tehnic ? Ioana Ioncea, Serviciul Financiar ? Daniela Nita Certificat constatator eliberat de of. teritorial al reg. comertului, cu cel mult30de zile inainte de data dep. ofertelor. In cazul ofertantilor romani Pt a dovedi ca indeplineste cerinta, ofertantul va prezenta certificatul const. elib. de oficiul teritorial al reg. comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschid.of.; trebuie sa cuprinda, urmatoarele: datele de identificare, durata de functionare declarata, activit. principala, activit. secundare, asociatii/actionarii (dupa caz), administratorii/persoaneleimputernicite(dupa caz)si activit. autorizate(dupa caz).Documentul poate fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul ofertantilor straini: Pentru a dovedi ca indeplineste cerinta, ofertantul va prez.un doc. elib. de o autorit. competenta din tara de origine sau din tara in care este stabilit, din care sa rezulte, dupa caz, urmatoarele : datele de identificare, durata de functionare declarata, activit.principala, activit. secundare, asociatii/actionarii, administratorii/ persoanele imputernicite si activitat. autorizate.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, se va solicita prez. certif. constatator in original sau copie legaliz.Vor fi exclusi din proced. ofertantii care prezinta certificat constatator emis cu mai mult de 30 de zile inainte de data dep. ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010si31.12.2011.Acestea vor fi prezentate, in copie simpla, impreuna cu toate anexele acestora, vizate si inregistrate de organele competente., Media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani sa fie de cel putin4.282.000 lei fara T.V.A.(pentru persoanele juridice roamane) sau echivalentul sumei in euro la cursul leu/euro mediu comunicat BNR pentru ultimii 3 ani, astfel: anul 2009 1euro= 4, 2373lei/euro; anul2010 1euro=4, 2099lei/euro;anul2011 1 euro=-4, 2379 lei/euro In cazul in care ofertantul s incadreaza in categoria IMM(LG nr. 346/2004), acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta in Lg346/2004.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa complet. si sa ataseze la oferta declaratia., Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor fin. necesare pentru executarea lucrarilor, declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau ca are resurse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace finan. suficiente pentru executarea lucrarii. Se vor prez. numai documente in original emise de catre Banca si vor purta numele in clar a pers. care atesta bonitatea.Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta in original., Sustinerea Tehnica si/sau Financiara: In cazul in care, ofertantul isi demonstreaza sit. ec. si fin. ori capacitatea teh. si/sau prof. prin prez. unui angajament de sustinere din partea unui tert, autorit. contr.are oblig. de a lua in considerare aceasta sustinere pentru verif. indepl.cerintelor minime impuse in cadrul doc. de atrib..Pers.care asigura sustinerea finan. ori capacitatea teh.si/sau profesionala, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atrib., conf. prev.art.180 si art.181 lit.a)lit.c?) si lit.d)din OUGnr.34/2006 ., In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare cum ar fi experienta similara sau indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activ. aferent ob. contr. de achiz. pub., angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autorit. contr.faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contr., persoana sustinatoare se obliga sa asigure indepl. completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Angajamentul va fi insotit de doc. care dovedesc indeplinirea cerintelor de calif. de catre tertul sustinator privind experienta similara si/sau cifra de afaceri.In sit. mentionate, sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autorit.contr. ca urmare a nerespectarii oblig. prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Ofertantii, vor face dovada finalizarii (adica p-v de receptie la terminarea lucrarilor sau/dupa caz p-v de receptie finala)in ultimii 5 ani a unui contr. cu lucrari similare ca natura si complexitate cu ob. contr. cu o val. egala sau mai mare decat val.estimata a contractului respectiv 2.141.297 lei fara tva si sa fie realizati dintr-un contr. de restaurare si reabilitare a unei cladiri aflate pe listaMonumentelor istorice.Fiecare contr. inscris va contine copii de pe partile relevante si va fi insotit de copia ?Procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor? ., Personal de specialitate: Va fi prezentata o declaratie privind numele persoanelor care vor duce la indeplinire viitorul contr. si specializarea acestora, conform art 188, alin 3 lit b din OUG 34/2006, Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are ca personal angajat sau cu angajament de participare: 1.Un inginer constructor, specializarea constructii civile.2 Un specialist atestat de Ministerul Culturii in domeniile : inginerie ¬consolidare si/ sau restaurare structuri istorice, executare lucrari.3. Un specialist atestat de Ministerul Culturii in domeniul inginerie instalatii : executare lucrari.4.Un specialist atestat de Ministerul Culturii in domeniul inspectia si urmarirea comportarii in timp a monumenteloristorice.5. Un responsabil tehnic cu executia ? inginer/subinginer in domeniul constructii atestat profesional de institutiile abilitate.6. Un responsabil control tehnic de calitate ? inginer/subinginer in domeniul constructii atestat profesional de institutiile abilitate, sau7. Un specialist in domeniul - Restaurarepiatra si metal atestat de Ministerul Culturii, care va raspunde de realizarea lucrarilor de componente artistice din piatra si meta, Se vor considera dovezi, numai daca sunt prezentate cumulat toate doc. urmatoare;curriculum vitae, insotit de declaratia de disponibilitate;copie simpla a diplomei de absolvire a studiilor universitare ;copie simpla a certificatului de atestare ? pentru specialistii solicitati a fi atestati de Ministerul Culturii;copie simpla (conf. cu orig.)a contr. individual de munca (sau echivalentul acestuia), vizata de catre Insp. Terit.de Munca sau copia unui act juridic civilbilateral din care sa rezulte ca ofertantul poate asigura pe durata contr. un specialist., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echip. tehnice de care poate dispune op. ec. pentru Indepl. coresp. a contr. de lucrari, conf. cerintelor din caietul de sarcini si proiectului, Ofertantul va mentiona care sunt echip., utilajele, mij. de transport, laboratoarele, baza de productie, alte mijloace fixe si dotari necesare realizarii lucrarilor supuse prezentei proceduri si daca sunt asigurate din dotarea proprie si/sau prin contr. de Inchiriere.Op.ec. va face dovada detinerii dreptului de prop. sau de folosinta asupra utilaj.mentionate prin doc.justific.(facturi, acte de proprietate, contr. de leasing, lista de inventar de mijloace fixe-la 31.12.2011, inchiriere, etc.) Pt utilaj. inchiriate, se va prezenta contr. de inchiriere, in copie pe care se va mentiona conf. cu orig. semnata si stampilata.Ofertantul trebuie sa prezinte un contr. de depozitare a deseurilor rez. din activ.de constructii, cu un dep. de colectare deseuri.Ofertantul trebuie sa prezinte furnizorul de beton?atestatari, In orice situatie de asociere a doi sau mai multi op. ec., toti asociatii trebuie sa prezinte doc. sol. in cadrul cap.III astfel: doc. privind sit. pers. a of. solicitate In cadrul cap. III.2.1 sunt obligatorii pentru fiecare asociat In parte;doc. privind capacitatea de exercitare a activ.prof. solicitate In cadrul cap.III.2.1b).sunt oblig. pentru fiecare asociat In parte;doc. privind situatia ec.-fin. solicitate In cadrul cap.III.2.2vor fi prez. astfel: bilanturile contabile vor fi prez. de fiecare asociat In parte, conditia referitoare la cif.de afaceri poate fi Indepl. In mod cumulativ;doc. privind capacit. tehn. si prof. solicit. In cadrul cap. III.2.3. vor fi prez. astfel: cond. impusa privind exp. sim. poate fi Indepl. de catre unul dintre asociati -cond. impusa ref. la util., echip. si la pers. tehn. de sp, In situatia In care oferta asociatiei este declarata castigatoare, liderul asociatiei va prezenta autoritatii contractante o copie legalizata a contractului de asociere inainte de data semnarii contractului., Informatii despre subcontractanti: Declaratia privind partea/partile din contract care sunt Indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.In cazul In care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se Indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la Incheierea contractului de achizitie publica prezentarea contractelor Incheiate Intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati In oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala Inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice si financiare initiale. Standardele de asigurarea calitatii ISO 9001/200800Ofertantii au obligatia de a prezenta un Certificat, emis de organisme acreditate, care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii, conform ISO 9001/2008 sau echivalent, care sa acopere lucrarile de executie, din contractul de achizitie publica, care face obiectul prezentei proceduri.Se va prezenta, Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent, in copie lizibila, semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul si in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor., Standarde de protectia mediului ISO 14001/200500Ofertantii au obligatia de a prezenta un Certificat, emise de organisme acreditate, care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de protectia mediului, conform ISO 14001/2005 sau echivalent, care sa acopere lucrarile de executie, din contractul de achizitie publica, care face obiectul prezentei proceduri.Se va prezenta, Certificat ISO 14001/2005 sau echivalent, in copie lizibila, semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul si in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente din care rezulta ca sunt in curs de obtinere a certificarilor solicitate si cei care nu au certificari care sa acopere lucrarile de executie din contractul de achizitie publica, care face obiectul prezentei proceduri.In cazul asocierii, fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte certificatele mentionate mai sus.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara, pt cel mai scazut pret, -pret minim care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare pret.
durata totala de realizare a contractului
20
Descriere: durata de executie maxima acceptata este de 75 zile calendaristice(peste acest termen oferta va fi declarata neconforma) precum si o durata minima de 60 zile calendaristice sub care oferta nu va fi punctata suplimentar.pentru cea mai scazuta perioada de realizare a contractului (60 zile calendaristice), care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv: - 20 puncte b) pentru o alta perioada de realizare a contractului ? se acorda punctajul astfel: Dn= (Durata totala de realizare a contractului minima/Durata totala de realizare a contractului propusa x punctajul maxim alocatUndePunctaj(n) = punctajul ofertei n;D(n) = durata totala de realizare a contractului a ofertei n.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 13:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer