Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de restructurare ascensor


Detaliu pentru invitatia numarul 325596
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul Oncologic Prof. Dr. I. Chiricuta Cluj-Napoca
Numar invitatie: 325596/03.05.2012
Denumire contract: Lucrari de restructurare ascensor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul Oncologic Prof. Dr. I. Chiricuta Cluj-NapocaCod fiscal: 4547125, Adresa: Str. Republicii nr. 34-36, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-590056, Fax: 0264-590056
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de restructurare ascensor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de restructurare ascensoar
II.1.6) CPV: 45454000-4 - Lucrari de restructurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 346, 774.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita conform art 43¹din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara ori de o societate de asigurari si reprezinta 2 % din valoarea estimata a contractului, respectiv 6900 ronIn masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului 0, 01% din ceea ce depaseste intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului.Cuantumul garantiei de participare, este in suma fixa de pana la 2% din valoarea estimata a contractului, dar nu mai putin decat sumele prevazute la art. 2781, alin. (1);Contul in care se va depune garantia RO45TREZ2165005XXX016073Trezoreria Cluj-Napoca Cod Fiscal 4547125.Impreuna cu documentele de participare va rugam sa depuneti o notificare unde sa precizati banca si contul unde doriti sa vi se restituiegarantia de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile (perioada de valabilitate si a ofertei)de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin. 1 din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare " De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate deasigurari, care devine anexa la contract, " in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare formularul nr 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare formularul nr 3Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conform art. 69^1 din OUG 34/2006 cucompletari si modificari ulterioare formularul 3 bis (persoanele responsabile cu derularea procedurii sunt : Ing. Grigore Vermesan, Ref. Elena SchiopuCertificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si MonitorizareaAchizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta formularul nr 4Autorizatie ISCIR pentru executarea lucrarilor de reparatii, revizii tehnice si intretinere ascensoare conform PT ISCIR R2-2010 Certificat constataor emis de catre ONRC - se poate prezenta in oricare dintre formele : original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie a lucrarilor conexe, beneficiari. Ofertantii vor facedovada finalizarii, in ultimii 5 ani, a acestor contracte similare .Dovadafinalizarii contractului invocat se face prin: - Recomandarea beneficiarului;
- Proces verbal receptie la terminarea lucrarii., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestora daca e cazul.Lista cuprinzand subcontractantii va fi insotita de acordul acestora desubcontractare, Se va prezenta o declaratie care contine informatii privind numarul mediuanual, al personalului angajat .Se vor prezenta informatii referitoare la studii, pregatire profesionala sicalificarea precum si un tabel nominal cu muncitorii calificati sa executeoperatiile impuse de articolele de lucrari mentionate in caietele de sarcini .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer